Jari Sillanpää-kahvi...Costa Rica, Kulta Katriina, Juhla Mokka, u name it... täälläkin tekee mieli, kun vasta nyt huomasin viestisi lopussa sinun himoitsevan samaa kohdetta kanssani.
Jari Sillanpää-kahvi...Costa Rica, Kulta Katriina, Juhla Mokka, u name it... täälläkin tekee mieli, kun vasta nyt huomasin viestisi lopussa sinun himoitsevan samaa kohdetta kanssani.
Kerberihän vittuilee Puigille ihan päin naamaa.
Saksa on paska maa.Millä tavalla?
Mitenköhän paini Petra heittelisi tälläistä 100 kilosta möhkälettä pitkin seiniä. Vois olla vaan hopeata jaossa vaikka massaa olisi melkein tuplasti enemmän
Saksa on paska maa.
Petra vois kyllä vaikka istua mun naaman päälle. Kumpi tahansa siis. Ja vaikka samaan aikaan.Petra Olli saisi kyllä heitellä meikäläistä ihan koska vaan, ihan koska vaan! Ja toinen Petra eli Petra Manner saisi myös.
TAMI?!Juuri nyt studiossa Noora Tamminen, hyvän ystäväni tytär. Tsemppiä Noora.
Btw, miksi Minea Blomqvist ei ole naisten puolella golfissa mukana?
Petra Olli saisi kyllä heitellä meikäläistä ihan koska vaan, ihan koska vaan! Ja toinen Petra eli Petra Manner saisi myös.
Petra vois kyllä vaikka istua mun naaman päälle. Kumpi tahansa siis. Ja vaikka samaan aikaan.
Mikä teitä vaivaa?
TAMI?!
Varmaan kun se Kakko teki hole in onen Minean uraan ja pilasi sen golf uran
Olihan ne tähtäimessä, mutta tähtäys ei ihan osunut.Niin, käsitin kuitenkin että Minealla oli kovaa vauhtia Rion kisat tähtäimessä.
Oon miettiny tota samaa jo vuosia. Mutta oikein miellyttävä ja asiallinen toimittaja.Ei sillä että sillä väliä olisi, mutta Jere Nurminen (tuo selostaja/juontaja) on homohkon oloinen mies.
Ei sillä että sillä väliä olisi, mutta Jere Nurminen (tuo selostaja/juontaja) on homohkon oloinen mies.