Onko tietoa onko siitä kansainvälistä kuvaa tuotettu? Ja siis tietoa. Mutuilu ei kiinnosta.Ei luonnollisesti mistään. 36:a muuta lajia voit Rio Areenasta seurata, mutta ihan ei tätä saatu mahdutettua.
Onko tietoa onko siitä kansainvälistä kuvaa tuotettu? Ja siis tietoa. Mutuilu ei kiinnosta.Ei luonnollisesti mistään. 36:a muuta lajia voit Rio Areenasta seurata, mutta ihan ei tätä saatu mahdutettua.
Ei luonnollisesti mistään. 36:a muuta lajia voit Rio Areenasta seurata, mutta ihan ei tätä saatu mahdutettua.
Mun mutu että ei ole. Koska kaikki kuvafiidit mitä on olemassa, niin ne näytetään tuolta Rio Areenasta.Onko tietoa onko siitä kansainvälistä kuvaa tuotettu? Ja siis tietoa. Mutuilu ei kiinnosta.
Ehkä se on nussinut sen muroja ja kussut muijaa.Onkohan toi purjehtija Kaarle Tapper kussut ton selostajan muroihin vai nussinut sen muijaa?
Mites toi Rio arena päivittyy.vartin päästä olisi alkamassa Bra-Arg miesten koripallossa eikä näy kuvaketta missään
Tuleekin näköjään telkusta. Vielä kuin saisi Palotien selostamaan.Se peli tosiaan alkaa 20.15.
Monensiako Rindom, Bouwmeester ja Murphy oli Tenkasen lähdössä? Onko Tenkanen jo kolmen joukossa?
Kuka helvetin Aarne?
Laulava ratikkakuski Aarne "Isopitkä" Tenkanen. Purjehtija Tuula Tenkasen kummisetä.Kuka helvetin Aarne?
Tuleekin näköjään telkusta. Vielä kuin saisi Palotien selostamaan.
Ok. On muuten sun syy, että mulla soi päässä "Urpo ja Turpo".Tuula "Aarne" Tenkanen purjehtija
Sandra Eriksonilla kuulemma esteet oli ongelmallisia. Vähän ikävää lajissa nimeltä estejuoksu.
Pelataanko se Aarnen purjehduspeli siis loppuun tänään?
Pelataanko se Aarnen purjehduspeli siis loppuun tänään?
Onhan tuo outoa. Just jossain lähetyksessä puhuivat, että estetekniikka on valaajavaista. Oikeasti? Aika iso osa lajista on niitä esteitä ja sitten niitä ei osata mennä "oikein".Just olin tulossa kirjoittamaan, että kuka vittu on ne esteet sinne tuonu häiritsemään juoksua.