Kun näin Vantaalta asti kulkee peleihin, niin itselle on tullut tavaksi pysähtyä Linnatuuleen syömään ennen peliä ja yksi syy tähän on tosiaan se, että se hallin eväsvalikoima on, sanotaanko perinteinen. Toki on kohtuutonta olettaa, että hallilta saisi oikeita ruoka-annoksia pelin aikana, mutta kun tuollainen vaihtoehto on olemassa, niin valitettavasti jää ne hallin tarjonnat vähemmälle, toki ei aivan nollille. Hallin tarjonnasta ne pizzapalat ovat mielestäni heikkolaatuisimmat, niin niitä ei tule oikeastaan koskaan otettua (toki taisi olla tyyliin 2019 kun sellaisen viimeksi söin, en tiedä onko muuttunut), niin jäljelle jää paninit, jotka hinta-laatusuhteeltaan häviää tässä mielestäni Subwaylle, ja makkarat/hodarit/hotsit, joita ei nyt joka kerta jaksa syödä, vaikka hyviä ovatkin. Juomapuoleen sen verran kantaa, että ilmeisesti sokerillisia limuja on enää kola ja Jaffaa ei ole enää sokeriversiona?
Jos uusia tuotteita nyt lähdettäisiin tuottamaan, niin itse aloittaisin jostain loaded fries -tyyppisestä ratkaisusta; saadaan helposti muunneltava tuote ja kasvisvaihtoehto (vegaaninenkin onnistuisi, mutta hieman hankalammin) minimaalisella riskillä. Vaatisi rasvakeittimen ja ehkä jotain muitakin ratkaisuja, joten ei nyt ihan joka kioskista saisi (tai sitten jos olisi air fryer -tyyppinen ratkaisu?), mutta voisi olla ihan toimiva tuote. Ja ihan sellaisenaankin toimisi pelkät ranskalaiset+normi mausteet mitkä siellä on nytkin, ehkä majoneesia vielä lisäksi. Toki muistaakseni olen pohjoispäädyn junnukiskalta joskus jonkun ranskaistuotteen ostanut, olisikohan ollut makkaraperunat tms...
Ja tässä tuli mieleen vielä uusista tuotteista, niin olin näkevinäni jonkin mainoksen (muistaakseni hallilla) jostain Kerhoburgerista. Oli sen verta kalliin oloinen hinta, niin en edes ole miettinyt sellaista, mutta epäselväksi on jäänyt, että saako sellaisen hallilta vai onko kyseessä jokin ravintolayhteistyö tms?