Rio 2016 – liveseuranta

  • 637 000
  • 9 316

Byvajet

Jäsen
Aika kovia nuo 7-ottelijat korkeudessa.

Juostiinhan siellä aidoissakin aikoja, joihin Neziri saa olla tyytyväinen. Ottelut osoittavat peruslahjakkuuden ja perusominaisuuksien merkityksen. Ennis-Hillin aitaennätys on 12,54. Neziri tuskin tulee yltämään tuohon koskaan, vaikka harjoittelee vain yhtä lajia.
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
Tämä. Tällaisen penkkimaallikonkin silmiin todella lahjakkaan oloinen, wau. Oliko tuo brassi kuinka kova rankkaukseltaan? Aika tasainen matsi kaikenkaikkiaan.

Rankkauksesta en tiedä, mutta oli Lontoon olympialaisissa pronssilla. Seuraavaksi vastaan sitten niiden kisojen voittaja.
 

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
Perkele. Luin tämän kommentin, ja juuri saman tien alkoi hevonen juosta TV-ruudulla. Noh, katsotaan sitten golfia telkusta, vaikkei se suosikkilajeihini kuulukaan... Areenasta jotain muuta tilalle.
He
Älä nyt viitsi vikistä. Alkuperäinen kommentti oli ehkä tahaton, mutta silti varsin epäkunnioittava itse urheilijaa kohtaan, joka todennäköisesti joutuu aikamoista paskaa kohtaamaan harrastuksensa vuoksi. Siihen kai tässä puututtiin. Koomisen näköistä se on juu, eikä urheilusuoritusten taso ole kummoinen, mutta kunnioitettavaa silti vääntää menemään noista lähtökohdista, vaikka kuinka länkyttäisit.
Ahaa, burkaa olympialaisissa käyttävää naista ei siis saa sanoa muslimiksi.
Todistit juuri jälkimmäisen oletukseni oikeaksi, mutta jos vielä viiraa, niin "sampio" avaa tätä yhtälöä sinulle viestissään lisää. Nyt...back to business...Ruotsi laittaa hyvin hanttiin USAlle!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Stenson kahdeksan alle, kaksi kärkeä jäljessä. Aussi sulaa vielä ja Stenson korjaa potin.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Täällä käyty keskustelua ottelulajien pronssimitalien jaosta kahteen pekkaan. Mielestäni hyvä systeemi, sillä välieriin pääsy kaaviomuotoisessa turnauksessa on huippusaavutus ja pronssiottelun hävinneelle osapuolelle neljäs sija on kuin lyötyä lyötäisiin uudestaan, kun joutuu päättämään hienon turnauksen kahteen tappioon. Monesti myös pronssimatsia ei voita parempi, vaan nälkäisempi urheilija.
Ihmettelen miksi olympiatenniksessä pelataan pronssimatsi, vaikka junnujen EM-kisoissa tenniksessä jaetaan kahdelle välierien hävinneelle pronssimitalit. Esim. vuonna 2010 Suomen tennisjunnu Herkko Pölläselle viskaistiin EM-pronssimitali kaulaan heti ruman 0-6, 3-6 välierätappion jälkeen. Sama systeemi toimisi myös olympiatenniksessä ilman mitään pronssimatseja.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mielenkiintoinen tilanne, ruotsin koutsi nosti aikoinaan USAn maailman huipulle, joukkueessa vielä paljon samoja pelaajia niiltä ajoilta.

Britti(?)selostaja mainitsi kans asian just. On muuten hyvä selostaja. Diggaan USAn asenteesta ylipäänsä, ne tosiaan tekee parhaansa eikä se oo vähän. Kannatan USAa.
 

Van Taimeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Perhana. Huomenna ei tule kouluratsastusta. Täytyisi tulla vähintään 4 tuntia päivässä, muuten iskee vieroitusoireet. Onneksi voi katsella ikkunasta kun oravat pomppii puissa, ja kuvitella siihen uneliaan selostajan äänen "Siinä vaihdetaan suoraan passepartout'sta phileasfoggiin..."
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Mä alan olemaan sanaton ton YLE:n kouluratsastusfetissin kanssa. Eihän tossa vittu ole enää mitään tolkkua. Femmalla siis hevostelua kuinka monetta päivää putkeen ja TV2:ssa golfia toista päivää. Ei jumalauta mitä lajivalintoja... Jos päräyttäisi aikakoneella 70-luvulle ja esittelisi päivän olympialähetyksen sisältöä niin valkotakkiset miehet veisivät mennessään. En mä vaan enää ymmärrä tätä touhua.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä alan olemaan sanaton ton YLE:n kouluratsastusfetissin kanssa. Eihän tossa vittu ole enää mitään tolkkua. Femmalla siis hevostelua kuinka monetta päivää putkeen ja TV2:ssa golfia toista päivää. Ei jumalauta mitä lajivalintoja... Jos päräyttäisi aikakoneella 70-luvulle ja esittelisi päivän olympialähetyksen sisältöä niin valkotakkiset miehet veisivät mennessään. En mä vaan enää ymmärrä tätä touhua.

Suomenruotsalaisten kanava toi Fem. Siksi. Ja vain siksi. Ne tykkää hevostelusta. Hyvä että näyttävät golfia kun ekaa kertaa 112 vuoteen kisoissa.
 

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
Britti(?)selostaja mainitsi kans asian just. On muuten hyvä selostaja. Diggaan USAn asenteesta ylipäänsä, ne tosiaan tekee parhaansa eikä se oo vähän. Kannatan USAa.
Ruotsi tylsyttää kyllä USAn peliä taitavasti. Toivoisin myös USAn menevän jatkoon, on kuitenkin parempi joukkue.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Juu sama ihmettelyn aihe. Varsinkin tuo ihme kentällä hyppely ei voi kiinnostaa muita kuin hardcore-harrastajia. Ratsastuksessa maastossa juostu osuus oli jollain tavalla kiinnostavaa
Joskus katsoin muutaman jakson sarjaa jostain hevoskoulusta. Siellä oli suuri kilpailu nimenomaan siitä kuka pääsee kouluratsastuslinjalle. Ilmeisesti sitä hc-porukkaa? En silti usko että kovinkaan monella muulla tuo laji kiinnostaa.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Mä alan olemaan sanaton ton YLE:n kouluratsastusfetissin kanssa. Eihän tossa vittu ole enää mitään tolkkua. Femmalla siis hevostelua kuinka monetta päivää putkeen ja TV2:ssa golfia toista päivää. Ei jumalauta mitä lajivalintoja... Jos päräyttäisi aikakoneella 70-luvulle ja esittelisi päivän olympialähetyksen sisältöä niin valkotakkiset miehet veisivät mennessään. En mä vaan enää ymmärrä tätä touhua.

Siis golfin näyttäminenhän on hyvä asia.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Suomenruotsalaisten kanava toi Fem. Siksi. Ja vain siksi. Ne tykkää hevostelusta. Hyvä että näyttävät golfia kun ekaa kertaa 112 vuoteen kisoissa.

Jumalauta, ei saa yleistää. Kyllä heppa on mielestäni parasta lautasella, vaikka hieno eläin onkin. Ja olen hurri. Rupeaa tulemaan korvista ulos jo tuo hyppely. Eihän toi ole saatana edes urheilua.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jumalauta, ei saa yleistää. Kyllä heppa on mielestäni parasta lautasella, vaikka hieno eläin onkin. Ja olen hurri. Rupeaa tulemaan korvista ulos jo tuo hyppely. Eihän toi ole saatana edes urheilua.


Ai niin, oonhan mäkin hurrihomoseuran fani. Nyt osu pilkka omaan nilkkaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös