Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 358 904
  • 6 884

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Biisin julkaisun yhteydessä mainittiin, että tuo biisi ei tule syrjäyttämään legendaarista maalilaulua. Biisi on äänitetty Hämeenlinnassa Sound Supreme -studiolla. Esiintyjistä ei mainittu muuta kun, että ilmeisesti studion keisari Janne Saksa on jossain osassa. En ole vielä löytänyt ladattavaa versiota mistään.
Ihan täysin en ymmärrä mikä tuon biisin pointti on kun maalilaulu kuitenkin on ja pysyy. Lisäksi kentälletulomusiikkina on siihen varsin loistavasti sopiva Wherever I May Roam.
 

ditrim

Jäsen
Missä tätä uutta luomusta on päässyt kuulemaan? Janne Saksaan voi näissä musahommeleissa luottaa, mieshän on ihan kärkinimi. Mutta ei ole helppoa tehdä tunnaribiisiä urheilujoukkueelle, koska sen on oltava hyvä että se jää elämään. Miten aikanaan Se on siellä otettiin vastaan?
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Taisi viime pelissä soida paikallisen suuruuden Illusion Game , mikä sopii tapahtumaan loistavasti. Jannehan siinä puikoissa.

Kokonaisuudessaan musapaketti alkaa olla allekirjoittanutta miellyttävässä kuosissa.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ihan väärinkäsitysten välttämiseksi niin tuo ei siis ole HPK:n uusi tunnusbiisi. Ditrimille, niissä peleissä missä olen käynyt se on soinut satunnaisessa kohdassa illan aikana. Ennen biisiä on tullut kuulutus "Tässä HPK:n uusi tunnusbiisi" tjsp. Tosin kuulutukset tulee nykyään niin hiljaa, että en ihmettele jos tuota ei ole kuullut.
 

d2uce

Jäsen
Mihin päin hallia musiikki kuuluu asiallisella (tarpeeksi kovalla) äänenvoimakkuudella? Pohjoispäätyyn ja kulmaan ei kuulu juuri mitään, paitsi se leipämainos, joka myös hiljennetään heti sen ensirääkäisyn jälkeen.

Se vähä mitä tuosta uudesta tunnusbiisistä olen kuullut, niin melko teennäiseltä kuulostaa, kuten niin monet muutkin uudet kannatusbiisit tai tunnarit. Ei se kuitenkaan haittaa, antaa soittaa vaan, varmaan joku tykkääkin.

Musiikkivalikoima on hyvä ja tuleehan toisella erätauolla sitten vaihtoehtoista NRJ:n soittolistakamaa niille, joita rokimpi meininki haittaa. Vielä kun sen äänentoiston saisi siihen kuntoon, että kuuluisi vähän paremmin niin olisi toiminta kiitettävällä tasolla musiikin suhteen. Nytkin menee hyvä introbiisi hiljaisella äänenvoimakkuudella hukkaan.

Olen jopa alkanut pitämään siitä maalinjälkeisen mainoksen taustalla soivasta räimeestä ja nyt se jo tavallaan kuuluu siihen Se on siellä:n peräään.
 

mummi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Samarkand AF, Ghizjablah Amur-dvaktay Sport
Mutta...

...se sumutorvi siitä maalikappaleen alusta jäi nyt kyllä aivan syyttä suotta pois, sanon ma!
 

ditrim

Jäsen
...se sumutorvi siitä maalikappaleen alusta jäi nyt kyllä aivan syyttä suotta pois, sanon ma!

Joo siellä on nyt sellanen meininki että "hiljaa, ne teki maalin!"

Sumutorvi takaisin ja liian kovalle kiitos. Ihmisetkin hurraavat ihan raivona enemmän kun liian kovalla oleva sumutorvi peittää häpeän verhon.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Mitenköhän paljon nuo uudet pehmustetut penkit joka puolella vaimentavat möykkää? Varmaan silläkin on osuutensa asiassa.
 

d2uce

Jäsen
Mitenköhän paljon nuo uudet pehmustetut penkit joka puolella vaimentavat möykkää? Varmaan silläkin on osuutensa asiassa.

Entäs silloin jos halli on täynnä pehmustettuja ihmisiä? Pieru varmasti kuulostaa nasevammalta jos sen päästää muovista kuppipenkkiä vasten. Pehmustettu pehmentää äänestä terävyyden, mutta ehkä imee hajut paremmin.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Pehmustettu pehmentää äänestä terävyyden, mutta ehkä imee hajut paremmin.
Ja onko hajun penkkiin jääminen hallissa leijailun sijaan tunnelman paranemista vai huononemista?

Jottei tule tyystin OT, niin totean vain että hotseja halliin saatana!
 

M10

Jäsen
Entäs silloin jos halli on täynnä pehmustettuja ihmisiä? Pieru varmasti kuulostaa nasevammalta jos sen päästää muovista kuppipenkkiä vasten. Pehmustettu pehmentää äänestä terävyyden, mutta ehkä imee hajut paremmin.

Leija-La?

**

morningstar kirjoitti:
Jottei tule tyystin OT, niin totean vain että hotseja halliin saatana!

Tä. Eikö niitä muka saa sieltä? Tiedän kyllä, että lihis kolmella grillimakkaralla ei ole hotsi, mutta onko tosiaan niin että hotsit on kadonneet tarjonnasta kuin naseva kuppipenkkiä vasten vapautettu pieru saharaan?

Havainto pohjoispäädystä: Sinapit ja ketsupit sijoitettu myyntipisteen toiselle puolelle käytävää. Propsit pelisilmästä.
 

d2uce

Jäsen
Havainto pohjoispäädystä: Sinapit ja ketsupit sijoitettu myyntipisteen toiselle puolelle käytävää. Propsit pelisilmästä.

Ennen matsia sen viileän lihapiirakan voikin maustaa hyvin siellä toisella puolella, mutta erätaukoruuhkassa voi olla, että venähtää eväsretki kokolailla pitkäksi, kun pitää sen nakkikukkaron kanssa rynniä ihmisvilinässä toiselle puolelle käytävää heittelemään sinapit ja ketsupit väliin. Onhan siellä vielä kurkkusalaattia (ei pelkästään mallia SA-INT) sekä paahdettua sipuliakin tarjolla.

Tosin aika epätoivoista hommaa se pohjoispäädyn luolaan sukeltelu erätauolla on muutenkin. Vielä kun kahvia saisivat siihen pohjoispäädyn kulmakioskiin myytäväksi, niin lupaan olla valittamatta ainakin viikon.

Hotseja ei saa, mutta kolmioleipiä kyllä. En ole vielä tosin uskaltanut testata, kun olen joka kerta ollut autolla liikenteessä.

Onko arvon nettikansa käynyt koeajamassa jo uuden Kerhoravintelin antimet?
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Onko arvon nettikansa käynyt koeajamassa jo uuden Kerhoravintelin antimet?

Ja kyllä joo, oikein maukkaita. Hygieniä passia en kysynyt, mutta ruikulia ei tullut. Samassa oli mukava seurata päiväreenejä. Siellä meni kaiken maailman joerulliereja.

Myös lounaspöydän gaypuoli, eli sallaadipöydä, ansaitsee kolme toniporkkaa.
 

d2uce

Jäsen
Ja kyllä joo, oikein maukkaita. Hygieniä passia en kysynyt, mutta ruikulia ei tullut. Samassa oli mukava seurata päiväreenejä. Siellä meni kaiken maailman joerulliereja.

Pystyikö siellä tosiaan märehtimisen ohessa seuraamaan kaukalon tapahtumia vai oliko kyseessä jotkut kuivapäiväreenit*? Kyllähän tuonne voisi ruokiksella mennä scouttaamaan vaikka em. joerullier, mikäli ei vielä huomenna pelaa.

*Eli vedeltiin, mutta vain kuivia.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Pystyikö siellä tosiaan märehtimisen ohessa seuraamaan kaukalon tapahtumia vai oliko kyseessä jotkut kuivapäiväreenit*? Kyllähän tuonne voisi ruokiksella mennä scouttaamaan vaikka em. joerullier, mikäli ei vielä huomenna pelaa.

*Eli vedeltiin, mutta vain kuivia.

Joe veteli tietenkin siinä paarin puolella.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Tä. Eikö niitä muka saa sieltä? Tiedän kyllä, että lihis kolmella grillimakkaralla ei ole hotsi, mutta onko tosiaan niin että hotsit on kadonneet tarjonnasta kuin naseva kuppipenkkiä vasten vapautettu pieru saharaan?
d2uce asiaa jo sivusikin, mutta tämä on tilanne. Ainakin oli lokakuun lopulla, kun pääsin tekemään toistaiseksi ainoan liaaniretkeni uusittuun halliin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hotseja ei saa, mutta kolmioleipiä kyllä.
Mikäs se sitten oli minkä minä söin lauantain pelissä Tepsiä vastaan. Hot dogina eli hotsina se ainakin myytiin ja kovasti oli sen näköinenkin?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mikäs se sitten oli minkä minä söin lauantain pelissä Tepsiä vastaan. Hot dogina eli hotsina se ainakin myytiin ja kovasti oli sen näköinenkin?

Olin todellä lähellä raportoida tällaisen trollauksen moderaattoreille. Nyt sivistät itseäsi nopeasti hotsien suhteen, niin painan asian villaisella.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olin todellä lähellä raportoida tällaisen trollauksen moderaattoreille. Nyt sivistät itseäsi nopeasti hotsien suhteen, niin painan asian villaisella.

Itse asiassa yritin sivistää tällä asialla porukoitani vähän aikaa sitten ja sain osakseni aikamoisen saarnan. Väitin hotsin olevan jotain ihan muuta niin sieltä tuli saarnaa että jo 50-luvulla muuta pikaruokaa tunnettukaan kuin hotsit eli hot dogit ja ne olivat kovaa huutoa nuorison keskuudessa silloin. Sanoivat myös että jos nykyään hotsit tarkoittavat muuta niin se on väärää tietoa ja että nuoriso on taas alkanut käyttämään sitäkin sanaa väärässä merkityksessä. Eli minun on vain tyydyttävä pitämään hotsia hot dogina tai saan porukoitteni elinikäiset vihat päälleni.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ja tämäkin perinneherkku on kyllä porukoillani varsin hyvin tiedossa koska ovat paljasjalkaisia hämeenlinnaseutulaisia. Sanoivat näistä että nämä ovat höyrykeitettyjä lihiksiä joiden väliin on laitettu lenkkimakkaraa.
Hotsit eivät ole lihiksiä eli lihapiirakoita. Taitaa olla jotkut humppilalaiset vanhemmat sinulla ja laskevat sen 'hämeenlinnanseutuun'.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Näemmä näillä ruoilla on erilaisia merkityksiä riippuen siitä keneltä kysytään.
Ei ole mitään "keneltä kysytään" -riippuvaisia merkityksiä. Jotkut ovat vain oikeassa ja toiset väärässä. Jos minun vanhempani päästelisivät suustaan tuollaista, hukuttaisin ne Vanajaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Äitini on Tyrvännöstä ja isäni Parolasta eli ei täysin Hämeenlinnasta mutta sen läheltä, tosin tuo ero ennen muinoin taisi tuntua pidemmältä kuin nykyään kun liikkuminen ei ollut vielä niin kehittynyttä. En sitten ymmärrä mistä vanhempani ovat moisen tiedon päähänsä saaneet vai olisiko todella niin että pienikin alueellinen ero tekisi suurehkonkin merkityseron tässä asiassa? Äitini on vielä koulutukseltaan keittiöalan ammattilaisia joten siinäkin valossa tämä tuntuu merkilliseltä. Minä uskon sen mitä hotsi oikeasti on mutta vanhempani tuskin edes haudassa sitä myöntävät. En kuitenkaan näe että asia on niin vakava että menisin sen takia ketään hukuttamaan. Ja ettei tämä ketju lähde ihan sivuraiteille niin minun puolestani asia on loppuunkäsitelty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös