Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 303
  • 9 316

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ingebritseniä ei sitten hylättykään. Mitäköhän vittua?
 

Salama44

Jäsen
Ingebritsen teki samat tyhmyydet kuin EM-kisoissa. Idiootti mikä idiootti. Juoksee Timanttiliigassa kovia aikoja mutta ei omaa arvokisoissa enää minkäänlaista taktiikkaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onpa teemuselännemäinen leuka tällä just hypänneellä kiinalaisella.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kolasko jonkun ?
Työnsi loppukirissä takaa edellä menevän juoksijan lähes kumoon ja pääsi täten ohi. Jos olisi tajunnut mennä itse kirin alussa ulkoradoille niin olisi ollut tyhjä baana loppuun asti mutta pussitti itse itsensä menemällä täysin kiinni sisärataan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Plussaa muuten Ylen ohjaajalle, että kaikki suomalaisten seiväshypyt on saatu livenä ruutuun.

Eikös tolla kaverilla ole sen verran valtaa että päättää mitä telkkarissa näytetään ? Näin olen ymmärtänyt että se mitä päättää niin "koko maailma" katsoo. Muistaakseni yle hoitaa tänäkin vuonna noi kuvasignaalit
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Työnsi loppukirissä takaa edellä menevän juoksijan lähes kumoon ja pääsi täten ohi. Jos olisi tajunnut mennä itse kirin alussa ulkoradoille niin olisi ollut tyhjä baana loppuun asti mutta pussitti itse itsensä menemällä täysin kiinni sisärataan.

Ok. Tänks. Aika nätti suoritus oli 10 km meriuinnissakin ranskalaisen suoritus ku kiilasi maaliviivalla toisen. Ois ottanut vaikka se pronssin hopean sijasta. No nyt ei ottanut ku hylyn. Et miten meni noin omasta mielestä vois kysyä
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikös tolla kaverilla ole sen verran valtaa että päättää mitä telkkarissa näytetään ? Näin olen ymmärtänyt että se mitä päättää niin "koko maailma" katsoo. Muistaakseni yle hoitaa tänäkin vuonna noi kuvasignaalit
Tuskin kaikkia suomalaishyppyjä koko maailmalle näytetään, eli Ylen kansallinen ohjaaja on kaivanut suomalaishypyt seiväshyppy-feedistä ja näyttänyt ne kakkosella. Toki siellä taitaa olla suomalainen myös koko maailman puikoissa.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikös tolla kaverilla ole sen verran valtaa että päättää mitä telkkarissa näytetään ? Näin olen ymmärtänyt että se mitä päättää niin "koko maailma" katsoo. Muistaakseni yle hoitaa tänäkin vuonna noi kuvasignaalit

Suomalaisilla on käytössä oma fiidi mitä näyttävät vain Suomeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös