Cloaca Maxima
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Philadelphia Flyers
Onko mukana siinä? Olin siinä käsityksessä että ui nämä viisi matkaa täällä.
Hoopi ainakin tuumi lähetyksessä että Phelps ui huomenna.
Onko mukana siinä? Olin siinä käsityksessä että ui nämä viisi matkaa täällä.
Suhtaudutaan Hoopin jorinoihin vielä varauksella...Hoopi ainakin tuumi lähetyksessä että Phelps ui huomenna.
Onneks ei ole kesken miesten satasen finaalin mitään palkintojen jakoa, ois ikävä kun 50 metrin kohdalla pitäisi pysähtyä.Koskakohan nämä palkintojenjaot saadaan ulostettua jonnekin, jossa ne ei keskeyttäisi jatkuvasti lajien suorittamista?
Oliskohan nyt 980 kultaa kesäkisoista. Talvikisat mukaan lukien kasassa on jo 1076 kultaa.Montako kultaa niiltä puuttuu enää tonnista?
Taitaa olla 997. @TeamUSA and the 1,000th Gold Medal | OlympStatsOliskohan nyt 980 kultaa kesäkisoista. Talvikisat mukaan lukien kasassa on jo 1076 kultaa.
Kyllä vain. 3-Way Medal Ties | OlympStats1984 Los Angelesin kisoissa miesten voimistelun hypyn telinekohtaisessa finaalissa hopea jaettiin 4 urheilijan kesken. Tämä taitaa olla ainoa neljän kesken jaettu olympiamitali.
Joo tuo 976 oli ennen kisoja, tuon lähteen mukaan 977. Eli nyt on joko 996 tai 997. Sports-referencen mukaan ennen kisoja oli 975 kultaa.Taitaa olla 997. @TeamUSA and the 1,000th Gold Medal | OlympStats
Itse nokitan jo ihan saman lajiryhmän kommentaattorilla eli Tuomas Rajalla. Lehtimäki kyllä tietää tilastoja ja juoksujen askelmääriä, mutta Raja osaa kertoa paljon enemmän itse suorituksista. Hahmotuskyvyssäkin on huikea ero Tumpin eduksi.Mutta en todellakaan valita, Lehtimäki on (ja ollut sitä jo vuosia) kokonaisuudessaan heittämällä paras asiantuntijakommentaattori missään.
Monelta Boltin alkuerä juostaan tänään? Kiitos vastauksesta jo etukäteen!
Jopa ilman ääntä.On tuo Petra Manner vaan nätti likka.