Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 063
  • 9 316

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Koskakohan nämä palkintojenjaot saadaan ulostettua jonnekin, jossa ne ei keskeyttäisi jatkuvasti lajien suorittamista?
Onneks ei ole kesken miesten satasen finaalin mitään palkintojen jakoa, ois ikävä kun 50 metrin kohdalla pitäisi pysähtyä.
 

Van Taimeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
USA:lla oli melkoinen tunti. Phelps ei voittanut, mutta Katie Ledecky voitti kultaa odotetusti, Anthony Ervin teki pienen ja Maya DiRado hieman suuremman yllätyksen voittamalla Hosszun ja vielä Michelle Carter pökkäs pitemmälle kuin Valerie Adams. Siinä tuli 4 kultaa hetkessä. Yhtä paljon mitä meikäläiset on voittanut 20 vuodessa.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers

vitozzius

Jäsen

Van Taimeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viimeksi muokattu:

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mutta en todellakaan valita, Lehtimäki on (ja ollut sitä jo vuosia) kokonaisuudessaan heittämällä paras asiantuntijakommentaattori missään.
Itse nokitan jo ihan saman lajiryhmän kommentaattorilla eli Tuomas Rajalla. Lehtimäki kyllä tietää tilastoja ja juoksujen askelmääriä, mutta Raja osaa kertoa paljon enemmän itse suorituksista. Hahmotuskyvyssäkin on huikea ero Tumpin eduksi.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Ilmeisesti Tenkasen lajista ei oo kuvaa saatavilla kun ei näytetä kummallakaan kanavalla. Ehkä finaalilähtö kuitenkin näkyy.

Tänään pitäis olla hevosteluvapaa päivä. Jos nään yhdenkin kaakin hyppimässä paikallaan teen kaakin muovipussiin ja laitan sinne mätääntyneen kalan seuraksi ja lähetän palautteena bättre folkin kanavan väelle
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Nyt tuntuu että olympppialaiset on oikeesti alkaneet kun yleisurheilukin on alkanut. Mitenkään väheksymättä ratsastusta tai trampoliinivoimistelua.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Katsoin tuossa aiemmin päivällä naisten nyrkkeilyä. Selostaja Sarlin Mikronesian edustajasta: "tulee tuolta pieneltä saarelta".
Särähti hieman korvaan, sillä Mikrosenia koostuu 600 saaresta joiden etäisyys toisistaan on 2900 km, elikä saarivaltiossa välimatkat samat kuin etäisyys Moskovasta Lontooseen. Euroopan kokoinen valtio siis tietyllä tapaa, vaikka suurin osa merta onkin. Toki varmaankin kyseisen nyrkkeilijän kotisaari onkin pieni, mutta sitä Sarlin ei tarkoittanut kun Mikronesiasta puhui. Ei selvästikään tienyt tuosta maasta enempää, vaan oletuksien varassa oli.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Luuli varmaan, että kun saaren nimi on Mikrosenia, niin se on pieni. Mikro=pieni. Mä oon mikromunainen, mutta se ei enää liity tohon saareen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös