Reid Gardiner HIFK:hon

  • 25 629
  • 130

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Täytyy myöntää, että tänään ei ole jääkiekko mielessä käynyt, mutta ehkä on parempi omalle mielenterveydellekin koittaa keskittyä johon muuhunkin kuin tuohon sotaan ja rikosvaltioon. Millainen mies tämä on? Nopea rightin pelaaja, jolla maalivainu kohdillaan vai?
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Täytyy myöntää, että tänään ei ole jääkiekko mielessä käynyt, mutta ehkä on parempi omalle mielenterveydellekin koittaa keskittyä johon muuhunkin kuin tuohon sotaan ja rikosvaltioon. Millainen mies tämä on? Nopea rightin pelaaja, jolla maalivainu kohdillaan vai?
Ei se mikään nopea taida olla. Mulle on jäänyt mielikuva kovaa duunia tekevästä pelaajasta joka osaa laittaa myös kiekkoa pussiin.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Täytyy myöntää, että tänään ei ole jääkiekko mielessä käynyt, mutta ehkä on parempi omalle mielenterveydellekin koittaa keskittyä johon muuhunkin kuin tuohon sotaan ja rikosvaltioon. Millainen mies tämä on? Nopea rightin pelaaja, jolla maalivainu kohdillaan vai?

Olen useamman pelin nähnyt. Nopea? Ei ole, mutta ihan ok liike. Enemmänkin sellainen maaliahne hyökkääjä, joka osaa hakeutua tekopaikoille ja tekee paljon myös töitä sen eteen, että olisi vaarallinen, ja on sitä ollutkin usein, kun olen pelejä katsonut. Vähän jopa tuuletin, kun tiedote tuli, koska varmasti hyvä hyökkääjä saadaan ja voi ottaa ihan kärkiketjujen roolin ja tulee olemaan ylivoimallakin ase
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onhan tuo kova hankinta. Olis varmaan kelvannut meillekin, mutta taitaa pelimerkit olla aika finaalissa. No, isot seurat ovat isoja ja tähän aikaan kaudesta tehdään peliliikkeitä. Pienemmät sopeutuu ja keväällä katsotaan mihin kelläkin riittää.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Täytyy myöntää, että tänään ei ole jääkiekko mielessä käynyt, mutta ehkä on parempi omalle mielenterveydellekin koittaa keskittyä johon muuhunkin kuin tuohon sotaan ja rikosvaltioon. Millainen mies tämä on? Nopea rightin pelaaja, jolla maalivainu kohdillaan vai?

Ei missään nimessä luistelu ole vahvuus. Aluksi näytti siltä että liike ei riitä mitenkään liigaan, mutta jostain on löytynyt uusi vaihde silmään ja luistelu on noussut kohtalaisesta sinne tyydyttävä plussaan. Omaa erittäin hyvät hyökkäyspään vaistot niin syöttämiseen kun maalintekoonkin. Fyysisesti tosi köykäinen ja katollaan usein laitojen lähellä mutta olen tullut siihen lopputulokseen että se johtuu liiallisesta halusta pelata kiekkoa. Tämä ei tosiaan menoa ole haitannut vaikka osumaa tulee joka pelissä. Soturiluonne. Maalintekotaidot on ihan eliittiä. Irtokiekot löytyy maalin edustalta ja osaa taitavasti irrota pihdeistä oikealla hetkellä. Tuntuu että Gardinerilla on aina se puoli sekuntia enemmän aikaa maalintekotilanteissa kun tavan tallaajalla ja ehtii katsoa mihin ampuu. Laukaus on ihan liigan parhaimmistoa. Muuten erittäin tunnollinen joukkuepelaaja joka tekee työt moitteetta myös omaan päähän. Yllättynyt olen jos Gardiner ei ensi kaudella JYPissä kuulu kapteenistoon.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Ei missään nimessä luistelu ole vahvuus. Aluksi näytti siltä että liike ei riitä mitenkään liigaan, mutta jostain on löytynyt uusi vaihde silmään ja luistelu on noussut kohtalaisesta sinne tyydyttävä plussaan. Omaa erittäin hyvät hyökkäyspään vaistot niin syöttämiseen kun maalintekoonkin. Fyysisesti tosi köykäinen ja katollaan usein laitojen lähellä mutta olen tullut siihen lopputulokseen että se johtuu liiallisesta halusta pelata kiekkoa. Tämä ei tosiaan menoa ole haitannut vaikka osumaa tulee joka pelissä. Soturiluonne. Maalintekotaidot on ihan eliittiä. Irtokiekot löytyy maalin edustalta ja osaa taitavasti irrota pihdeistä oikealla hetkellä. Tuntuu että Gardinerilla on aina se puoli sekuntia enemmän aikaa maalintekotilanteissa kun tavan tallaajalla ja ehtii katsoa mihin ampuu. Laukaus on ihan liigan parhaimmistoa. Muuten erittäin tunnollinen joukkuepelaaja joka tekee työt moitteetta myös omaan päähän. Yllättynyt olen jos Gardiner ei ensi kaudella JYPissä kuulu kapteenistoon.

Kuulostaa aika hyvälle, ja varmasti istutetaan siihen Jääskän paikalle.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Gardiner ei loista fyysisillä kyvyillään. Alkukaudesta näki selvästi, että kunto ei meinannut riittää liigavauhtiin. Ei ole erityisen vahva tai hyvä vääntäjä, mutta yritystä on. Maalinteko on se missä mies loistaa. Hyvä laukaus ja hyvät vaistot maalin edessä, sekä tietysti hirvittävä maalinälkä.

Ei kannata odottaa mitään takuuvarmaa vahvistusta, sillä Gardiner voi pahimmillaan hiihdellä pelin ulkopuolella saamatta mitään aikaan. Näennäisesti yrittää, mutta mitään ei tapahdu. Vaatii vierelleen sopivat ketjukaverit.

Siirtyminen toiseen seuraan tuo itselleni mieleen lähinnä alkukauden Gardinerin, joka ei oikeastaan olisi pelisuorituksillaan mahtunut edes kokoonpanoon. Nyt lienee kuitenkin valmiimpi, kun kuntopohja on kauden aikana kehittynyt selvästi.

Olen iloinen siitä, että Gardiner jatkaa meillä ensi kaudella, mutta en tiedä miten soveltuu tällaiseen pätkäpestiin toisessa seurassa.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jääskän kaltainen pelaaja siis, mutta vielä paremmalla maalinteko taidolla

Ai? Minun mielestäni kuulosti ettei sinne päinkään.

Jääskä on suhteellisen nopea, hyvä vääntäjä, eikä osaa ampua. Gardiner taasen on suhteellisen hidas, kehno vääntäjä ja osaa ampua.

En tiedä kuinka paljon tuosta voi vielä pelaajaprofiilia eri suuntiin saada.

E: Haluan nyt kuitenkin korostaa, että minulle kelpaa tällä erää nimistä Jääskä/Gardiner ykkösketjun laitaan kumpi vain!
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haastattelun perusteella menee taas tähän suoraselkäisten kanukkijargonia tuuttaavien runkomiesten kaanoniin. Se jokin pieni pilke sieltä silmäkulmasta puuttui. Toivotaan, että ei ollut liian aikainen hankinta meneillään oleva markkina huomioon ottaen.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Haastattelun perusteella menee taas tähän suoraselkäisten kanukkijargonia tuuttaavien runkomiesten kaanoniin. Se jokin pieni pilke sieltä silmäkulmasta puuttui. Toivotaan, että ei ollut liian aikainen hankinta meneillään oleva markkina huomioon ottaen.
Nyt on jo Jatkoajan keskustelupalstan HIFK-osionkin mittapuulla absurdia. Pelaajiahan on dumattu ekan haastattelun tai valokuvan perusteella ennenkin (Kousa, Shawn Bates ainakin) mutta pilkkeen puuttuminen silmäkulmasta on uusi ja raikas huomio.

Eikä kannattaisi kenenkään potea FOMOa narrimarkkinoiden suhteen, vitut sieltä mitään tarvita saatana.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haastattelun perusteella menee taas tähän suoraselkäisten kanukkijargonia tuuttaavien runkomiesten kaanoniin. Se jokin pieni pilke sieltä silmäkulmasta puuttui. Toivotaan, että ei ollut liian aikainen hankinta meneillään oleva markkina huomioon ottaen.

Vaikutti vähän väsyneeltä, mikä varmastikaan ei ole mikään ihme, onhan muutto nopealla aikataululla stressaavaa.

Minä taas veikkaan, että tulee olemaan vielä ihmeissään HIFK:n treeneissä eikä ole väsymystä vielä nähnytkään...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikutti vähän väsyneeltä, mikä varmastikaan ei ole mikään ihme, onhan muutto nopealla aikataululla stressaavaa.

Minä taas veikkaan, että tulee olemaan vielä ihmeissään HIFK:n treeneissä eikä ole väsymystä vielä nähnytkään...
Gardinerin yleinen olemus vaikuttaa väsyneeltä ja tavallaan jopa kyllästyneeltä. Totuus on toista, kun katsoo miehen tekemistä kaukalossa. Sattuu vain olemaan olemukseltaan vähän erikoinen tapaus.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Erinomainen haku ja tuo ketjuihin vaihtoehtoja. Joku mutu olikin mulla, että tämä tapahtuu.
 
Gardiner on erittäin mielenkiintoinen tapaus pelityyliltään. On helppo heittää hänen pelistään näitä, että aina katollaan kulmissa, hirmuinen ranne, haistaa hyvin maalipaikat jne. Kaikki nuo ovat paikkaansa pitäviä juttuja ja äkkiseltään vaikuttaa puhtaalta suonenveto snaipperilta, mutta tarkemmin kun seuraa niin onhan tämä kaveri ihan älytön työhevonen. Tekee todella paljon töitä maalipaikkojensa eteen, hakee kiekkoja kulmista ja pitää hyökkäykset elossa pienessä tilassa taitavasti, lisäksi puollustussuuntaan erittäin tunnollinen.

Toivottavasti pääsee nopeasti sisään joukkueen pelitapaan ja onnistuu siinä roolissa mikä hänelle kaavailtu. Mielestäni erittäin hyvä hankinta.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Paikkoja hassaili aika monta, mutta muuten jätti itsestään hyvän kuvan, oli ihan työteliäskin. Ehdottomasti tulee olemaan vahvistus kun pääsee jengiin paremmin mukaan.

Se mitä itse vähän katselin jälkilähetyksenä niin tuli fiilis, että kun Jyväskylästä saatiin kuulla, että on kova tekemään duunia, niin taitaa olla eri kriteerit kovalle duunin tekemiselle. Aika näkymätön oli, jos esim. Paajaseen, Jääskään, Innalaan, Hirvoseen, Koivistoiseen ja Väänäseen vertaa. Mutta ehkä lämpenee hitaasti ja nähdään vielä tätä kovaa työntekoa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se mitä itse vähän katselin jälkilähetyksenä niin tuli fiilis, että kun Jyväskylästä saatiin kuulla, että on kova tekemään duunia, niin taitaa olla eri kriteerit kovalle duunin tekemiselle. Aika näkymätön oli, jos esim. Paajaseen, Jääskään, Innalaan, Hirvoseen, Koivistoiseen ja Väänäseen vertaa. Mutta ehkä lämpenee hitaasti ja nähdään vielä tätä kovaa työntekoa.
Se työnteon määrä on erottunut edukseen JYPissä, kun tämän kauden joukkuetta ei ole yleisesti kovin paljoa kiinnostanut. Ihan hyvä merkki sekin, että heikosti suorittavassa ja haluttomassa joukkueessa erottuu edukseen tekemällä töitä muita enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös