Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 166
  • 9 316

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Mut ollaaks ihan rehellisii ja myönnetään kaikki ettei Pena tule tolla ikinä mitään naista saamaan.

Harrastin 11-12-vuotiaana pingistä, enkä edes voittanut mitään. Siitä huolimatta naisia on ollut lähes liiaksikin vuosien varrella. Pentin kannattanee siis ostaa sellainen jonotusnumeroautomaatti tämän voiton myötä!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei jumalauta, sitten joku ratsastaja keksinyt, että vetää lyhyemmän lämmittelyn, kuin normaalisti, kun on niin kuuma. Ei helvetti, tulikos yllätyksenä sille suomalaiselle, että Riiossa voi olla lämmin? Ei sitten tullut mieleen valmistautua niihin kisoihin?

On valmistautunut, on harjoitellut normaalia lyhyempää veryttelyä, koska Riossa on niin kuuma. Tekee pidemmän veryttelyn kylmemmissä olosuhteissa.

Teki hyvän radan, ainoastaan laukanvaihdot olivat turhan hätäisiä. Nyt puhdas maasto ja rataesteet, niin Elmo taistelee paikasta kymmenen joukossa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tosi outoo ku Suomessa on melkein jo yö ja Riossa päivä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Minä katselen nyt judoa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mä en ymmärrä tästä mitään, voittaako tossa siis yhdellä pisteellä niin kuin äsken toi kazakki?

Eikös tuo ollut ipponin arvoinen eli 10 pistettä ja game over.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
On valmistautunut, on harjoitellut normaalia lyhyempää veryttelyä, koska Riossa on niin kuuma. Tekee pidemmän veryttelyn kylmemmissä olosuhteissa.

Teki hyvän radan, ainoastaan laukanvaihdot olivat turhan hätäisiä. Nyt puhdas maasto ja rataesteet, niin Elmo taistelee paikasta kymmenen joukossa.
Minä toki perustin väitteeni tämän selostajan juttuihin ja se kykkä ilmaisi asian niin, että nyt on jouduttu testaamaan tätä, vielä voivotteli asiaa ja toivoi, että se toimisi silti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös