Riley Armstrong, SaiPa

  • 41 270
  • 107

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, muistan kanssa Armstrongin ekasta erästä. Sen jälkeen lyö tyhjää :D Ei mitään muistikuvaa koko pelaajasta...
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Armstrong

Ei kannata tehdä Rileyn kanssa sopparia koska kassassa on kuitenkin paljon rahaa ja parempia ukkoja on jonossa asti tulossa ihan vaan sen takia kun Lappeenranta on kesällä niin kiva kaupunki. Sitten mä heräsin.

Kyllähän se totuus taitaa olla sellainen, että jokainen vähintäänkin jollakin tavalla onnistuva pelaaja pidetään jos suostuvat tänne jäämään. Riley on osoittanut pelimiehen elkeitä eikä surffaile pelin ulkopuolella. Ei näillä esityksellä nostata täältä suuria hurraa huutoja mutta täyttää tuossa porukassa vahvistuksen tuntomerkit ja omaa kiekollista taitoa keskimääräistä enemmän.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Olisipa tuota koeaikaa pari peliä enemmän. Otteet ovat hyviä pelin alussa, mutta kuntopuolesta näyttäisi kiikastavan ja SaiPan aktiivisen pelitavan kanssa se ei tahdo riittää. Kädet käy, veto lähtee, omassa päässä kiekon kanssa harhautetaan vastustaja, rauhoitetaan ja katsotaan pää ylhäällä pelin jatkamista. Kyllä Rileyssä on eväät pelimanneksi, mutta fysiikka on todella huono.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mahtaakohan olla huono harjoittelukausi alla?

Mielenkiintoista olisi nähdä, jos saisi eheän ja järjestelmällisen harjoituskauden kesällä, liikkuisiko luistin paremmin. Voisi kuvitella, koska kyllä tuo nyt ammattimieheltä munaskujaan myöten vaikuttaisi kuitenkin olevan. Jos ei vaan ole ollut tosiaan järjestelmällistä harjoitusohjelmaa.

No tuo kaikki jää nähtäväksi jos saa sopimuksen ja pelaa joukkueessa ensi kaudellakin.

Tilastot on kyllä ihan lupauksia antavat.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jokin Armstrongissa mättää. Hän ei loista millään osa-alueella ja on todella näkymätön suuren osan peleistä. Viiteen otteluun 3 pistettä on ihan ok suoritus, mutta Armstrongin kehityskaari ei ole ollut mielestäni tarpeeksi nouseva. Esitykset ovat olleet SaiPassa hyvin tasapaksuja. Laukaus on kyllä kova, harvemmin vain pääsee käyttämään sitä hyvilltä vetosektoreilta. Eikä hän ole sen kummoisempi maalineduspelaajakaan kuin muut SaiPalaiset. Tämä on ollut pettymys. Lisäksi kiertelee ja kaartelee pelin ulkopuolella, kun Saarinen ja J.Koskiranta syöttelevät keskenään. Ei ole löytänyt vielä täysin paikkaansa siinä ketjussa. Ajan kanssa Armstrong voisi olla hyvä vahvistus SaiPaan, tällä hetkellä hän ei aivan täytä vahvistuksen kriteereitä. On toki SaiPassa 1-2 kentän kamaa heittämällä, mutta kannattaako SaiPan tyytyä tähän hankintaan, en tiedä.

Mielenkiinnolla odotan, mitä SaiPa on päättänyt tehdä Armstrongin suhteen. Olisi toden totta mukava nähdä, millaista jälkeä Armstrong tekee, kun on saanut vetää kovat kesätreenit SaiPan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Jonzze

Jäsen
Suosikkijoukkue
PEPO, SaiPa
Ei mitään järkeä pitää Armstrongia. Ei mielestäni vahvistaisi SaiPaa tarpeeksi, jotta noustaisiin taistelemaan playoff-paikasta. Eikä mun mielestäni vahvistuksia myöskään tarvita, jos taistellaan karsintapaikan välttämisestä.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehdottomasti jatkoa:)

Armstrongin loppukauden palkka tuskin päätä huimaa, koska mies tuli SaiPaan hakemaan uutta nostetta uralleen ja farmissa pyöriminenkin alkoi jo kyllästyttää. Vasta seuraavan kauden palkka on sitä luokkaa, että tehojakin on tultava ja niitä myös tulee. Mies vertyy kyllä oivaan vireeseen ja SaiPan kanssa treenaa kesän plus tämä loppukausi siihen mukaan niin Armstrong mättää seuraavalla kaudella kovat tehot.

Koskirannan Jarno he.v.tti.n sähläämästä, koska ei tunnu olevan kuin tiellä ja on kuin varjo alkukaudesta. Hänen paikalleen kunnon ykkössentteri ruokkimaan Armstrongia. Nyt kaiken lisäksi Armstrongille tulevat syötöt ovat niin luokattomia, että ei paljon luokattomampia voisi enää olla.

Itse en tajua mikä saa suurimman osan näkemään Armstrongin huonona vahvistuksena sillä kyllähän tuo ammattimies on aivan selvästi. Lisäksi maalintekijät saattavat olla piilossa ja iskeä sitten kun paikka tulee, mutta noilla syötöillä kyllä menee hukkaan myös kunnon pelimies. Lisäksi tulee parantamaan niin perhanasti niin liikettä kuin muutakin tekemistä ja tuskin on kovin kallis loppukaudesta ainakin näin itse uskoisin. Ruksataan mies jatkoon ja päätetään option käyttämisestä kauden loputtua. Olen vahvasti sitä mieltä ja nähtävästi myös erimieltä kuin suurin osa ja ehkä olenkin vaan niin pässi tai sitten en :D

Mielestäni tämä kortti on käytettävä ja katsottava tarkkaan, että ei menetetä kunnon vahvistusta seuraavalta kaudelta. Olisikin syytä ottaa mies loppukaudeksi tarkkaan seuraten kauden loppuun asti.

SaiPan päättäjät päättäköön ja siihen on tyytyminen. Ehkä jää ehkä ei! ja se riippuukin hyvin paljon tuosta tämän loppukauden palkasta, mutta seuraavalla kaudella hän olisi meille kultaakin tärkeämpi mies hyökkäykseen.

Eipä Machuldakaan mikään hohtavan näkyvä ollut vai oliko? mielestäni iski vaan limpun sisään aina välillä ja suurimmaksi osaksi oli näkymätön. Omat analyysini voi toki olla täysin perseestä, mutta näin minä olen asian nähnyt, että hän tulisi olemaan loistava ja tärkeä seuraavalla kaudella. Lisäksi tulee auttamaan meitä jo tämän kauden lopussa huomattavasti.

Kyllä näkyvyyttäkin tulee vielä kun mies pääsee täyteen iskuun ja alkaa paukuttamaan laitoja ja välillä pistää kiekkoa reppuun. Myös luistelun parannuttua rupeaa puskemaan kohti vastustajan maalia määrätietoisesti.

Tästä kirjoituksesta sitä paskaa vasta tuleekin niskaan, mutta tulkoon sillä pysyn kannassani ja tietenkin hyväksyn muiden näkemykset myös sehän on selvää, koska jokaisella on aina oma näkemys asioista.

Jos Armstrongia ei pidetä niin toivottavasti kokeillaan saada Yetman tai Barney. Jos olisi rahaa niin vaikka molempia!
 
Viimeksi muokattu:

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Armstrong jatkaa kauden loppuun. Joten jatkolla ei tarvitse spekuloida, nyt sitten jatkossa spekuloidaan herran peliotteilla.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Armstrongille jatkoa kuten epäilinkin ja nyt toivotaan, että mies pääsisi mahdollisimman nopeasti omalle tasolleen. Sekä alkaisi näkymään se potentiaali ja ammattimaisuus, joka on paistanut try-out jaksolla jo läpi miehen otteissa.

Onnistuessaan loppukaudesta hyvin SaiPa tietysti tulee käyttämään option seuraavasta kaudesta. Voidaan nyt keskittyä jo katselemaan ja kokoamaan sitä kunnon ykkösnyrkkiä seuraavaksi kaudeksi. Olisi sääli jos ykkössentteriin tai ylipäätään ykköskenttään ei panostettaisi kunnolla, koska sitä me todellakin tarvitsemme hyvän maalivahdin lisäksi.

Kiitos tästä sopimuksesta todella paljon!
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Katselinkin päivällä kaupassa että ei miestä ainakaan vielä ole lentokoneeseen laitettu kun oli ruokaostoksia tekemässä ja niinhän sitä oli jatkosopimus uutisoitu sillä välin. Itse olisin jatkanut try outia vielä mutta valmentaja sen varmasti parhaiten näkee että onko miehestä hyötyä joten varovainen peukku tälle jatkolle, jos olisi uutta miestä käyty etsimään niin se olisi taas ollut täysi arvoitus että mitä tulee.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Vai otettiin sitten edesmenneen trumpetistin kaima rosterin laajennukseksi, joukkueen vahvistamisesta vitut, ihmeellistä?
On meillä sitten rahaa, kun sijoitetaan toiveisiin, että tekisi maaleja, nähtäväksi jää?
Annan mahdollisuuden yllättää myönteisesti, mutta pelkään pahaa.
Pelipaikka sitten Flinckin tai Kiilholman ketjuun, silloin saattaa syöttöjä tulla maalipaikoille, Koskirannalta ja Saariselta niitä on turha odottaa.
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Try-out ei vakuuttanut allekirjoittanutta, yksi hyvä peli, muuten aika tasapaksua suorittamista. Kiekollinen puoli ehkä odotettua parempi, mutta sellainen asennepelaaminen jäi puuttumaan, mikä piti kuitenkin olla tämän miehen vahvuus. Toivotaan, että nyt kun pelipaikka varmistui rentous ja peli-ilo löytyisi ja puhuttaisiin vahvistuksesta, eikä vain rosterin leventäjästä.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse olen puolustellut Armstrongia sillä olen huomannut miehessä loistavan pelaajan, joka omaa potentiaalia nousta erittäin tärkeäksi palaseksi SaiPassa, mutta samalla olen kyllä vähän huolestunut siitä mistä miehen tämänhetkiset otteet johtuvat.

Ehkä mies pitäisi hyllyttää kahden ottelun ajaksi ja pistää polkemaan kuntopyörää ja saada jalat liikkeelle. Vai voisiko kyseessä olla jonkinlainen haluttomuus tehdä töitä joukkueen eteen. Minua häiritsee todella paljon tällä hetkellä Armstrongin otteet ja on jotenkin turhauttavaa kun näkee pelaajan potentiaalin SM-Liiga kaukaloihin ja samalla luistin ei liiku ja mies on suoraan sanoen kadoksissa. Itse en osaa sanoa mikä olisi paras vaihtoehto saada mies pelaamaan ja käyttämään niitä ominaisuuksia joita hänellä selvästi kuitenkin on! vai tarvitseeko hän vain lisää aikaa?

Itse kaavailin tuossa aiemmin kahden ensimmäisen pelin mieheltä nähneenä, että noin 10 peliä tulee vielä viemään, että pääsee vauhtiin ja nyt mies on pelannut 8 peliä ja aikaa siihen esiintuloon jolloin olisi jo oltava vahvistuksen roolissa joukkueessa on omissa kaavailuissani 4 peliä aikaa ja merkittävää kehitystä en ole vielä nähnyt. Armstrong on hankittu SaiPaan pääosin seuraavaa kautta silmällä pitäen, mutta tämän kauden aikana täytyy kuitenkin miehen jo pikkuhiljaa alettava antamaan näyttöjä mikäli haluaa seuraavalla kaudella SaiPassa jatkaa.

Saarisen tullessa SaiPaan viime kaudella kesti hänellä tuollaiset 15 peliä päästä peliin sisälle ja saada kuntonsa ja liikkeensä tarvittavalle tasolle. Nähtäväksi jää nähdäänkö Armstrongilta samanlainen suunnanmuutos kuin Saariselta, mutta myönnän olevani jo hiukan huolestunut.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Minun mielestä Riley ei ole mikään vahvistus. Ainakaan tähän mennessä. Tänään on hänellä peli numero kolme ja pitäisi jo löytää oma paikka kentästä. Katson tämän päivän matsin kyllä erittäin tarkasti ja siitä sitten ammennan onko jätkästä meille hyötyä. Pahoin pelkään, että tätä ei kyllä haettu, mutta se nyt vain pidetään...
7.1 kirjoittelin tuollaista.
Pysyn edelleen kannassani, jotta nyt haukattiin ns. kakkaa tässä hankinnassa. Jos jätetään miehen 8 minuutin pelikunto huomioimatta ja pienehkö pelin ulkopuolella surffailu niin ainoa hyvä miehessä on pelisilmä 5-5 pelattaessa. Ylivoimalla ei mitään hyötyä ja pelin ollessa kolmannessa erässä ei mies enää liiku mihinkään. On myös nämä Rileyn kehujat pikkuhiljaa hävinneet takavasemmalle täältä. Toivon hartaasti, että olen väärässä edelleen! Toivoisin tänään, että Anssi nostetaan 2.kenttään ja Riley 4.kenttään. Ja siitä tulikin mieleen, jotta kun Jeki tulee kuntoon, niin Riley on se joka antaa tilaa...
 

Allu79

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & HPK
Niin, en minäkään Armstrongia nimeäisi ulkomaan vahvistukseksi, mutta ei hän osaltaan joukkuetta heikennä. Riippuu paljolti siitä mitä valmennusjohto häneltä odottaa. Tuo varmasti joukkueen materiaaliin leveyttä ja valmennukselle enemmän mahdollisuuksia muokata ketjukoostumuksia. Pelaajamarkkinat ovat ilmeisesti olleet ja ovat tyhjillään, joten strategiaa hankinnoissa on pitänyt muuttaa. Tuskin kuitenkaan pukee SaiPan paitaa ensi kaudella päälleen?

Edit:

Olisi mielenkiintoista tietää henkilöiltä jotka ovat lähempänä SaiPan sisäpiiriä, että minkä tasoista palkkaa Armstrong nauttii?
 
Viimeksi muokattu:

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuskin kuitenkaan pukee SaiPan paitaa ensi kaudella päälleen?
Ei varmaankaan näillä näytöillä, mutta antaa miehen loppukausi aikaa näyttää taitonsa, mikäli on edullinen, eikä heikennä joukkuetta. Kestihän Saarisellakin aikansa ennen kuin löysi tasonsa.
 

ahal

Jäsen
Raili taitaa kuntoutua oikein tohinalla, kun oli tänään ollut Twitterin mukaan parin kaverin kanssa (toinen PSN) saunomassa ja uimassa... avannossa asti. Kuvat todistavat. Great experience!
 

Altec

Jäsen
Tälläisen huomasin miehen twitteristä:
rilesarmy Riley Armstrong
Going out to play road hockey with my little neighbors. Makes me feel young again. Learn some Finnish and teach some English #alwayslearning

Hieno mies!
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä ei yllätä sillä olikohan mirasane, joka osasi jo kertoa tuon puolen Armstrongista kun mies teki sopimuksen SaiPaan. Suurinpiirtein seuraavaa kirjoitti hänestä!

Armstrong on äänestetty seuroissaan pari kertaa vuoden pelaajaksi, sillä hän on monesti osallistunut kaikenlaisiin hyväntekeväisyystempauksiin ja ollut tiiviisti yhteydessä kannattajiin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Tämä ei yllätä sillä olikohan mirasane, joka osasi jo kertoa tuon puolen Armstrongista kun mies teki sopimuksen SaiPaan. Suurinpiirtein seuraavaa kirjoitti hänestä!

Armstrong on äänestetty seuroissaan pari kertaa vuoden pelaajaksi, sillä hän on monesti osallistunut kaikenlaisiin hyväntekeväisyystempauksiin ja ollut tiiviisti yhteydessä kannattajiin.

Juu, hieno mies luonteeltaan ja ollut tosi pidetty kaikkialla. Siksi uskalsi odottaa, että sopeutuu myös nopeasti Lappeenrantaan ja uuteen joukkueeseen. Kun vielä pisteitä alkaisi tulla vähän nähtyä enemmän
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juu, hieno mies luonteeltaan ja ollut tosi pidetty kaikkialla. Siksi uskalsi odottaa, että sopeutuu myös nopeasti Lappeenrantaan ja uuteen joukkueeseen. Kun vielä pisteitä alkaisi tulla vähän nähtyä enemmän

Itselläni on myös todella vahva usko häneen, että kun pääsee vauhtiin ja liike paranee sekä pääsee ajan kuluessa paremmin joukkueeseen sisälle niin hänestä tulee olemaan todella paljon hyötyä joukkueelle. Itseasiassa rutkasti enemmän mitä moni täällä osaa edes odottaa ja olen pannut merkille hänen näitä positiivisia puolia pelimiehenä ja mitä hän tuo SaiPalle niin niitä hyviä puolia olen huomannut vieläpä todella paljon. Oma veikkaukseni on se, että hän tulee pelaamaan niin, että on SaiPassa myös seuraavalla kaudella ja vieläpä erittäin kovilla tehoilla. Ihan omaa mutua vaan, mutta uskoisin vahvasti näin käyvän. Hyvänä lisänä on tämä hänen luonteensa ja hyvän pukukoppipelaajan maine.
 

Jonzze

Jäsen
Suosikkijoukkue
PEPO, SaiPa
En ymmärrä ollenkaan tätä hankintaa. Ja vielä vähemmän sitä, että jos tämä pelaaja on uusi ulkomaalaisvahvistus, niin miksi peluutettu viime peleissä niinkin kovia minuutteja kuin 9-12min/per peli.
 

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näyttävät sulamiset
Kaikille Railin dissaajille, niin miettikääpä ite kuinka vaikeaa on laittaa kiekko tuosta paikasta noin tarkasti kyljellään olevan maalivahdin hanskaan! Ja hienosti Raili myös veivasi myöhemmin kiekon veskaria päin, vaikka Flinck antoikin kiekon lapaan.

Ja jottei mene aivan hassutteluksi, niin itse annan kaverin näyttää kauden loppuun mihin pystyy. Pitää nyt kuitenkin muistaa, että jonkinlaista aivotärähdystä on alla, joten katsellaan rauhassa. Annetaan sitä jatkolappua sitten kesällä, jos aihetta on. Itse tahdon luottaa siihen, että tästä Rileystä kuorituu vielä pelimies ja hakkaa ensi kaudella parikytä limppua verkkoon huikean ykkössentterin rinnalla ;) .
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös