Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 359 685
  • 6 884

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Nämä yleisömäärät ovat asia, jotka huolestuttavat mua todella paljon. Näin ei voi jatkua, muuten riskinä on tälläkin kaudella valtava taloudellinen tappio.

Koronan aikana muuttunut kuluttajakäyttäytyminen sekä inflaatio lienevät ne suurimmat syyt, mutta epäilen myös, että muitakin syitä on. Ajastaan jälkeen jäänyt halli ei myöskään auta asiaa - jos esimerkiksi eväiden laatua, yleistä viihtyisyyttä ja palvelun jouhevuutta ei voida parantaa vastaamaan yleisön vaatimustasoa, niin ei auta, kun ryhtyä tuumasta toimeen sen halliasian kanssa.

Tapahtumaa on kyllä parannettu ja kaikkea spesiaalia on kehitelty: nytkin oli Oktoberfest. Yritystä on kyllä.
Uus halli olis kiva mut tuntuu että hämpässä on innostuttu säästämään kaikesta eikä huomata että kehittyminen vaatii myös panostamista joten kerho ei voi yksin hallia tehdä.
Kerhon täytys laittaa kysely pystyy miksi peleihin ei tulla.
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tänään söin hallin Hotsin kun vasta kuulin että siellä tosiaan myydään niitä. Ihan hyvä. Makkara väärä, ei tuoresipulia eikä salaattia tai majoneesia. Kaikkea ei voi saada mutta kun edes sen tuoresipuli niin väki tykkäisi.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Tänään söin hallin Hotsin kun vasta kuulin että siellä tosiaan myydään niitä. Ihan hyvä. Makkara väärä, ei tuoresipulia eikä salaattia tai majoneesia. Kaikkea ei voi saada mutta kun edes sen tuoresipuli niin väki tykkäisi.
On suorastaan rikollista tunkea salaattia tai majoneesia hotsin täytteeksi. Tuore sipulihakkelus sinne kuuluu kuten myös sinappi ja ketsuppi. Tämä kommentti 40- vuoden kokemuksella.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Eipä taaskaan koko oktoberbest näkynyt muualla hallissa mitenkään, jos et sattunut varaamaan kerhoravintolasta pöytää. Voisi näitä teemoja tuoda aina koko tapahtumaan tavalla tai toisella.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
50v kokemuksella olet lähellä mutta väärässä. Valkosipulimajo kuuluu sinne. Salaatti niin ja näin.
Missä mahdat olla 70-luvulla saanut hodariisi valkosipulimajoa? Paikallisissa hodarikioskeissa sitä ei ollut takuuvarmasti, eikä se myöskään siihen kuulu. Kun nimenomaan puhutaan alkuperäisestä "hotsista".
 

Lilleman

Jäsen
Eipä taaskaan koko oktoberbest näkynyt muualla hallissa mitenkään, jos et sattunut varaamaan kerhoravintolasta pöytää. Voisi näitä teemoja tuoda aina koko tapahtumaan tavalla tai toisella.

- Kerho-ravintola oli avoin kaikille, toki menu maksullinen
- Kioskeissa myytiin bratwurstia ja hapankaalia 5€ hintaan
- Ennen peliä, erätauoilla ja pelin jälkeen Kerho-ravintolassa bändi esiintyi.

Eli kyllä se näkyi vaikka pöytää ei olisi varannutkaan. Sitä en sano kuitenkaan, ettei enempää olisi voinut tehdä. Hallin puolella kieltämättä ei oikein festit näkyneet.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On suorastaan rikollista tunkea salaattia tai majoneesia hotsin täytteeksi. Tuore sipulihakkelus sinne kuuluu kuten myös sinappi ja ketsuppi. Tämä kommentti 40- vuoden kokemuksella.
Mulla on noin sama kokemus. Myönnän, 80-luvulla oli semmoinen erikoisuus mitä käytettiin suurimman osan kanssa perheestä, että hotsi kahdella nakilla. Mutta siis 90-luvun taitteesta kahdella suomella ja sinappi+ketsuppi+kurkkusalaatti, onko se ihan väärin?
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
- Kerho-ravintola oli avoin kaikille, toki menu maksullinen
- Kioskeissa myytiin bratwurstia ja hapankaalia 5€ hintaan
- Ennen peliä, erätauoilla ja pelin jälkeen Kerho-ravintolassa bändi esiintyi.

Eli kyllä se näkyi vaikka pöytää ei olisi varannutkaan. Sitä en sano kuitenkaan, ettei enempää olisi voinut tehdä. Hallin puolella kieltämättä ei oikein festit näkyneet.
Bratwursti ja hapankaali oluen kera ois lähtenyt, jos ois kuutiolla mainostettu, sano...
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Mulla on noin sama kokemus. Myönnän, 80-luvulla oli semmoinen erikoisuus mitä käytettiin suurimman osan kanssa perheestä, että hotsi kahdella nakilla. Mutta siis 90-luvun taitteesta kahdella suomella ja sinappi+ketsuppi+kurkkusalaatti, onko se ihan väärin?
Kyllä vaan, aito hotsi täytetään Suomi-makkaralla. Itse kersana tykkäsin tilata kahdella. Oi niitä aikoja.
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Missä mahdat olla 70-luvulla saanut hodariisi valkosipulimajoa? Paikallisissa hodarikioskeissa sitä ei ollut takuuvarmasti, eikä se myöskään siihen kuulu. Kun nimenomaan puhutaan alkuperäisestä "hotsista".
Sarkasmi on taitolaji. Tylsää vääntää ihmisen kanssa joka kaivaa herneitä päivät pitkät nenusta :D Totuus on että viimeisin hyvä hotsi on ollut poltsarin Jollyssa, missä nämä herkut kuului kuvaan.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Bratwursti ja hapankaali oluen kera ois lähtenyt, jos ois kuutiolla mainostettu, sano...
Hallin puolella tuo bratwurstin ja hapankaalin mainos nimenomaan kuutiolla oli ainoa näkyvä merkki oktoberfestistä.

Itsekin toki toivoin enemmän teemaa nimenomaan ympäri hallia, mutta meni se noinkin. Bändi veti ravintolan puolella kivasti ja fiiliksellä + kaljakin oli ihan kaljan makuista.

Montakohan kierrosta vielä menee, ettei täällä ala pelin jälkeen väittely hotsista ja sen alkuperäisestä valmistus- ja tarjoilutavasta (leikkimielinen tai ei)...
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hallin puolella tuo bratwurstin ja hapankaalin mainos nimenomaan kuutiolla oli ainoa näkyvä merkki oktoberfestistä.
Sori siitä, mä oon vaan si ollu kännykällä. No perkele, harmittaa hieman. Ja pahoittelut hölmöstä kommentista.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
- Kerho-ravintola oli avoin kaikille, toki menu maksullinen
- Kioskeissa myytiin bratwurstia ja hapankaalia 5€ hintaan
- Ennen peliä, erätauoilla ja pelin jälkeen Kerho-ravintolassa bändi esiintyi.

Eli kyllä se näkyi vaikka pöytää ei olisi varannutkaan. Sitä en sano kuitenkaan, ettei enempää olisi voinut tehdä. Hallin puolella kieltämättä ei oikein festit näkyneet.
Ok hyvä että näissä näkyi. Itse vietin aikaa O'ranssissa ja Ka-ku-ti:ssa ja lausunto perustui näihin. Mutta hyvä että jossain näkyi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eihän hotsiin laiteta kuin sinappi&ketsuppi. Sipuli on pahaa tuoreena. Paahdettuna ehkä menisi, mutta säästetään se hot dogeihin.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Eihän hotsiin laiteta kuin sinappi&ketsuppi. Sipuli on pahaa tuoreena. Paahdettuna ehkä menisi, mutta säästetään se hot dogeihin.
No niin, pojjaat (@Kerhonpojjaat?), tämän viestin kirjoitti alkuperäisen hotsin maistelija Vallin grilliltä, niin ottakaapa opiksi. Elvis burgerilta kuulemma saa muuten nykyään hyviä hotseja myös. Alkuun se hirvitys ei ollut hotsia nähnytkään burgerisämpylöineen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No niin, pojjaat (@Kerhonpojjaat?), tämän viestin kirjoitti alkuperäisen hotsin maistelija Vallin grilliltä, niin ottakaapa opiksi. Elvis burgerilta kuulemma saa muuten nykyään hyviä hotseja myös. Alkuun se hirvitys ei ollut hotsia nähnytkään burgerisämpylöineen.
Olen vegaani.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No niin, pojjaat (@Kerhonpojjaat?), tämän viestin kirjoitti alkuperäisen hotsin maistelija Vallin grilliltä, niin ottakaapa opiksi. Elvis burgerilta kuulemma saa muuten nykyään hyviä hotseja myös. Alkuun se hirvitys ei ollut hotsia nähnytkään burgerisämpylöineen.
Mä kävin kyllä mieluiten Sieväsen tai Palon vaunulla. Sudeetti-hämäläinen kun olen. Sievänen laittoi välillä kahella yhen hinnalla. Pikku-Leon oli kiitollinen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viimeksi muokattu:

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Ei todellakaan, eikä tarvisi täälläkään keskustella. Jos joku avaa, niin pitää varmaan blokata. Täysin turhaa keskustelua, jos joku haluaa syödä hotsinsa vaikka omenahillolla niin syököön minun puolesta. Makunsa kullakin, sano musti kun muniansa nuoli...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös