Retropelien ystävät - Good Old Games ja muut vastaavat

  • 14 987
  • 50

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
PC:llä tuli pentuna pelailtua. Pari peliä oli ylitse muiden
- Heroes of Might and Magic III: Mahtava peli, eikä pelattava loppunut koskaan. Lisäksi sai itse luoda kenttiä. Helvetin hienot fantasiaotukset - varmaan edelleenkin se oma mielikuva lohikäärmeistä tulee tästä pelistä. Edelleen tulee joskus pelailtua. HoMM4 on ehkä ollut suurin pelipettymys minulle koskaan. Kolmosta tulee edelleenkin pelailtua joskus (hitto kun tekisivät tästä kunnollisen version tabletille)...

- Desperados, Wanted dead or alive: Muistan kun sain muropaketista ilmaisen demon. Sitten piti kissojen ja koirien kanssa etsiä varsinainen peli. Mahtava länkkäripeli, myös kakkososa toimii. Pitäisikin nyt aikuisena pelata uudelleen tämä.

EDIT: Lisäksi Super Mario World ja Jazz Rabbit(?) tuli tahkottua läpi useampaan kertaan - tietokoneen emulaattoreilla tosin kun "paskat vanhemmat" eivät mitään konsolia hankkineet mulle ;)

Dink Smallwood oli muksuna aivan huikea! Jäätävää (mustaa)huumoria fantasiameininkiä ja sopivasti seikkailtavaa, varsinkin sen jälkeen kun löysi sen yhden clitch-paikan mistä pääsi sitten minne tahansa päin maailmaa. Tuli hakattua aivan luvattoman monta tuntia. Sikafarmarista kuninkaan hoviin, legendaarinen matka kuljettavaksi! Onkos kukaan muu pelaillut tuota, sen muistaakseni sai vieläkin ladattua lisäosan kanssa ilmaiseksi omilta nettisivuiltaan?
Oh, olinkin unohtanut tämän! Taisi tulla jollain Mikrobittilevykkeellä mulle, kun isä kyseistä lehteä tilasi. Hitto, olisikohan tallessa vielä. Uskon, että nykyisellä enkunkielentaidolla avautuis paremmin. Saiko tässä jonkun ukon muutettua hanheksi? :D
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös