Mainos

Red Army on tour – vieraspelit ja tiedotteet

• 237 835
  • 440
Karjalainen käynyt tykkäämässä tuosta Pelicansin julkaisusta. Eli hän ei itse ole ilmeisesti mieltään pahoittanut tuosta.

Onko Vaasasta tulossa huomenna mitään matkaa Lahteen? Muistaakseni 2019 teitä oli viimeksi paljon Lahessa paikalla, kun oli runkosarjan päätöskierros.

Redeagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
RAS jäsenet on jo vuosia sitte perustaneet perheitä ja vanhentuneet. Osa meistä on tullut Vaasaan takaisin.
Ahaa okei. Uskon, että siellä olisi nyt uusi sukupolvi, jotka voisi sitä herätellä. Mutta se toki vaatii ydinryhmän jotka ovat aktiivisia perustamassa sitä. Mutta uskon, että massaa ja jäseniä löytyisi.

flanderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Huolestuttavan vähän ilmottautuneita. En nyt mieti edes tota 1000 vaan et tuleeko edes enemmän kun Poriin lähtijöitä? Vajaa 40 päivää aika rummuttaa.

Laxman

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF Sport från Dragnäsbäck
Luulen, että RA ei tiedä kuinka monta on oikeasti tulossa, kun ei tarvitse ostaa heidän kautta lippua.

Mutta kyllä RA voisi panostaa marrkinointiin paljon enemmän, varsinkin IG:n puolella.

Palloseura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport,Vps
Luulen, että RA ei tiedä kuinka monta on oikeasti tulossa, kun ei tarvitse ostaa heidän kautta lippua.

Mutta kyllä RA voisi panostaa marrkinointiin paljon enemmän, varsinkin IG:n puolella.
Sehän tässä luultavasti on,että omatoimiset ostaa linkin takaa lipun ilmoittamatta kenellekkään mitään. Näitä ”näkymättömiä” lähtijöitä on varmasti jonkin verran.

Bullseye

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ihan peiliinkatsomisen paikka RA:lla taas kerran viestinnän osalta. Jatkikselta pitää osata lukea, että omatoimireissaajien pitäis ilmoittautua erikseen, koska RA ei tätä missään sano. Itse laitoin RA:lle viestiä, mutta heiltä ei ole tullut mitään kuittausta tai vastausta. Eli oliko viestin laittamisesta mitään hyötyä edes? Tuskin.

Pari nuorta heppua hoitamaan RA:n viestintää ja somea ei tekis pahaa.

Jiikoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ihan peiliinkatsomisen paikka RA:lla taas kerran viestinnän osalta. Jatkikselta pitää osata lukea, että omatoimireissaajien pitäis ilmoittautua erikseen, koska RA ei tätä missään sano. Itse laitoin RA:lle viestiä, mutta heiltä ei ole tullut mitään kuittausta tai vastausta. Eli oliko viestin laittamisesta mitään hyötyä edes? Tuskin.

Pari nuorta heppua hoitamaan RA:n viestintää ja somea ei tekis pahaa.
Ihan täyttä asiaa!! Ja täällä sit ihmetellään et mitä vittua ja ei pitäis olla epäselvää… ite ollaan ilmoitettu että meiltä lähtee omatoimi reissuun porukkaa mut en tiiä onko laskuissa mukana.

Redeagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Ja se facessa mainostaminen ei riitä pelkäästään. Nuoriso on instagramissa ja kai me haluamme nuoriakin mukaan. RA:n täytyy kyllä hommata joku, joka osaa hoitaa somen ja viestinnän.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy