Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 366
  • 9 316

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Miten noi mitalit määräytyy nyrkkeilyssä ? Montako matsia miralla jäljellä
 

Dorian Gray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johdossa oleva joukkue
No onpa helvetin tyhmää.

Melko ikävää olisi laittaa ulos lyöty nyrkkeilijä vielä seuraavanakin päivänä kehään. Los Angelesin 81 kilon sarjassa kävi muuten niin, että Evander Holyfield tyrmäsi vastustajansa välierässä, mutta kehätuomarin mielestä break-komennon jälkeen. Tuloksena Holyfieldille diskaus ja pronssia, vastustajalle ottelukielto tyrmäyksen vuoksi ja hopeaa, toisen välierän voittaja kumarsi kultaa
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kenttä on myös lyhyempi, jos ratakierroskin on. Muistakaa se kun hehkutatte niitä maailmanennätyksiä...

:)
 

Dorian Gray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johdossa oleva joukkue
Hei, mä oon Miran suurin fani. Ainakin, jos tulee kultaa. :D

Selostaja sanoi, että yhden tuomarin pisteet olivat 39-38, mutta kyllä ne vilahtivat 38-38 ruudussa ja tuo voittajan ratkaiseminen ei muistu tuossa tilanteessa omasta pääkopasta. Fiksummat saavat kertoa, kiitos.

Jos tuomarin pisteet ovat tasan, hän joutuu käsittääkseni äänestämään voittajasta itse (perusteella 'kumpi voitti eränsä selvemmin')
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eihän tämä nyt voi olla niin vaikeata ymmärtää, että miksi nyrkkeilyssä on kaksi pronssimitalia. Ja ei se vähennä sen mitalin arvoa, vaikka niitä jaetaan kaksi.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mistä nää kiinalaiset valittaa moukarissa?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Olipas paska, ei edes ennätystä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eihän tämä nyt voi olla niin vaikeata ymmärtää, että miksi nyrkkeilyssä on kaksi pronssimitalia. Ja ei se vähennä sen mitalin arvoa, vaikka niitä jaetaan kaksi.
Ei se vähennä, paitsi jos suomalainen voittaa sen. Silloinhan olympiapronssi on suunnilleen yhtä arvokas kuin kasa paskaa.
 

Pekkis

Jäsen
Vitun Niki. Koita nyt saada noi maat kohdilleen! Jos voittaja on Bahrainista ja hopeatyttö Keniasta, niin miten helvetissä Kenia ottaa kaksoisvoiton?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös