Avaatko hiukan, että miksi et?Mutta en pidä hänestä siinä roolissa missä nyt on. Eli 1.ketjun snaipperi.
Minkä tyyppinen kaveri siihen kävisi mielestäsi paremmin?
Avaatko hiukan, että miksi et?Mutta en pidä hänestä siinä roolissa missä nyt on. Eli 1.ketjun snaipperi.
Gardinerin hockey-sense siitä juuri vaarallisen tekee.Ei ole kovin taitava tai omaa hyvää pelisilmää.
Ei muutakuin ostakaa sopimus ulos isollaTodella iso toive olisi että tää kaveri saatais pidettyä meillä, diggaan todella paljon! Ilme ei koskaan värähdä ja aina kun tulee paikka niin kiekko on maalissa.
Mä taas en tykkää juurikaan. Ei ole kovin taitava tai omaa hyvää pelisilmää. Heikko karvaaja ja laiskahko puolustaja. Mutta osaa helvetti soikoon laukoa ja tehdä maaleja. Haistaa hyvin maalipaikat. Ja totta kai tykkään tästä puolesta pelaajassa, tällä hetkellä taitaa olla ainoa hyökkääjä, joka ei jäädy maalipaikoissa ;)
Antaa tulla vuodeksi Jyväskylään, sen jälkeen tänne hyvällä diilillä.Ei muutakuin ostakaa sopimus ulos isolla
rahalla
Haistaa hyvin maalipaikat, mutta ei itse hirveästi tee peliä edistäviä syöttöjä ym. On hockey senseä, mutta kapea-alaista.Gardinerin hockey-sense siitä juuri vaarallisen tekee.
Yhdistettynä erinomaiseen laukaukseen. Tolla luistelulla se ei ilman noin smarttia pelipäätä tekis yhtään maalia tässä sarjassa.
Että sun analyysi on hiukan hatara sen suhteen.
Jukka "varoetteitalospala" Rautakorpi ei varmaan halvalla päästä.Antaa tulla vuodeksi Jyväskylään, sen jälkeen tänne hyvällä diilillä.
Hoitakoon Reid mestaruuden nyt teille, ensi vuonna JYPille sitten taas teillä ja sen jälkeen meille. Kuulostaa hyvältä diililtä ja ikiliikkujalta.Antaa tulla vuodeksi Jyväskylään, sen jälkeen tänne hyvällä diilillä.
Avaatko hiukan, että miksi et?
Minkä tyyppinen kaveri siihen kävisi mielestäsi paremmin?
Ei tietysti suoraan voi eikä kannatakaan vertailla, mutta tästä kaverista tulee mieleen jonkinlainen köyhän miehen Caloun. Saattaa vaellella ihan varjoissa pitkäänkin ja yht'äkkiä kiekko löytyykin vastustajan verkosta. Joillakin vaan on se jokin. Tykkään.
Liigan oma Pat Maroon - hyväksyn!Hoitakoon Reid mestaruuden nyt teille, ensi vuonna JYPille sitten taas teillä ja sen jälkeen meille. Kuulostaa hyvältä diililtä ja ikiliikkujalta.
Ei ole ei, eikä Garniner ole Caloun. Suosittelen lukemaan tekstin uudelleen.Schmaltzi on sitten Rafalski.
Ymmärrän kyllä itse mitä haet, mutta Liigan kautta aikojen parhaan ulkomaalaisen ja IFK legendan nimen nostaminen esiin tässä ketjussa tuntuu väärältä vaikka Pirkka-versioon viittasit ja lisäksi ainoastaan maalinteon suhteen. Toki, ei ole ihan helppoa keksiä verrokkia Gardinerille ja hänen maalivainulleen.Ei ole ei, eikä Garniner ole Caloun. Suosittelen lukemaan tekstin uudelleen.
Niin tai näin, näen C:ssä ja G:ssä samaa. Toki Liigan taso oli silloin ihan eri verrattuna tähän päivään, joten heidän tasonsa vertailu siltä osin on turhaa. Tämän kauden jengiin ottaisin muuten mieluummin Rafalskin Calounin sijaan.Ymmärrän kyllä itse mitä haet, mutta Liigan kautta aikojen parhaan ulkomaalaisen ja IFK legendan nimen nostaminen esiin tässä ketjussa tuntuu väärältä vaikka Pirkka-versioon viittasit ja lisäksi ainoastaan maalinteon suhteen. Toki, ei ole ihan helppoa keksiä verrokkia Gardinerille ja hänen maalivainulleen.
Hah! Mulle jäänyt fiilis että Gardiner tekee maalin vetämällä logoon tai ihan minne vain. Tiistain byyri meni maalivahdin kainalosta ja pari aiempaakin aika lailla vetänyt veskarin läpi. Mutta jos on kuuma maalintekijä niin ne varmaan sitten vain menee kun saa nopean laukauksen eikä mieti liikaa. Ehkä tuo on sitä tuuria joka on ns. ansaittu.Gardiner on todella toivottu ja tarvittu pelaaja jengiin kun jengiin. Hänellä on se harvinaislaatuinen taito tehdä maaleja, pistää kiekko reppuun, kun paikka tulee. Ei vetää logoon, yli tai ohi.
Hänen ei välttämättä tarvitse näkyä pelissä juuri mitenkään muuten. Hän saa kaiken anteeksi, koska tekee sitten maaleja.
Hah! Mulle jäänyt fiilis että Gardiner tekee maalin vetämällä logoon tai ihan minne vain. Tiistain byyri meni maalivahdin kainalosta ja pari aiempaakin aika lailla vetänyt veskarin läpi. Mutta jos on kuuma maalintekijä niin ne varmaan sitten vain menee kun saa nopean laukauksen eikä mieti liikaa. Ehkä tuo on sitä tuuria joka on ns. ansaittu.
Mä ottaisin Rafalskin kenen tahansa sijaan, ja ihan mihin tahansa IFKn kokoonpanoon.Niin tai näin, näen C:ssä ja G:ssä samaa. Toki Liigan taso oli silloin ihan eri verrattuna tähän päivään, joten heidän tasonsa vertailu siltä osin on turhaa. Tämän kauden jengiin ottaisin muuten mieluummin Rafalskin Calounin sijaan.
Iskuja ottaa vastaan ja taistelee minkä kerkeää.
Hyvin kuvaavaa oli ensireaktio, kun Innala teki voittomaalin. Näytti siltä, että huokaisi helpotuksesta ja nojasi ensin polviensa varaan.
Yksi taistelu taas hetkeksi tauonnut.
Jätkä aloitti taas 13.hyökkääjänä mutta taas näytti olevan nimi pöytäkirjassa kun peli ratkaistiin. Kova on nippu teillä kun ei meinaa mahtua neljään ketjuun.
Taisi ensin luulla, että veskari otti... siltä se näytti kun katsoin uudestaan. Nostaa nimittäin kädet pystyyn aika nopeasti.
Mutta hienosti toteuttaa omaa rooliaan. Nyt 13. hyökkääjänä kahteen peliin 2+2.
Iskuja ottaa vastaan ja taistelee minkä kerkeää.
Hyvin kuvaavaa oli ensireaktio, kun Innala teki voittomaalin. Näytti siltä, että huokaisi helpotuksesta ja nojasi ensin polviensa varaan.
Yksi taistelu taas hetkeksi tauonnut.