Viestin lähetti Senior
Pena ja Lundh kävivät kaupanhieronnassa seuraavan keskustelun:
P: jos annat meille Riihijärven, panen kaksi kylmäkätistä pakkia Sulle paluupostiin, niinkö käsirahaks
L: nå niistä meillä ånkin pulaa. Panetkå kädelliset sitten kanssa?
P: meillä kädettömiä olekaan, panen panen
L: läpytellään puåti kiinni *läpyttelyääni*
P: *läps*. Laita Sä Riihijärvi tulemaan, niin pakit lähtee niin että heilahtaa.
Seuraavana päivänä MIFin pukukopin oveen koputetaan ja Lundh rientää avaamaan ovea.
- Jåå-å, te ålette sitten varmaan ne två pakkia, jåtka tulevat se HJK Helsinki?
- Joo, ollaan me. Mä olen Nicke Hedberg ja toi snadimpi on Kari Rajala. Mihin me laitettas nää kassit?
Joudun korjaamaan edelläkäytyä keskustelua hiukan. Ehkä kaupanteko kohtasi kielivaikeuksia ja se meni sittenkin jotenkin näin:
P: jos annat meille Riihijärven, panen kaksi kylmäkätistä pakkia Sulle paluupostiin, niinkö käsirahaks. Kaupan sinetöin erkalla, pari maxirullaa laitan matkaan
L: nå niistä meillä ånkin pulaa. Panetkå kädelliset sitten kanssa? ja erkka kans? Se maajoukkue erkka?
P: meillä kädettömiä olekaan, panen panen. Joo, kyllä mä panen sitä maajoukkue-erkkaa föliin.
L: läpytellään puåti kiinni *läpyttelyääni*
P: *läps*. Laita Sä Riihijärvi tulemaan, niin pakit ja erkka lähtee niin että heilahtaa.
Seuraavana päivänä MIFin pukukopin oveen koputetaan ja Lundh rientää avaamaan ovea.
- Jåå-å, te ålette sitten varmaan ne två pakkia, jåtka tulevat se HJK Helsinki?
- Joo, ollaan me. Mä olen Nicke Hedberg ja toi snadimpi on Kari Rajala. Mihin me laitettas nää kassit?
L: nå mutta missä on erkka? Pena sanåi, että Erkka Westerlund tulee åckså.
Nicke: se mitää Erkkaa lähettänyt kun tässä on kaks rullaa maajoukkueen käyttämää Koho-erkkaa, lapaan nääs, hönö.
L: pärkkele. Mä kun luulin että Westerlund. Nyt mä menen puihin tämä puåti!