Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 361 949
  • 6 884

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Elomessujen aikaan kun kyselin niin silloin sanottiin, että ollaan hieman viime kautta edellä, mutta itselläni ei ole tietoa minkälainen loppukiri tuossa kausarien myynnissä oli.

Näinhän tosiaan taisit täälläkin Elomessujen aikaan kertoa. Tuliko esim. tuon pleksisähläyksen takia sitten peruutuksia? En millään nimittäin usko, että nyt olisi kortteja myyty enemmän kuin viime vuonna.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Tiedän tapauksia, että jotkut saivat vaihtaa paikkaa parempaan ilman lisäkustannuksia, mutta peruutuksista ei ole tietoa. Varmasti niitäkin oli jonkin verran.
 

Ralph

Jäsen
HPK:lta on ilmestynyt Juuse Saros -suklaakalenteri. Aika jännä veto, eikä varmaan yhtään huono kunhan hinta on sivistynyt. Itse haluaisin Eliteprospects-kalenterin, josta joka luukun alta löytyy joku ulkomaalaisarpa.

Nämä Saroksen suklaat selvisi sähköpostista, joka tuli otsikolla "HPK kohtaa Bluesin ja TPS:n ennen maajoukkuetaukoa". Sen verran voisi lisätä tarkkuutta, että katsoo kumpaa t:llä alkavaa joukkuetta vastaan HPK pelaakaan lauantaina.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Niin ja TPS pelihän on heti maajoukkuetauon jälkeen, koska HIFK-peli siirtyi joulukuulle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
HPK:lta on ilmestynyt Juuse Saros -suklaakalenteri. Aika jännä veto, eikä varmaan yhtään huono kunhan hinta on sivistynyt. Itse haluaisin Eliteprospects-kalenterin, josta joka luukun alta löytyy joku ulkomaalaisarpa.

Nämä Saroksen suklaat selvisi sähköpostista, joka tuli otsikolla "HPK kohtaa Bluesin ja TPS:n ennen maajoukkuetaukoa". Sen verran voisi lisätä tarkkuutta, että katsoo kumpaa t:llä alkavaa joukkuetta vastaan HPK pelaakaan lauantaina.
Juu mulla jäi kalenteri ostamatta, kun hintaa oli 10 euroa. Joku rikkaampi voi sitten ostella tollasia, mun kipurajani ylittyi tuon kohdalla melkoisesti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin ja Lidlissä on suklaakalenteri 1,19. Että ihan miten vaan, turha tänne mitään liikelahja kalentereita on heitellä jonain esimerkkinä.
Minulle 10 euron kalenteri on saatanan kallis kertakäyttöesine, jos niitä saa noin eurolla muualta, mutta jokainen taaplaa tyylillään. Subjektiivisen mielipittenihän minä esitinkin, en mitään kokonaisvaltaista tutkimustulosta.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Kannattaako siitä hinnasta tapella. Tärkeintä että uusia tuotteita tulee myyntiin ja ideoita löytyy. Toimistolta on kaivattu uusia juttuja ja nyt jotain tullut.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Niin ja Lidlissä on suklaakalenteri 1,19. Että ihan miten vaan, turha tänne mitään liikelahja kalentereita on heitellä jonain esimerkkinä.
Minulle 10 euron kalenteri on saatanan kallis kertakäyttöesine, jos niitä saa noin eurolla muualta, mutta jokainen taaplaa tyylillään. Subjektiivisen mielipittenihän minä esitinkin, en mitään kokonaisvaltaista tutkimustulosta.

No tuosta nakee aika hyvin paljon suklaakalenterin teettamien maksaa. Tuskin Kerho montaa sataa kalenteria tulee myymaan, joten kustannushinnaksi tulee helposti vahintaan 5-6 € / kpl. Turha jonkun Lidlin hintoihin verrata, joka myy niita miljoonia. Ei 10 € ole millaan muotoa paha hinta suosikkijoukkueen kalenterista. Fanituotteet maksaa aina enemman ja sille on ihan syynsa miksi nain on. Ei ne vittuillaksensa ryostohintoja pyyda. Loistava idea kuitenkin.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Niin ja Lidlissä on suklaakalenteri 1,19. Että ihan miten vaan, turha tänne mitään liikelahja kalentereita on heitellä jonain esimerkkinä.
Minulle 10 euron kalenteri on saatanan kallis kertakäyttöesine, jos niitä saa noin eurolla muualta, mutta jokainen taaplaa tyylillään. Subjektiivisen mielipittenihän minä esitinkin, en mitään kokonaisvaltaista tutkimustulosta.
Ota kato se kalenterin osto samalla tavalla kuin joku sotaveteraanien pinssikeräys eli hyvään tarkotukseen menee rahat. Eikai se talous yhteen 10€ kaadu?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ota kato se kalenterin osto samalla tavalla kuin joku sotaveteraanien pinssikeräys eli hyvään tarkotukseen menee rahat. Eikai se talous yhteen 10€ kaadu?
Ei kaadukkaan, mutta jos haluan kertakäyttöisen kalenterin niin ostan sitten sen 1.20 maksavan tai olen sitten ilman. Ihan sama paljon HPK niistä maksaa, jos ei pysty kilpailemaan hinnalla niin sitten kannattaa jättää kilpailematta. Toivottavasti saavat kaikki myytyä, minun henk koht kipurajani vaan kertoo sen mistä olen itse valmis maksamaan ja vaikka se olisi kuinka tukemista, niin en silti maksa 10 euroa suklaakalenterista.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Hei BlackWolf, käy vaan ostamassa se kalenteri ja pistä sitten vaikka viestiä mulle, että missä kohtaa se kipuraja menee, niin maksan sulle sen ylittävän osan kuittia vastaan.
 

suklaasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Natus Vincere (CS2), Tottenham Hotspur
Mitäköhän täällä taas touhutaan, BlackWolf sanoi itselleen hinnan olevan liian suuri suklaakalenterista, mitä sitten? Jotenkin tuntuu melko mitättömältä aiheelta keskustella useita viestejä tästä, onko kyse jostain muustakin kuin vain pahvista ja suklaasta vai miksi aiheutti niin suuren vastarinnan?
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
BW on kerhokannattajien ikioma sketsihahmo, jolle ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Milloin puolesta, milloin vastaan. Milloin kerho on paska kun ei tee mitään. Milloin se on paska kun yrittää jotain. Täĺlä kertaa se oli suklaakalenteri. Pessimistinä huutamassa että parempi kun ette tee mitään jos ette halpaa saa aikaan. Ignooratkaa hyvät palstaveljet tämä heppu tai antakaa sen jatkaa yksin tarinointiaan. Tämä on ihan kuin työyhteisö, missä yksi negatiivinen voi saada enemmän häiriötä yhteisössä kuin kymmenen positiivista saa hyvää.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllä toi mielestäni on sen verran hauska juttu tuo kalenteri, että taidanpa ostaa töihin yhden ja kotiin yhden. Lisäksi ostan joululahjan jälleen Kerho-shopista. Toki tyttöystävälle kenties hieman jotain muutakin.

Hintaan en ota kantaa.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Mä pohdin kanssa, että pitäiskö ostaa tuo kalenteri tänne työpaikan(huom! asun Turussa) kahvihuoneeseen... Vois olla happamia ilmeitä kahvipöydässä kun Saroksen naama pällistelis koko joulukuun turkulaisten ilona! :)
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
BW on kerhokannattajien ikioma sketsihahmo, jolle ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Milloin puolesta, milloin vastaan. Milloin kerho on paska kun ei tee mitään. Milloin se on paska kun yrittää jotain. Täĺlä kertaa se oli suklaakalenteri. Pessimistinä huutamassa että parempi kun ette tee mitään jos ette halpaa saa aikaan. Ignooratkaa hyvät palstaveljet tämä heppu tai antakaa sen jatkaa yksin tarinointiaan. Tämä on ihan kuin työyhteisö, missä yksi negatiivinen voi saada enemmän häiriötä yhteisössä kuin kymmenen positiivista saa hyvää.

No mutta veljet hyvät... mitä olisi tämä palsta ilman BW:n kommentteja. Olisihan se hemmetin typerää, että kaikki olisi aina hyvin ja ihmiset samaa mieltä.

Minun mielestä loistava ajatus tuo kalenteri ja hinta nyt on ihan ok. Rahaa se seura tarvitsee ja tuo nyt on harmittomin tapa sitä saada.

Ps. Tietääkö Blackwolf mitä maksaa Lego StarWars-kalenteri tänä vuonna? Oranssille pikkusydämelle ihan saman arvoisia kuitenkin!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllähän tuo negailee, mutta sillä on aika teräviä pointteja. Arvostan kovasti BW:n näkemyksiä jääkiekosta yleensä. Ei kaikkien tartte olla tällaisia päivänsäteitä kuten minä.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En mä sitä kielläkään ettei ole pointteja. Mutta kun kaikessa sanomisessa on valittamisen sävy, niin se asia hukkuu sen kitinän alle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hei BlackWolf, käy vaan ostamassa se kalenteri ja pistä sitten vaikka viestiä mulle, että missä kohtaa se kipuraja menee, niin maksan sulle sen ylittävän osan kuittia vastaan.
En minä rahojasi tarvitse, laitan vaan sen 10€ mieluummin isoon kylpypyyhkeeseen pohjaksi kun tuolle on käyttöä täällä SaiPa ihmisten kanssa saunailloissa enempi, kun on tuo vanha ritarilogollinen vähän jo kulahtanut. Enkä minä mikään suklaa fanaatikko ole muutenkaan. Jokainen kantakoon kortensa kekoon omalla tyylillään. Vitosella olisin muuten ostanut ja sillä 8 eurolla harkitsin vakavasti, mitä edellä ollut herra sai alella ostettua noita kalentereita sen 10 kappaletta.

Ja laitetaan nyt vielä yhdelle Jakubille että Ralph tuosta kalenterista mainitsi ja samalla sanoi "mikäli hinta on sivistynyt", toki sana sivistynyt voidaan tulkita monella tapaa, minä vain sen hinnan kerroin täällä kaikkien tiedoksi, jos joku moisen haluaisi ja mainitsin että meni minulla henk. koht. kipurajan ylitse, en oikein löydä nyt taas negatiivisuutta tuosta, mutta ihan hyvin haukuttu 9/10 kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Onhan se toisaalta hyväkin, että meillä on erilaisia kirjoittajia täällä. Ainakin puhetta ja tunteita riittää. Ennen oli Elton, joka väitti olevansa Jokereiden kanattaja, mutta aina vaan sitkeästi hengaili Kerhon pukumiesten liepeillä ja meidän nettikirjoittajien ilona. Nyt on sitten BlackWolf, joka väittää olevansa Kerhon kannattaja, vaikka on varsin harvoin tyytyväinen yhtään mihinkään seuran toimintaan liittyvään... :)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pöh, kyllä BW:llä usein on täysin asiaakin mukana. Tarkastelutapa on kriittinen, mikä tekee ihan hyvää täällä. Monta hyvää keskustelua näistä on alkanut, joissa ainakin minä olen huomannut jonkin toisen kantin tai pointin. Ei meitä Kerho-osion aktiivisia kirjoittajia liikaa täällä ole.

Edit: No nyt meni kyllä jo vähän ryhmähalihommiksi, joten lähden kotia kohti keskittymään illan otteluun.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Olihan se aika tylsää, jos me kaikki olisimme samaamieltä asioista. Ei sitä keskustelua paljon syntyisi. Erilaiset mielipiteet ja näkökulmat sytyttävät keskustelut liekkeihin. Ja se on minun mielestäni rikkautta täällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös