Etkö sinä tiedä jo, Kopi tietää aina miten jokainen jääkiekkoilija ajattelee.
Koska vedät tämän keskustelun itse täydelliselle paskanjauhantalinjalle, niin koitetaan nyt kirjoittaa ajatuksia niin että sinäkin ymmärrät. Ehkä toivoton tapaus, mutta koitetaan silti.
Minä olen St.Louis-haihattelussa puhunut lähinnä taloudellisesta puolesta ja sekä siitä onko ideaa ulkomaalaiskiintiötä täyttää, koska ei tiedä alkaako NHL. Siis JYPin, seuran jota kannatan ja olen kannattanut siitä lähtien kun se nousi liigaan, nähnyt mihin holtiton taloudenpito johtaa jne.
En ole ottanut kantaa näihin "viimeinen tilaisuus pelata kaverin kanssa" - spekulaatioihin, koska ne perustuvat lähinnä siihen Perrinin kymmenen vuoden takaiseen heittoon. Mitään muuta pohjaahan niille ei kenellekään ole tiedossa.
Sama asia, Perrin - Immonen. Taloudellinen puoli. Pelaajabudjetti 2,2 miljoonaa, Immonen + Perrin = 600-700 k, vähintään. Onko järkee vai ei? Ja puhutaan niistä "JYP on hieno seura" -puheita tai mitä vaan, niin tuskinpa kumpikaan herroista lähtee kakkosviulua soittelemaan, etenkään Perrin joka itse halusi kapteeniksi sekä pelaa uransa kahta viimeistä vuotta.
Ja JYP tarvitsee myös ensi kaudeksi muitakin pelaajia kun kaksi tähtisentteriä.
Tietysti jos JYP-sydämen omaava Perrin päättää lopettaa ensi kauden jälkeen uransa että JYP pystyy hommaamaan Immosen, niin mikä jottei..