Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

• 1 464 607
  • 7 310

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK Philadelphia Flyers Nikkarit -17
Huomenna peli ja päätykatsomo loistaa tyhjyydellään. Olis ne nyt voinut edes jonkun tubettajan kanssa tehdä ton yhteistyön, joka vois oikeasti myydä ton katsomon loppuun...

Ostakaa niitä lippuja, mä tein osani ja ostin 4kpl. Taitaa olla vaan tämä menestymättömyys se suurin syy. Posia silti mun mielestä se, että yritetään.

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huomenna peli ja päätykatsomo loistaa tyhjyydellään. Olis ne nyt voinut edes jonkun tubettajan kanssa tehdä ton yhteistyön, joka vois oikeasti myydä ton katsomon loppuun...
Varmaa osa porukasta aattelee että se on nyt joku nuorisokatsomo. Mekin nyt muodon vuoksi otettiin muualta kuin D2:sesta missä yleensä istutaan.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Harmi jos tuolla ei saa liikuteltua nuorisoa, tosin täytyy sanoa ettei kyllä sano minulle mitään tuo. Toki se nyt ei merkkaa mitään ko kaverin kiinnostavuudesta tietyn ikäjoukon parissa.

Muuallahan on lippuja mennyt ihan kivasti. Ihan pirun tärkeä peli, niin toivottavasti yleisöä löytäisi kannustamaan eikä mene nyt ihan pelleilyksi.

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaikka Lukolle hävittiinkin, niin peli on ollut ihan jeppis kuitenkin. Tähän päälle vielä junnujen (mahdollinen) paluu ja Nöelin (mahdollinen) pelaaminen niin ihmetyttää jos porukkaa ei tule. En tiedä mitä volttia noitten jätkien pitäs heittää että saadaan porukkaa kannustamaan.

Itehän vaan tykkään ihan pelkästään jo notkua hallilla, näkee tuttuja ja voi ottaa pari ka...hvia.

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Harmi jos tuolla ei saa liikuteltua nuorisoa, tosin täytyy sanoa ettei kyllä sano minulle mitään tuo. Toki se nyt ei merkkaa mitään ko kaverin kiinnostavuudesta tietyn ikäjoukon parissa.

Muuallahan on lippuja mennyt ihan kivasti. Ihan pirun tärkeä peli, niin toivottavasti yleisöä löytäisi kannustamaan eikä mene nyt ihan pelleilyksi.
Ei taida tuo Tubettaja olla nuorison "suosikki" jota fanitetaan. Lähinnä ehkä menee tuollaiseen noh, seurataan nyt sitten osastoon.

Tubettajia joita oikeasti fanitetaan onkin sitten nykyään läjäpäin.

Toivottavasti vetäisi nyt porukkaa, että ei jää vain kokeilu asteelle ja jatkossakin uskallettaisiin tehdä tällaisia muiden kanssa.

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Mä en koko tyypistä ollut kuullutkaan ennen kuin ilmestyi hehkuttamaan katsomon täyttämistä. Ei saanut innostumaan, olen kyllä eri katsomossa aina. Ehkä haettiinkin nuorisoa paikalle.

TJ MACKEY

Jäsen
Mä pidän tätä Räpfaijan mukanaoloa erittäin raikkaana uutisena. Jotenkin ihan uusi kulma Kerhon aavistuksen perinteisessä toimintaympäristössä. Kyseinen tubettaja on kuitenkin myynyt keväisin sen Hämeenlinnan säbä-areenan yhdessä Siniverkkarimiehen kanssa Youtube vs. TikTok matseissa miltei loppuun. Paikallinen kundi ja tässä kai pyritään tavoittamaan muitakin faneja kuin ”meitä”, jotka käytäisiin hallilla vaikka ainoa viihdyke olisi hotsi ja wanha kellotaulu. Eikä siinä, hyviä nekin, meille.

Kohtuu vaisusti on lippuja mennyt, mutta nyt on tämän osalta pää auki. Uutta putkeen Kerhon some ja Räpfaija!

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Tyyppihän on nimenomaan profiloitunut salibandyyn joten sikäli vähän ihmeellistä, että on nyt mukana lätkätouhuissa.

Ehdotin toki itsekin joskus aiemmin, että Räpfaijan kautta saisi varmasti junnuja hallille. Hyvä kun kokeillaan nyt tätäkin ja toivottavasti muutama lippu vielä menisi kaupaksi.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
@TJ MACKEY enpä tiennytkään tuosta, että ollutkin jo Hämeeenlinnassa liikuttamassa ihmisiä tapahtumiin. Tuossahan voisi jopa olla isokin potentiaali ja näitä juttuja nimenomaan pitää yrittää.

Kello ja sarjataulukko sytyttäisi kyllä kovasti, miksei sitä voisi tuoda takaisin? Siinä olisi ”ultrilla” ihmettelemistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy