Mukavasti oli vaatetusta myös alle metrisille - puoliso varmasti ilahtuu kun paketti perille saapuu! :) #oranssikevätNyt kaikki ostoksille Kerho-shoppiin ja lahjoja pukinkonttiin. Onnistuu myös netissä.
Mukavasti oli vaatetusta myös alle metrisille - puoliso varmasti ilahtuu kun paketti perille saapuu! :) #oranssikevät
Puoliso on onneksi ihan täysimittainen, mutta ei hämäläinen. Poika taasen näki ensimmäisen HPK-ottelunsa Naistenklinikalla kolmen päivän iässä (tappio tottakai) - nyt saa vihdoin oranssia päälle!Pakko kysyä minkälaista on elää lyhytkasvuisen kanssa jääkiekkoelämää? Seisomakatsomoissa ei varmaan puolison kanssa voi käydä...
Pakko kysyä minkälaista on elää lyhytkasvuisen kanssa jääkiekkoelämää? Seisomakatsomoissa ei varmaan puolison kanssa voi käydä...
Tosin tällä kaudella näkymässä ei juuri eroa, vaikka kentälle näkisikin! :)Tai jos käy, niin ei kannata ihmetellä, jos näkymät oli hänen mielestään perseestä
Näinhän se menee ravintolat saa palvella, vaikka oltaisiin välillä kuin sillit suolassa. Mutta urheilutapahtumat tapahtuu yleensä kuntien/kaupunkien omistamissa rakennuksissa ja sillä nuo rajoitukset lyö korville urheiluseuroja, kun kunnat on päättäneet noudattaa paikallisten terveysviranomaisten suosituksia.On kyllä kummallista, että jäähalliin ei saa ottaa väkeä sisälle, mutta hallin sisällä olevaan ravintolaan saa.
Hyvä idea tosiaan ja järjestelyt vaikuttivat aika turvallisilta uutisen perusteella. Toivottavasti menee hyvin kaupaksi.
Kyllä mulle tuli sähköpostiin todistukset missä kerrottiin monesko osuus koko määrästä on mun nimissä. Outoa jos ei kaikille ole tullutOnkos täällä Ikuisesti Oranssit saanut jotain muutakin kun tilausvahvistuksen niistä paitaosuuksista mitä taannoin kaupattiin? Ymmärsin että sieltä joku sertifikaatti tai muu todistusläpyskä piti tulla ennen joulua, mutta aika hiljasta on ollut.
Ei siinä, ihan tukemisen ilosta minä niitä osuuksia kolme ostin, mutta olishan se ollu kiva joku plakaatti siitä saada muistoksi.
Toisaalta, ehkä tän kauden muistaa muutenkin.
Kyllä mulle tuli sähköpostiin todistukset missä kerrottiin monesko osuus koko määrästä on mun nimissä.
Lisäyksenä vielä että sähköposti oli tullut suoraan Savolaisen Katilta, ei HPK:lta kuten esimerkiksi kausikorttilaisten kirje. Kannattaa katsoa vielä sähköposti uudestaan
Lisäyksenä vielä että sähköposti oli tullut suoraan Savolaisen Katilta, ei HPK:lta kuten esimerkiksi kausikorttilaisten kirje. Kannattaa katsoa vielä sähköposti uudestaan
Täytyy kyllä sanoa, että Pelsun tuotteistustiimissä on enemmän potkua. Luovuus on näkynyt kentälläkin, välillä melkoisena kaaoksenakiin...Täytyskö kerhon kopioida pelsuilta ja myydä 10t lippu johonkin peliin.
Tiedä vaikka niin sm- henkinen fani löytyis että köyhtyy kunnolla ja katsoo "kovalla tunteella" esitystä!