Itse tekisin kylmästi uuden fanikatsomon päätyyn niin, että alarivit olisivat seisomakatsomoa ja ylemmät rivit säilyvät istumapaikkoina (alá Nokia Areena). Faniryhmä ja C5 samaan paikkaan, josta ääni kulkee paremmin ja myös näyttää vaikuttavammalta. Muutos on mahdollisuus ja C5 seisomakatsomon aika on omissa silmissä tullut tiensä päähän.
Ottelutapahtuman suhteen kokeilisin viikonlopputapahtumissa oheistoimintaa, jolla saadaan yleisö hallille jo hyvissä ajoin ennen ottelua. Livemusiikkia Kerhoravintolassa, ruokatarjouksia jne.
Ravintolatoimintaa tulisi parantaa, kuten yllä joku mainitsikin. Burgerit, siivet ym. rohkeasti kokeiluun. Toinen anniskelukatsomo everstin lisäksi voisi myös tuoda lisämyyntiä.
Fanituotteissa on tullut hyviä uudistuksia varsinkin viime vuonna, mutta koko tuotelinjasto kaipaisi faceliftiä ja enemmän tuotteita, joita ihmiset voisivat ylpeästi käyttää omassa arjessaan. Esimerkiksi t-paitojen valikoima on todella tylsä ja suppea tällä hetkellä.
Myös verkkosivujen ja verkkokaupan täysi uudistus olisi paikallaan - fanituotteita myös markkinoidaan aika vähän eikä siinä hyödynnetä riittävästi pelaajia.
Digimarkkinoinnissa tulisi myös hyödyntää remarketing/retargeting -kampanjoita, esim. ottelulippujen, tarjouksien, kausikorttien ja fanituotteiden mainostamista sivustovierailijoille. Ainakaan omien sivustovierailujeni pohjalta en ole näille - tai maksetulle mainonnalle yleisesti - altistunut. Nykyään ei voida luottaa vain orgaaniseen mainontaan. Varsinkaan, kun tarvitaan ennen kaikkea niitä kasuaaleja katsojia tuotteen pariin.