Noilla ja viisnollaykkösistä tehdyillä farkuilla saa Kappelin terasilla varmaan pirusti ihailevia katseita. Nooh, viisnollaykköset tein itselleni reilu 15 vuotta takaperin, käytin kerran ja pistin kaappiin piiloon. Siellä ne edelleen odottaa polttamista.
Mitämitämitä? Omistan kaksi paria Levi's 501 -farkkuja ja käytän niitä ilman vyötä, en kyllä keksi millään mitä vikaa näissä voisi olla? No, ehkä tietysti jos kokonaisuus muuten poikkeaa kovasti siitä mitä voisi kuvitella farkkuihin sillointällöin pukeutuvan kaverin vaateparsi niin toki tyylittömyys on tyylittömyyttä millä tahansa varusteilla, mutta onko 501 -farkut jo pois muodista? Bärskele! Mikäs leikkaus nyt on muodissa ja istuvatko ne minulle yhtä hyvin kun nuo poltettavat 501:set?
Niin ja syyllistyn myös postimyynnistä tilaamiseen (siis netti-postimyynnistä EMP-kataloogista), minulla on Dressmannilta mielenhäiriössä hankittuja alushousuja (eivät tunnu tuhoutuvan koskaan) sekä Golden Awelle fuck offin toivottamiseen! En siksi että hänen pitäisi minnekään mennä, mutta vaihtoehto tuntui sen verran houkuttelevalta että päätin valita sen ikäänkuin bonukseksi aiemmille valinnoille. Saanen kaiken kuitenkin anteeksi, sillä käytän joskus myös vyötä - joka tosin on punakeltaista liekki-ornamenttiä läpi koko matkan, jonkinlainen vittumarkotuote siis tämäkin.
Lisäksi vaatekaapistani löytyy jostain ihka aito Karjala-lippis, mutta en tunnusta että se olisi todella käytössä missään yhteydessä, edes ruohoa leikatessa takapihalla. Esineen saavuttaman kulttuuriaseman vuoksi kuitenkaan en ole raaskinut luopua tästä pyhäinjäänteestä.
Minulla on myös kaksi aitoa törkyisen ylihintaista jalkapallopaitaa, Argentiina -06 MM-kisoista sekä Espanja -08 EM-kisoista. Epäilemättä lähivuosina myös nämä hiipuvat kategoriaan yhdessä noiden MM-95 -vaateparren kanssa jossa kummastellaan miksi kukaan pukeutuisi vuosia vanhojen kisojen väriä tunnustavaan kostyymiin. Se on kuitenkin sen ajan murhe, ehkä olen hankkinut siihen mennessä jo mm. vyölaukun ja silmälasit joissa linssien yläpuolelle käännettävät aurinkoläpät (suosikkituotteeni) kiinnittämään huomiota vanhentuneista jalispaidoistani, toiveikkaana luonnollisesti että yksi virhe piilottaa toisen. Ja mahdollisesti myös kolmannen.
Erityismaininnan haluaisi tässä ketjussa antaa myös tribaali-tatuoinnin hengen mukaisest miesten kainalokarvat + hihaton paita -yhdistelmälle. Se on karjua se. Ajat partaasi, ajat viiksiäsi, leikkelet ja jopa usein muotoilet hiuksiasi ja monet meistä tykkäävät sheivailla sieltä alhaaltasi - mutta kainalot ne ovat edelleen koskemattomat? What the fuck? Onhan tämä toki erittäin vierasta maaperää tavalliselle heteromiehelle, mutta niin se maailma muuttuu Eskoseni - useimmiten kehitys saattaa jopa olla parempaan päin. Etenkin jos puhutaan eksoottisesta miesten kainalokarvojen ajelusta ja hihattomista paidoista.
:P