Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 031
  • 9 316

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Älkää valittako golfista. Valittakaa hevosista.

Pidän vaan kummallisena sitä, että molemmat kanavat on pyhitetty tietyille lajeille. Golfia kakkoselta aamusta iltaan ja hevostelua tulee femmalta ajasta ja paikasta riippumatta.

Tuolla olisi vaihtoehtoja niin maan perkeleesti.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla vituttaa hevostelu enemmän ku KalPan rosteri. Ehkä oon vaan jo luovuttanut play offien suhteen.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pidän vaan kummallisena sitä, että molemmat kanavat on pyhitetty tietyille lajeille. Golfia kakkoselta aamusta iltaan ja hevostelua tulee femmalta ajasta ja paikasta riippumatta.

Tuolla olisi vaihtoehtoja niin maan perkeleesti.
Kakkosella oikein mainostivat että Areenasta voi seurata Nadalin peliä, femmalla piti toki näyttää hevosuusintoja. Kyllä on vahva bättre folkin ja ponityttöjen yhteisvoima.

Lisätään vielä että olisin samaa mieltä vaikka femma näyttäisi pelkästään futista tai korista, en vain sen takia että se nyt vaan on heppoja mistä en mitään ymmärrä. Käsittämätöntä, että uusinta menee minkä tahansa suoran lähetyksen päälle, kun vaihtoehtoja olisi valtavasti.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ens yönä tulis yleisurheilua, mitäs lajeja siellä olis tarjolla? Joko naiset hyppää seivästä tai pituutta? Tai juostaanko pikamatkoja?

En mä tosin meinaa valvoa mut voishan sen tallentaa kun huomenna kumminkin pääkanavat tarjoaa heppailua ja kolopalloa ni voi sit päivällä katsoa sitä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tukevampi italialainen vei voiton.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös