Oikeesti tänään piti tulla puoli tuntia hevostelua, mutta ilmeisesti bättre folk on tukkinu palautelaatikon
Ratsastus on hienoa katseltavaa, varsinkin kun joku vielä luulee bättre folkiksi...
Oikeesti tänään piti tulla puoli tuntia hevostelua, mutta ilmeisesti bättre folk on tukkinu palautelaatikon
Älkää valittako golfista. Valittakaa hevosista.
Mulla vituttaa hevostelu enemmän ku KalPan rosteri. Ehkä oon vaan jo luovuttanut play offien suhteen.
On kyllä menny tunteisiin.Mulla vituttaa hevostelu enemmän ku KalPan rosteri. Ehkä oon vaan jo luovuttanut play offien suhteen.
Kyllä.On kyllä menny tunteisiin.
Kakkosella oikein mainostivat että Areenasta voi seurata Nadalin peliä, femmalla piti toki näyttää hevosuusintoja. Kyllä on vahva bättre folkin ja ponityttöjen yhteisvoima.Pidän vaan kummallisena sitä, että molemmat kanavat on pyhitetty tietyille lajeille. Golfia kakkoselta aamusta iltaan ja hevostelua tulee femmalta ajasta ja paikasta riippumatta.
Tuolla olisi vaihtoehtoja niin maan perkeleesti.
Kyllä.
ONhan sinne tulossa naurettavampiakin lajeja. Skeittailu.Älkää valittako golfista. Valittakaa hevosista.
ONhan sinne tulossa naurettavampiakin lajeja. Skeittailu.
Varmaan joskus taistellaan olympiakullasta shakissa, snookerissa tai vaikka texas holdemissa.
Kyllä.
Kärpätkin on ihan paska. Lohdutetaanko toisiamme kolmestaan?Ei Hifkikään pärjää. Oon menettänyt toivoni jo.
Snooker voisi olla kyllä hyvä laji olympialaisiin.
No on teillä sentään hyvä rosteri :)Ei Hifkikään pärjää. Oon menettänyt toivoni jo.
Ei loppunut. Vaihtosarja kesken!Hevostelun pitäisi loppua 22.35, katotaan vaan loppuuko.
Mutta onneksi Tappara sentään uusi mestaruutensa.
Hevostelun pitäisi loppua 22.35, katotaan vaan loppuuko.