Tälle kaudelle olisi hieno, jos HPK saisi joltain yhteistyökumppaniltaan esim 8000 oranssia liinanpätkää. Oranssit t-paidat oli jo hyvä idea mutta ei vaan oikein toimi. Liinoja voisi sitten heiluttaa samaan tapaan kuin ameriikoissa ja täten saada väliaikaisesti kaikki katsomot oranssiksi.
Nimenomaan väliaikaisesti.
Tässä on se ongelma ettei noita tuoda juurikaan toista kertaa peleihin. Oransseja paitoja jaettiin iso määrä ilmaiseksi, mutta kaapeissaan ihmiset niitä ilmeisesti pitää, kun ei niitä monenkaan päällä ole hallilla näkynyt. Minä käytän!
Viime kaudella jaettiin myös ennen jotain peliä kausikorttilaisten tilaisuudessa kaulahuiveja kausikorttilaisille. Kyllähän niitä juuri siinä pelissä näkyi monen kaulalla muttei enää seuraavassa pelissä.
Hieno idea tämä oranssien huivien jakaminen, mutta miten ihmeessä saataisiin ihmiset ottavan ne seuraavaankin peliin mukaan?
Minulla on erään ison ampumahiihtoa sponsoroivan firman räikeän oranssi kaulahuivi ja olen myöskin miettinyt, että olisihan se hienoa, jos katsomo olisi täynnä tätä väriä, mutta miten ihmeessä se onnistuisi?
Kai me ollaan niin juntteja, että pelätään vieruskaverin ajattelevan meistä jotain, jos uskallamme näyttää fanituottein kannustavamme joukkuettamme tai huutavan pelissä hii. Huutamisesta muuten vasta pahoja mulkaisuja saakin.
Rohkeasti oranssia päälle kaikille! Oranssi on hieno väri katsomossa. Katsokaa vaikkapa
tätä kuvaa hollantilaisista kannattajista.
Edes se oranssi t-paita päälle ja takin ylänappi auki ja seuraavalla kerralla jo kaksi ylintä nappia. Siitä se lähtee eikä se lopulta niin kamalaa ole.