Red Dead Redemption 2

  • 220 943
  • 965

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelittääkö miten normi PS4? Jos huomenna hakisi.

Framerate ei ole itsellä pudonnut missään vaiheessa ja suoranaisia glithejäkään ei ole osunnut osunnut vastaan juuri ollenkaan. Alusta asti on ollut nähtävissä että peliä ei ole mitenkään puskettu markkinoille keskeneräisenä.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Saapa nähdä kuinka pitkä odotus itsellä edessä, kun tietsikalla ainoastaan pelailen. Lohdukseni olen löytänyt vahvoja huhuja PC-julkaisusta. Eiköhän Rockstar halua kaiken mahdollisen hynän nyhtää ja työntää pc-version ennemmin tai myöhemmin ulos, mutta odotus voi venyä pisimmillään johonkin ~vuoteen, luulisin.

Kaikki trailerit nähneenä odotan kyllä vesi kielellä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Saapa nähdä kuinka pitkä odotus itsellä edessä, kun tietsikalla ainoastaan pelailen. Lohdukseni olen löytänyt vahvoja huhuja PC-julkaisusta. Eiköhän Rockstar halua kaiken mahdollisen hynän nyhtää ja työntää pc-version ennemmin tai myöhemmin ulos, mutta odotus voi venyä pisimmillään johonkin ~vuoteen, luulisin.

Kaikki trailerit nähneenä odotan kyllä vesi kielellä.
Eipä ole tulossa PClle valitettavasti. PS4 itsellänikin ainoastaan NHL koneena ollut, muut pelailut PCllä. Mutta nyt taitaa olla niin kova peli että pakko hakea.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
19prossaa sain vedettyä viikonloppuna Ja tuntuu ihan saaatanan isolta tuo maailma.

Vituttaa, kun pitää olla Jyväskylässä töissä viikot, enkä pääse pelaamaan. Toisaalta ehkä hyvä, että saan nukuttua yöt.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Nyt joitain tunteja takana ja polte päästä pelaamaan kova. Omia kokemujsia pelistä:
- Kalastus on toteutettu kivasti, mukavaa ajanvietettä, josta saa evästä. Minulla ei ole vielä ollut vaikeuksia kalojen nostossa, liekkö sitten tullut liian pieniä fisuja vastaan...
- Ryyppyreissu oli hauska, pääsin melkein itsekkin tunnelmaan.
- Metsäsätäminen tehty vähän liiankin helpoksi. Olisin mieluusti tehnyt töitä enemmän saaliin eteen, nyt tuntuu että bambeja hyppii joka kulmalla. Hyvä kuitenkin että turkin kunto vaikuttaa arvoon, niin on vähän katsottava millä välineillä räiskii menemään.
- Välimatkat tossiaan pitkiä. Itse suosin kuitenkin pitkissä ratsastuksissa "elokuvamoodia" jossa voi antaa polun viedä x-nappi pohjassa. Samalla voi seuraiolla gialogia tai lueskella jatkoaikaa ;)
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
- Välimatkat tossiaan pitkiä. Itse suosin kuitenkin pitkissä ratsastuksissa "elokuvamoodia" jossa voi antaa polun viedä x-nappi pohjassa. Samalla voi seuraiolla gialogia tai lueskella jatkoaikaa ;)
Jos ratsastaminen vituttaa niin sitten kanattaa pikaisesti upgrdata se leirin teltta osuus. Sieltä kun tulee sellainen kartta/ pikamatkustus mahdollisuus että pääsee tietyihin paikkoihin nopeasti. On hintansa värtti silloin kun pitäisi matkustaa ihan helkkarin kauas ja alueille jossa on bounty päällä.

Täytyy tunnustaa että en jaksanut odottaa että tarina veisi sinne Saint Deniseen vaan pakko oli sinne mennä kurkkimaan menoa. On kyllä uskomattoman hienosti tehty paikka! Siellä ihan mielellään aluksi vaan ratsasti ja ihaili rokkistarn tekijöiden hienoa työtä.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos ratsastaminen vituttaa niin sitten kanattaa pikaisesti upgrdata se leirin teltta osuus. Sieltä kun tulee sellainen kartta/ pikamatkustus mahdollisuus että pääsee tietyihin paikkoihin nopeast.

Mites tää upgreidaus käytännössä siis onnistuu? Itsellä vasta 10% pelattuna, niin ei välttämättä ole vielä tullut vastaan tuota.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Mites tää upgreidaus käytännössä siis onnistuu? Itsellä vasta 10% pelattuna, niin ei välttämättä ole vielä tullut vastaan tuota.
Päivitä ensin Dutchin teltta jonka jälkeen voit päivittää oman telttasi. Sen jälkeen vaunusi takana on kartta josta voit pikamatkustaa joihinkin paikkoihin. Mutta se toimii vain yhteen suuntaan. Takaisin päin tullessa pitää edelleen ratsastaa itse. Tai sitten laittaa kartalle markerin johonkin tiettyyn paikkaan ja lähtee ratsastamaan, ratsastaessa laittaa cinematic-moden päälle niin Arthur ratsastaa itse reittiä pitkin perille. Eikä ohjaimeen tarvitse koskea.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
ratsastaessa laittaa cinematic-moden päälle niin Arthur ratsastaa itse reittiä pitkin perille. Eikä ohjaimeen tarvitse koskea
Tässä tosin voi käydä sellainen kiva juttu, että Arthur ratsastaa vaikkapa päin junaa. Eli ihan täysin autopilotiin ei kannata luottaa.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Tässä tosin voi käydä sellainen kiva juttu, että Arthur ratsastaa vaikkapa päin junaa. Eli ihan täysin autopilotiin ei kannata luottaa.

Mulla ratsasti pieneltä kielekkeeltä alas ja tuli kuolema.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Itsekin odotin tuota kalastusta kovasti ja lopulta sekin tehtävä tuli vastaan. Siitä lähdin innostuneena kalastelemaa isompia kaloja, mutta aivan järkyttävän huonolla menestyksellä. SIimat meni poikki ja rehellsiesti sanottuna sain yhden ison kalan ylös neljän tunnin aikana. Ennen tätä viestiä väsytin kalaa tunnin verran ennen kuin katkaisin siiman. Mielestäni noudatin sitä pelin neuvomaa kaavaa eli kun kala ei riehu niin sitte vapaa ylös ja kelaa. Sitten ku kala taas molskii pinnassa niin sitten ohjaillaan vavalla kalan liikkeitä. Onko kellää muulla vastaavia kokemuksia tai antaa jotai vinkejä tuohon kalastukseen?
Yhden legendary fisun onnistuin saamaan, mutta ei sekään milään älytön monsteri ollut. Väsytys kesti ehkä puoli minuuttia.
 

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Sain achievementinkin kun nappasin yhdestä metsälammesta yli 15kg(?) kalan. Väsyttämisessä kyllä kesti, mutta kyllä se sieltä saatiin taisteltua rantaan.

Mun ensimmäinen heppa varastettiin, kun tein tehtävää jossa piti hypätä junan kyytiin ja koni jäi laiturille. Se pisti vituttamaan, sillä kyllä siihen ehti kehittymään jonkinlainen tunneside. Myös se bondin muodostuminen hevosen kanssa kestää ja siitä on ihan todellista etua kun on hevosensa kanssa yhtä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tässä tosin voi käydä sellainen kiva juttu, että Arthur ratsastaa vaikkapa päin junaa.
Tai itsellä kävi niin että kun olin laittanut autopilotin päälle ja menin jääkaapille hakemaan juotavaa niin siellä kuulin että jostain metsästä hyökkäs rosvot Arthurin kimppuun ja kun palasin pleikkarin ääreen niin siellä oli "dead" - teksti odottamassa. :D
 

Unto

Jäsen
Itsekin odotin tuota kalastusta kovasti ja lopulta sekin tehtävä tuli vastaan. Siitä lähdin innostuneena kalastelemaa isompia kaloja, mutta aivan järkyttävän huonolla menestyksellä. SIimat meni poikki ja rehellsiesti sanottuna sain yhden ison kalan ylös neljän tunnin aikana. Ennen tätä viestiä väsytin kalaa tunnin verran ennen kuin katkaisin siiman. Mielestäni noudatin sitä pelin neuvomaa kaavaa eli kun kala ei riehu niin sitte vapaa ylös ja kelaa. Sitten ku kala taas molskii pinnassa niin sitten ohjaillaan vavalla kalan liikkeitä. Onko kellää muulla vastaavia kokemuksia tai antaa jotai vinkejä tuohon kalastukseen?

Vastaus omaan viestiin. Jos en ole ihan väärässä niin isojen kalojen kalastus vaatinee Fisher of Men (tjsp) questin aloituksen. Ainakin itse huomasin, että tuon jälkeen ei ollut mitään ongelmia saada isotki kalat ylös. Mene ja tiedä.
 

Unto

Jäsen
Sain achievementinkin kun nappasin yhdestä metsälammesta yli 15kg(?) kalan. Väsyttämisessä kyllä kesti, mutta kyllä se sieltä saatiin taisteltua rantaan.

Mun ensimmäinen heppa varastettiin, kun tein tehtävää jossa piti hypätä junan kyytiin ja koni jäi laiturille. Se pisti vituttamaan, sillä kyllä siihen ehti kehittymään jonkinlainen tunneside. Myös se bondin muodostuminen hevosen kanssa kestää ja siitä on ihan todellista etua kun on hevosensa kanssa yhtä.

Ootko katsonut, ettei se ilmestynyt talliin? Itsellä myös hävisi hevonen jossain vaiheessa kunnes löysin sen tallista odottamassa.
 

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vastaus omaan viestiin. Jos en ole ihan väärässä niin isojen kalojen kalastus vaatinee Fisher of Men (tjsp) questin aloituksen. Ainakin itse huomasin, että tuon jälkeen ei ollut mitään ongelmia saada isotki kalat ylös. Mene ja tiedä.

Ööh, eikös tämä ole se questi joka tarvii tehdä että ylipäätään saa kalastuksen käyttöön?


Oletteko menneet vaan tuon Legendary fish-mapin mukaan ongimaan paikoille ja onko siitä sitten vaan löytynyt? Itsellä ei yhtään isoa vielä tärpännyt, eikä yhtään siimaakaan ole mennyt vielä poikki...
 

Unto

Jäsen
Ööh, eikös tämä ole se questi joka tarvii tehdä että ylipäätään saa kalastuksen käyttöön?


Oletteko menneet vaan tuon Legendary fish-mapin mukaan ongimaan paikoille ja onko siitä sitten vaan löytynyt? Itsellä ei yhtään isoa vielä tärpännyt, eikä yhtään siimaakaan ole mennyt vielä poikki...

Aa voi olla, että sekoitin questit. Tarkoitin sitä questia, jossa saa sen legendary fish -kartan.

Oon ehkä kolme legendary fishiä napannut (lohi tappeli kovasti vastaan). Peli ilmoittaa kun saavu legendary fish -paikalle ja siinä kun heittelee niin jossai vaiheessa nappaa. Voi olla, että itsellä vain sattui käymään näin, mutta yksi legendaarinen kala löytyi ainoastaan aamulla. Karttaan tulee myös merkki legendary kalan paikasta ja siihen tulee ruksi päälle kun oot sen napannut. Niihin legendoihin pitää tosiaan olla myös se oma syötti.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Äsken tuli haettua Prismasta, ja laitoin asentumaan. Ensimmäisessä levyssä meni noin 50 minuuttia, toinen mennyt nopeampaa. Nyt jäljellä 13min. Katsotaan pitääkö ottaa rokuli huomiselle.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Äsken tuli haettua Prismasta, ja laitoin asentumaan. Ensimmäisessä levyssä meni noin 50 minuuttia, toinen mennyt nopeampaa. Nyt jäljellä 13min. Katsotaan pitääkö ottaa rokuli huomiselle.
Kyllä pitää. Itse kävin eilen hakemassa pelin ja samoihin aikoihin sain asennettua kuin sinä nyt. Eikä muuten menty ajoissa nukkumaan.

En ole koskaan oikein innostunut tämmöisen genren peleistä, mutta GTA-fanina oli pakko hommata kaiken hehkutuksen keskellä. On ihan mahtava peli kyseessä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Onko kellää muulla vastaavia kokemuksia tai antaa jotai vinkejä tuohon kalastukseen?
Yksi tärkeä juttu on vetää oikeaa tattia ihan mihin tahansa suuntaan kun kala rimpuilee, jotta se ei vedä aina siimaa pitkäksi. Tuota kannattaa käyttää vain lyhyinä pätkinä, muuten siima katkeaa. Itse sain viiden minuutin yrittämisen jälkeen yhden legendary-kalan ylös. Heitin sen hevosen selkään ja samantien bounty hunterit kimpussa ja kuoliaaksi.

Noissa bountyissa vituttaa se, että kun hiukan törmäät hevosella johonkin, niin wanted -level on välittömästi päällä ja kyllähän tuosta tönäisystä ainoa oikea ratkaisu on kuula kalloon. Sitten kun pakenet, niin törmäät taas pariin ihmiseen ja pahimmassa tapauksessa joudut jotain vielä ampumaankin ja sitten bounty onkin satasessa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Järkyttävä määrä tunteja on tullu jo tahkottua tota peliä. Tuntuu muuten että erityisesti tässä pelissä kanattaa ne kysymysmerkillä varustetut "stranger" missionit heti napata kun kohdalle sattuvat.

Mutta laitetaan seuraava ihan varmuuden vuoksi spoilerin taakse:
Mutta noin 80% storymoodin kohdalla tarvittiin melkeen nessuja. Uskomaton peli, kun saa aikamoisia tunneskaaloja pelaajassa aikaseksi.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Näköjään erikoisuistimia ei menetä vaikka siima katkeaisi. Jotain myönnytyksiä sentään tehty realismin kustannuksella.

Teatterissa käynti on yllättävän viihdyttävää. Tai sen kokemuksen pelastaa lähinnä Antagonize- toiminnon käyttömahdollisuus. Oli mulla ainakin hetken hauskaa kun sai huudella ruokottomuuksia esiintyjille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös