Olisiko tuota C5 osaa mahdollista penkittää tarpeen vaatiessa siihen kaiteeseen asti? Siis sellaisilla, mitkä voisi asentaa esimerkiksi pudotuspeleihin vai olisiko ihan hölmöläisen aatoksia.
Niin no mietin, että jos noin oikeasti tehtäisiin, niin miksi vain pudotuspeleihin? Eihän ne seisomakatsomot nyt runkosarjassa ainakaan sen täydempiä ole kuin pudotuspeleissä. Jos tuohon C5:een kajottaisiin, niin puolittamista mieluummin tekisin pohjoispäädyn tyyliin alaosan koko leveydeltä istumakatsomoksi ja yläosa jäisi seisomakatsomoksi. Varmasti menis kaupaksi nuo matalalla olevat istumapaikat, kun ne olisivat eteläpäädyssä ja toisaalta vielä sikakatsomon ja kannattajien välittömässä läheisyydessä. Voisi luonnehtia vähän sellaiseksi Splash Zone -katsomoksi.
Tästä nyt on varmasti aika vahvoja mielipiteitä monillakin. Itse haluan peleissä seisoa ja nimenomaan eteläpäädyssä. Olen muinaisella eteläpäädyn piippuhyllyllä seissyt koko sen olemassaolon ajan varmaan viittä vaille kaikki pelit sinä aikana. Shokki oli iso, kun se purettiin, mutta ihminen on tehty selviytymään. Nykyään jää itsellä hallissa vaihtoehdoiksi kannattajakatsomo tai sikakatsomo. Kokeillut olen tuota pohjoispäätyäkin useamman pelin ajan, mutta ei se ole sama. Väärä pääty mikä väärä pääty.
Fakta on toki se, että tuo 1700 seisomapaikkaa on hallissa liikaa ja istumapaikoille olisi enemmän ostajia kauden myydyimmissä peleissä.