Musta Nuoli kirjoitti:
Onko muuten Puna-armeijan piippalakkien hyökkäystä Suomen Turkua kohtaan odotettavissa perjantaina, vai keskitytäänkö Wasalandissa jo pudotuspelien ensikierroksiin?
Luultavasti nyt pakon sanelemana ainakin Etelästä oma rykmentti Turkuseen lähtee. Piippalakkia et meistä saa netissäkään TOVERI! Hyvä on lähteä tsiikaan Kupittaa vanhan Kupittaan tilalla. Hei kaikkialla muualla paitsi Sportin ja jonkun nimeltä mainitsematttoman faneissa nähdään kieroitumia - muilla on kasvomaalauksia, peruukkeja, epärytmisiä rumpuja(hyi hitto) tai sitten vain muuten vain mustaa verkostoitumista. Tosipelit on meilläkin mielessä, mutta Turkusessa on aikaisemminkin ollut mukava voittaa ja olla läsnä.
Ja oikeasti vertausta fanitoimintaan lätkän saralta teen Stadin(Hifkin, Ääntä taklauksista, mutta missä ääni pelin aikana ja Jokerttien, jotka ovat vaasan Ultras06:n kanssa ansioituneita tifoporukoita - onko edes muita Suomesssa?), Tampesterin(Tapparan Peruukkipäät ja Ilveksen neverhöörd fanit, onko heitä edes?), HPk: sikakatsomo(En ymmärrä mistä tämän katsomon maine on tullut kun eivät edes sikaile, saati esitä katsomokoreita - paskaa sanon kokeneena), EtäKärpillä on jotakin hässäkkää ja näkyvyyttä Etelässä, mutta on sääli että Oulussa asti tätä ei ymmärretä, Kuopion(Musta Verkosto vai mikä se nykyään on ni näyttää olevan teinityttöjen ja koreiden savolaispoikien pidetään kivaa yhdessa juttu - mitä se tosin muuta olla voisi Savossa?), Blues(En tiedä onko fanihässäkkää kun seurakin on mauton, hajuton ja tunteita herättämätön, okjei Matinkylä ja Meidän Robert Salo), Turkusessa ei puhuta saati lauleta mitään katsomossa - Liekö porukka jo pitkään haistanu talouden ongelmat tai sitten sitä oikeata Hunajata ei yleisöstä löydy, Porissa paljon samat värit kuin meillä, mutta siihen se jääkin - ei meidän tarvi tukkaa leikellä, Raumalaista juttua ei vain kukaan ymmärrä, vaikka sitä yrittäisii, Lappeenrannassa ja Jyskälässä ei tapahdu yleisössä mitään - Jyskälässä rumpu soi, mutta se ei sovi mulle - Aina kun läsnä olen ollut olen kysynyt missä ovat ne fanit ja jäänyt vaille vastausta! Lappeenrannassa olen kuullut viitenä eri reissuna kannustuksena muuan Saipa, Saipa! No tätä se kiekkoskene Suomessa on! Mestiksessä Sport on valovuoden edellä samassa sarjassa olevien fanirymien kanssa. Ei löydy kuvausteni ja kokemusteni pohjalta kovin montaa ryhmää, joka Red Armyn haastaa katsomossa.
Ei ollut tarkoitus alkaa puhumaan kannattajakulttuureista meidän on parempi kuin teidän tyyliin. Red Armystä vain on taas niin paljon paskaa kirjoitettu netissä ja lehdissä! Kukaan ei muista kirjoittaa hyvästä kannustamisesta.
Nähtäväksi jää kun Turkuseen tulee ovatko järkkärit heti riveleissä kiinni vai saako sielä oikein oman joukkueen onnistumisista iloita ja vastustajalle osoittaa mielipiyeen huudoin tai lauluin?
Mikäös tämä topicci olikaan heh...Tietynlaisessa mielentilassa kirjottaa kaikenlaista. Kaikki koetut ovat kyllä totta.
Toivottavasti Turkusessa pamahtaa kaukalossa ja katsomossa kunnonn taistelu!