Kirjoittelija
Jäsen
Haluaisin esimerkin tällaisesta -todella- kovasta kaverista. Ihan vaan mielenkiinnosta.
Ainakin Nykäsen Matti on aika menestyksekäs muusikko, jonka Kiedis pesee mennen tullen.
Haluaisin esimerkin tällaisesta -todella- kovasta kaverista. Ihan vaan mielenkiinnosta.
Hain just kanssa youtubesta noita 2012 keikkoja, niin kyllä se nyt minun mielestäni melko puhtaalta vaikuttaa. Mitä siis livetilanteeseen ja 2 h keikkaan tulee, niin aika hyvässä jamassa se laulaminen on. En nyt tiedä mikä sitten on joku standardi mihin pitäisi päästä, mutta kyllä Kiedis on aina ollut ja on edelleenkin sen verran puhtaasti laulava kaveri, että monta todella kovaa kaveria jää taakse.
Kiinnostaisi tietää miten Vedder esim vetää nykypäivänä, että miten 20 vuotta on kuluttanut sellaista ääntä.
No höpö höpö.Harmittavasti vaan bändinä eivät ole Tenin jälkeen onnistuneet studiossa.
No höpö höpö.
Siinä olen kyllä samaa mieltä, että noin erilaisten laulajien vertailu on järjetöntä. Puhumattakaan jostain Anselmosta.
Siinä olen kyllä samaa mieltä, että noin erilaisten laulajien vertailu on järjetöntä. Puhumattakaan jostain Anselmosta.
Raitnan keikalla olleena täytyy sanoo, et muutama eka biisi oli miksattu ihan päin vittua. Hirveetä körinää laulu! Parani sitte huomattavasti jo viidenteen vetoon.
No sehän johtuu ainoastaan siitä, että mulla taitaa olla vaan teydellisempi sävelkorva kuin sulla ;)...Tosin olen sitä mieltä, että jo toisessa biisissä oltiin ihan riittävän hyvillä soundeilla liikenteessä.