Taitoluistelussa varmaan ainakin. *kjeh kjeh*Nahka-Tapsan huokailut on kyllä kisoista toiseen aina kivaa kuultavaa. "Ooh.. uuh..." kosketteleeko se itseään siellä kopissa?
Ilmankos se ei enää selostakaan sitä, Susanna Rahkamo on varmaan tuntenut olonsa vaivautuneeksi kun on ollut siellä kommentaattorina.Taitoluistelussa varmaan ainakin. *kjeh kjeh*
Ammunnat ovat olleet näistä vähemmän telkkarista tulevista lajeista ihan ehdotonta huippua. Ainoastaan naisten pistooliammunta meni aika kätöseen, kun ei saatu sitä grafiikkaa ruutuun. Vain edestä otettua kuvaa ampujista. Ratsastusta sen sijaan tuli koko viikko Femmalta. Krooh.Kai ne sai muuten jo kaikki nuo ammunnat ja tuollaiset pois alta? Oli ainakin näin katsojan kannalta ehdottomasti tylsimpiä urheilulajeja mitä olen olympialaisissa seurannut. Äijä tähtää, grafiikkaan tulee piste ja sitten katsotaan näyttöön ja 3 minuutin päästä sama uudelleen. Hohhoijjaa....
Ammunnat ovat olleet näistä vähemmän telkkarista tulevista lajeista ihan ehdotonta huippua. Ainoastaan naisten pistooliammunta meni aika kätöseen, kun ei saatu sitä grafiikkaa ruutuun. Vain edestä otettua kuvaa ampujista. Ratsastusta sen sijaan tuli koko viikko Femmalta. Krooh.
Oon vissiin väsynyt kun luin "ei kulje puppeli Stensonilla"Ei kulje puttipeli Stensonilla nyt ollenkaan.
Ainakin parin kaljan jälkeen, olen kuullut. ; )Tapsahan taitaa todellisuudessa olla aika härski jätkä, vaikka telkkarista välittyykin tuollaisen "mukavan sedän" rooli.
Mulle Tapsasta on välittynyt aina sellainen niljander-fiilis. Limainen vanha äijä.Tapsahan taitaa todellisuudessa olla aika härski jätkä, vaikka telkkarista välittyykin tuollaisen "mukavan sedän" rooli.
No no, reilu viiskymppinen on mies parhaassa iässään! ; )Mulle Tapsasta on välittynyt aina sellainen niljander-fiilis. Limainen vanha äijä.