Kyllä mä sen tiesin!Nojoo kunhan vähän kiusasin sua :)
Hyviä pelejä kyllä on.
Kyllä mä sen tiesin!Nojoo kunhan vähän kiusasin sua :)
Hyviä pelejä kyllä on.
Tää kyllä edelleenkin syö mua. Ei oo enää Ronssi-Ruuskasta. Enkä laske tähän nyt mitään kesän EM-pronssia.Ei olla. Eiköhän se kirkastu hopeaksi niin kun Ronssillakin lopulta
Fiksu likka tunnut olevan!Kyllä mä sen tiesin!
Ja laji oli?Svensson hävisi!!!
Hah hah brilliant! ; )Yle teki parhaansa, jotta tällekin päivälle saataisi kenttäratsastusta kisaohjelmaan, mutta järjestäjät eivät tähän jostain käsittämättömästä syystä suostuneet. Tilalle harkittiin lähetystä eilisestä kilpailusta, mutta nauha oli valitettavasti kulunut puhki eilisen jälkilähetyksen aikana.
Mitalilähdössä jaetaan tuplapisteet, ei muuten eroa normilähtöönVoisko joku purjehdusta tunteva valaista, miten ns. mitalilähtö eroaa näistä muista lähdöistä,
eli mikä merkitys alkukilpailusijoituksella on, tänks?
Edelliseltä sivulta...Voisko joku purjehdusta tunteva valaista, miten ns. mitalilähtö eroaa näistä muista lähdöistä,
eli mikä merkitys alkukilpailusijoituksella on, tänks?
Kymmenen purjehduksen huonoimman tuloksen saa pudottaa pois pistelaskussa ja maanantaina on mitalilähtö, jonka pisteet tuplataan. Näistä muista lähdöistä saa sijoituksen mukaisen pistemäärän.
Kymmenen purjehduksen huonoimman tuloksen saa pudottaa pois pistelaskussa ja maanantaina on mitalilähtö, jonka pisteet tuplataan. Näistä muista lähdöistä saa sijoituksen mukaisen pistemäärän.
Mitalilähdössä jaetaan tuplapisteet, ei muuten eroa normilähtöön
Ja oliko siellä vielä vähemmän purjehtijoita? Vai muistanko ihan omiani?
Ok, kiitokset!Mitalilähdössä jaetaan tuplapisteet, ei muuten eroa normilähtöön
Ok, kiitokset!