Ei mikään mutta rankkasateessa ajaminen ei varsinaisesti innosta monia. Ei kyllä haravointikaan, joten kaikki matkaan vaan!Mikäs sen parempi paikka kuin Rinkelinmäki sadekelillä! On kyllä sääli, ettei tänään luultavasti saada hyvää starttia yleisömäärien suhteen.
Muistan muuten pelin missä olin sikakatsomossa keväällä kun lumet suli jo hyvää vauhtia, silloinhan katosta tippui suoraan vettä siihen :D taisi olla vielä joku iso/tärkeä pelin kun C5 oli aivan täynnä.Kunhan katto ei vuoda (ainakaan vielä) niin mikäs sitä sateella on parempi paikka kuin Rinkelinmäki. Eiköhän tänään tule lähdettyä kotiavaukseen.
Itse nauroin viime kaudella kun yhdessä pelissä puluja lenteli tulostaulun ympäri.Muistan muuten pelin missä olin sikakatsomossa keväällä kun lumet suli jo hyvää vauhtia, silloinhan katosta tippui suoraan vettä siihen :D taisi olla vielä joku iso/tärkeä pelin kun C5 oli aivan täynnä.
Itse nauroin viime kaudella kun yhdessä pelissä puluja lenteli tulostaulun ympäri.
Joo, oli maaliskuussa ja vissiin Kerhon viimeinen kotipeli, olin paikalla.Itse nauroin viime kaudella kun yhdessä pelissä puluja lenteli tulostaulun ympäri.
2866.Mikä se yleisömäärä nyt oli? Ei kehdattu ees ilmottaa ?
Ok, ei niin paha mitä pelkäsin2866.
58e meni meikällä, oon tällä menolla konkurssissa aikasemmin kuin kerho!Silmämääräisesti näytti siltä, että kaljakatsomoissa oli hyvin väkeä. Toivottavasti kassakone kilisi.
Kyllä se ilmoitettiin.Mikä se yleisömäärä nyt oli? Ei kehdattu ees ilmottaa ?
Myös Everstin orrelta sai katsella aitiopaikalta, kun ylläoleva putki tiputteli vettä edessä istuvien päälle.Kyllä muuten tuli tänäänkin vettä katosta C5-portaiden yläpäähän.
Nyt jos olisi taas yhtään pelisilmää toimistolla, niin lipunmyynnin yhteydessä myytäisiin HPK:n omia sadetakkeja.C5 ja D-Kulman välissä, Everstissä useammassa paikkaa, eteläpään käytävällä.. Ja noita vuotokohtia kun tarkemmin tutkii niin huomaa että alkaa olla jo täysin mädäntyneet rakenteet niillä kohdin. Varmasti myös mukava Everstin istumakatsomossa istua kun niskaan ropisee vettä.
Anniskelu laajenee molempiin päätyihin, sikakatsomoon ja ties mihin. Nyt heitätte ne haravat nurkkaan ja lähette hallille kuluttamaan (kohtuudella) näitä uusia, odotettuja palveluita.
Huomenna on varmasti jonkun verran tulossa ilvesläisiä Tampereelta, kun jokin omatoimimatka kampanja oli osastolla somessa. Tosin siellä on ilvesläiset lähdössä sunnuntaina Helsinkiin jalkapallo peliin, että saa nähdä minkä verran verran se syö huomiselta tehoa.Onko mainontaa suunnattu muille paikkakunnille? Nykytilanteessa yleisövajetta kompensoisi satojen vieraskannattajien megamatkat.
Nyt pystyyn itseironinen Helpot Pisteet Kaikille -kampanja
Hieman olen ihmetellyt, että miksi esim. Tammelassa ei ole ollut koskaan mitään Hpk- mainontaa. Kuitenkin Kanta-Hämeen ainoaa järkevää jääkiekkoa lyhimmillään puolen tunnin ajomatkan päästä Tammelasta.Onko mainontaa suunnattu muille paikkakunnille? Nykytilanteessa yleisövajetta kompensoisi satojen vieraskannattajien megamatkat.
Nyt pystyyn itseironinen Helpot Pisteet Kaikille -kampanja
Joku voisi käydä lyömässä mainoksia Humppilan Fiilismarketin ilmoitustaululle. Kerhosta Hyvä Fiilis!Hieman olen ihmetellyt, että miksi esim. Tammelassa ei ole ollut koskaan mitään Hpk- mainontaa. Kuitenkin Kanta-Hämeen ainoaa järkevää jääkiekkoa lyhimmillään puolen tunnin ajomatkan päästä Tammelasta.
Ainahan sitä saa yrittää, mutta Humppilan väestöstä n. 93% on Tapparan kannattajia.Joku voisi käydä lyömässä mainoksia Humppilan Fiilismarketin ilmoitustaululle. Kerhosta Hyvä Fiilis!
PS sellainen kauppa todella ON olemassa. Koko perheen monipuolinen tavaratalo | Humppila | Tavaratalo Fiilismarket