Minä en esittänyt mitään väitteitä. Minä sanoin "toivotaan että ei käy kalliksi" se ei ole väite se on toive. Toive siitä, että sopimus on sellainen, että Kerholle ei tule liian suurta painolastia taloudellisesti tukea FPS:n toimintaa. Tähän löytyi Kerhon julkaisemasta tiedotteesta kohta pohjaksi missä sanottiin, että HPK tukee taloudellisesti. Lisäksi samassa viestissä perustelin, että Forssa on aika pieni paikka Mestikseenkin, mikä mielestäni perustelee varsin hyvin mahdollisia taloudellisia hankaluuksia.Tokihan keskustelupalsta yleensä toimii niin, että sinä esitit väitteen mahdollisuudesta, että sopimus kävisi Kerholle taloudellisesti raskaaksi. Minä sitten siitä kiinnostuneena kysyin sinulta perusteita, että olisiko esittää tähän jonkinlaista skenaariota, jota voisi sitten spekuloida. Luonnollisestikkaan kahteen ensimmäiseen viestiin et tällaista onnistunut kirjoittamaan. Johtuneeko sitten hajamielisyydestä vai osaamattomuudesta, tiedä häntä. Tuollaisen oman ajatuksenhan, tai skenaarion, esittämiseen ei tarvita kristallipalloja. Jos taas sinusta tuntuu, että kaikki vaan vittuilevat sinulle, niin ehkä on omassa ajatusmaailmassa vähän kehittämisen paikkaa.
Että silleen...
Minulla ei ollut edes mitään syytä vastata sellaiseen asiaan mitä minä en ole sanonut tai väittänyt. Sinä itse keksit skenaariosi. Hyvää hyvyyttäni vastasin kuitenkin sinun itsesi esittämään asiaan minkä jotenkin kuvittelit minun esittämäksi.