Jep, voi houkuttaa monia pelaajia Jukureihin. Esim. Kärpissäkin huonosti peliaikaa saavat lahjakkaat kaverit voisivat haluta päästä Ruotsalaisen valmennukseen ja Mestisjengiin joka suurella todennäköisyydellä pärjää ja toimii hyvänä ponnistusalustana liigaseuroihin.Lare kirjoitti:Reksa on hieno kaappaus Jukureille jo pelkästään uskottavuuden ja kiinnostavuuden osalta.
Joo,kyllä näin on. Aika sähäkästi äijä vielä liikahtaa.dodi kirjoitti:PS. Hädän hetkellä Reksalle voi laittaa vaikka luistimet jalkaan, sen verran hyvin luistin kulki Olympiatauolla järjestetyssä Sakari Palsolan jäähyväisottelussa :)
Everton kirjoitti:Löytyykö mistään Ruotsalaisen valmennustilastoja ECHL:stä? Siellä oli käsittääkseni ykkösenä.
kop kirjoitti:Ei ollut ykkönen, vaan pari kautta Ted Satorin kakkonen Miami Matadors'ssa
Ei ole Reksa ollut ykkösvalkkuna edes Kärppien A:ssa. Täysin noviisi siinä hommassa. Minun mielestä Reksa olisi parhaimmillaan nimenomaan 2-valmentajana. Hänellä on mahtava kokemus ja pelisilmä antamaan pelaajille hyviä vinkkejä pelaajan pelin kehittämiseksi. Toiseksi, en ole ihan varma, että onko Reksasta vetämään päävalmentajalle kuuluvia "suuntaviivoja". Luulen, että hän on vähän yksioikoinen persoona ja "huono" ulosanti päävalmentajan tehtäviin.Everton kirjoitti:Ok. Eli ei ole ilmeisestikään ollut urallaan vielä lainkaan ykkösenä, edes Kärppien A:ssa? Pelaajanahan Reksa on jo nyt legenda. Nimi ja suhteet tuovat varmasti pelimiehiä Mikkeliin. Mutta eihän tämä mikään riskitön ratkaisu ole. Tulokasvalmentaja 45-vuotiaana ja Dufva jätti tosi isot saappaat. Vertailua on luvassa varmasti riittämiin. Laji- ja pelaajatuntemusta siis riittää ihan varmasti, mutta niin paineitakin. No, valmensihan Pappa aikoinaan KooKoon liigaan, joten ehkä poika tekee saman tempun Mikkelissä? Näinköhän Jukureissa pelaisi muuten ensi kaudella ulkomaalaisvahvistuksia?
toveri kirjoitti:Tämähän ei varsinaisesti Reksan valmennustaitoihin liity, mutta olen kuullut, että R.J olisi ns. vakaumuksen mies eli jonkin sortin uskovainen.
Niin, tälläin ervatsalomaisesti vastaisin, että Reksaahan kutsutaan piireissä myös Reijo Jumalainen, lähinnä Reksan messiaaksi tekevistä ominaisuuksista johtuen.dodi kirjoitti:Niin tosiaan miten tämä mystinen R.J liittyy Reijon valmennustaitoihin, tai yleensäkään koko ketjuun?toveri kirjoitti:Tämähän ei varsinaisesti Reksan valmennustaitoihin liity, mutta olen kuullut, että R.J olisi ns. vakaumuksen mies eli jonkin sortin uskovainen.