Ingebritsenille varma hylky, kuten selostamostakin sanottiin.
Työnsi loppukirissä takaa edellä menevän juoksijan lähes kumoon ja pääsi täten ohi. Jos olisi tajunnut mennä itse kirin alussa ulkoradoille niin olisi ollut tyhjä baana loppuun asti mutta pussitti itse itsensä menemällä täysin kiinni sisärataan.Kolasko jonkun ?
Plussaa muuten Ylen ohjaajalle, että kaikki suomalaisten seiväshypyt on saatu livenä ruutuun.
Wilman hyppy ihan kateissa.
Työnsi loppukirissä takaa edellä menevän juoksijan lähes kumoon ja pääsi täten ohi. Jos olisi tajunnut mennä itse kirin alussa ulkoradoille niin olisi ollut tyhjä baana loppuun asti mutta pussitti itse itsensä menemällä täysin kiinni sisärataan.
Tuskin kaikkia suomalaishyppyjä koko maailmalle näytetään, eli Ylen kansallinen ohjaaja on kaivanut suomalaishypyt seiväshyppy-feedistä ja näyttänyt ne kakkosella. Toki siellä taitaa olla suomalainen myös koko maailman puikoissa.Eikös tolla kaverilla ole sen verran valtaa että päättää mitä telkkarissa näytetään ? Näin olen ymmärtänyt että se mitä päättää niin "koko maailma" katsoo. Muistaakseni yle hoitaa tänäkin vuonna noi kuvasignaalit
Eikös tolla kaverilla ole sen verran valtaa että päättää mitä telkkarissa näytetään ? Näin olen ymmärtänyt että se mitä päättää niin "koko maailma" katsoo. Muistaakseni yle hoitaa tänäkin vuonna noi kuvasignaalit
Nyt Neziri 12.80- 12.90 väliin ja seuraavassa vaiheessa SE uusiksi.