Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 359 938
  • 6 884

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Aitiot ovat kyllä aivan perkeleen suhdanneherkkä bisnes. Hiemankin kun taloustilanteen ylle pukkaa sadepilveä, niin tämmöiset menot ovat ensimmäisenä firmojen leikkauslistoilla. Klubilipuissa ja normaaleissa yrityslipuissa voi olla hieman enemmän joustovaraa.
On ilman muuta ja eipä joku keskiviikkoinen peli toki muutenkaan ole välttämättä se kaikkein seksikkäin myynnillisesti, mutta näin silmätuntumalla sanoisin, että näin heikkoa ei ole ihan hetkeen ollut. Mikä on tietenkin täysin ymmärrettävää.

Eikä tämän iltainen esitys ainakaan helpota myynnin töitä.
 
Viimeksi muokattu:

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kajarit on liian kovalla kun halli on näin tyhjä. Humisee liikaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hamu

Piilopakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä onko tämä oikea ketju, mutta ärsyttää kannattajakulman rumpalin rytmitajuttomuus. Esimerkiksi joukkueen sisääntulossa on selkeärytminen kappale, kuinka vaikea on taputtaa ja rummuttaa rytmissä? Muutaman pelin nyt siinä vieressä kuunnelleena, ärsyttää suunnattoman paljon.
 

pisnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
En tiedä onko tämä oikea ketju, mutta ärsyttää kannattajakulman rumpalin rytmitajuttomuus. Esimerkiksi joukkueen sisääntulossa on selkeärytminen kappale, kuinka vaikea on taputtaa ja rummuttaa rytmissä? Muutaman pelin nyt siinä vieressä kuunnelleena, ärsyttää suunnattoman paljon.
Olen itse miettinyt samaa, mutta vaikka olen rytmitajuinen rytmisoittaja, en ole viitsinyt liikaa valittaa asiasta, koska en itsekään haluaisi olla rumpua lyömässä vaan katsomossa hotsi suussa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
En tule enää peliin, ennen kuin ne Kerhoravintolan kaljanmyyntipisteet siirretään siitä tiskin päädystä hevonvitunkuuseen! Eli pitkälle tiskille tai ihan mihin vaan muualle kuin siihen suppiloon ovien väliin.

Ei tää nyt voi olla niin vaikeaa, montako vuotta tästäkin on saanut valittaa? Tossa jää henk. koht. tasollakin se toinen erätaukokalja ostamatta. Ja tämä peleissä, joissa on joku vaivaset 3k populaa. Jos joskus ois vielä 4k niin toi on ihan totaalikatastrofi.

Jos ei ole osaamista, niin eiköhän sitä löydy vaikka Nallesta. Tuskin ne hanat on sisäänrakennettu hallin rakenteisiin.

Saa suorittaa!
 

KariJurri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Oli muuten ihan jokaisessa ravintolassa jonoa kaljahanoille siinä ennätyksellisen paskassa Jukuripelissäkin, missä oli ehkä oikeasti alle 1000 ihmistä katsomossa. Muistan jonkun keskustelun käyneeni aiemmin tästä samaisesta aiheesta.

Kyllähän noi jokanen ravintola on ostamisen helppouden puolesta suunniteltu ihan päin vittuja. Everstissä toki tilan puute estää paremman ratkaisun mutta mikä on tekosyy kun Kerhoravintola ja C5 takainen kuppila kestää, näin kärjistäen, kaljansaanti puolet erätauosta jos porukkaa on hallissa yli 2500 ja et ole lähtenyt paikaltasi jonon välttämiseksi 2min ennen erän loppua? En mä tosin niin alkkis oo että se mun päivääni pilais, etten saa 10€ tuhlattua 3€ kaljaan. Mutta onhan tuo turhauttavaa ettei saa rahojaan hassattua vaikka haluaisi.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kumpi siinä kaljan ostamisessa kestää maksu vai tuopin täyttäminen?
Jonottaminen, seuraavan tilaajan arpominen tai häröpallossa pööpöily siinä lähinnä vituttaa, toki toiminta muutenkin on organisoimattoman hidasta verrattuna vaikka Nordikseen. Mutta jos nyt sen jonottamisen ja infran saisi ensin hoidettua jiiriin, niin katsellaan sitä muuta sitten syssymmällä.
 

Lilleman

Jäsen
Voisi esim. Kerho-ravintolassa kokeilla tuota käytäntöä mikä ainakin Nordiksella on.
Voi tilata juomat seuraavalle erätauolle jo ennakkoon valmiiksi. Odottavat nimilapun kanssa tiskin päässä, sen kun noutaa vain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös