Pentti ampuu rystyltäkin kovempaa kuin Pate kämmeneltä.Mutta Pate ampuu paremmin suoraan syötöstä.
Pentti ampuu rystyltäkin kovempaa kuin Pate kämmeneltä.Mutta Pate ampuu paremmin suoraan syötöstä.
Pena on niin kova jätkä että se ei saa naista, vaan naiset saa Penttiä.Mut ollaaks ihan rehellisii ja myönnetään kaikki ettei Pena tule tolla ikinä mitään naista saamaan.
Ei tolla tukalla.Mut ollaaks ihan rehellisii ja myönnetään kaikki ettei Pena tule tolla ikinä mitään naista saamaan.
Mä oon kalju.Ei tolla tukalla.
Seuraavan matsin voi varmuuden vuoksi pelata everlasteissa.Mut ollaaks ihan rehellisii ja myönnetään kaikki ettei Pena tule tolla ikinä mitään naista saamaan.
Pentti oli ensimmäinen suomalainen pöytätennispelaaja olympialaisissa. Ikinä. Näin saatiin se ensimmäinen voittokin heti.Vakavissaan. Oliko tuo nyt oikeasti kova juttu tuo voitto?
Pentti.
Joku täällä sentään tietää. Johan tuon nimikin kertoo - Pentti.Pena on niin kova jätkä että se ei saa naista, vaan naiset saa Penttiä.
Mut ollaaks ihan rehellisii ja myönnetään kaikki ettei Pena tule tolla ikinä mitään naista saamaan.
Ei jumalauta, sitten joku ratsastaja keksinyt, että vetää lyhyemmän lämmittelyn, kuin normaalisti, kun on niin kuuma. Ei helvetti, tulikos yllätyksenä sille suomalaiselle, että Riiossa voi olla lämmin? Ei sitten tullut mieleen valmistautua niihin kisoihin?
Tää Judo on kyllä ollut tämän päivän mielenkiintoisin laji.
Kokoomuksen syy.Tosi outoo ku Suomessa on melkein jo yö ja Riossa päivä.
Tässä nyt jatkuu Pentin alkuräjähdyksen jälkeen kenttäratsastus ja pakko sanoa, että selostaja taitaa olla ennenkin ratsastanut. Muutakin kuin hevosta.
Mä en ymmärrä tästä mitään, voittaako tossa siis yhdellä pisteellä niin kuin äsken toi kazakki?
Mä en ymmärrä tästä mitään, voittaako tossa siis yhdellä pisteellä niin kuin äsken toi kazakki?
69Monta pistettä saa bukkakesta?
Minä toki perustin väitteeni tämän selostajan juttuihin ja se kykkä ilmaisi asian niin, että nyt on jouduttu testaamaan tätä, vielä voivotteli asiaa ja toivoi, että se toimisi silti.On valmistautunut, on harjoitellut normaalia lyhyempää veryttelyä, koska Riossa on niin kuuma. Tekee pidemmän veryttelyn kylmemmissä olosuhteissa.
Teki hyvän radan, ainoastaan laukanvaihdot olivat turhan hätäisiä. Nyt puhdas maasto ja rataesteet, niin Elmo taistelee paikasta kymmenen joukossa.
Huippufutismatsi menossa.....Todella viihdyttäviä kilpailuja. Se pyöräily, ilmakiväärifinaali, Pentin otteet.. Ja yöllä huippukorista.