Mainos

Red Army on tour – vieraspelit ja tiedotteet

• 235 144
  • 421
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Toivon että osa idiooteista faneistanne ole koko totuus
Paikkojen hajoittaminen ja tavaroiden heittely kohti vastustajaa, kuten hävittyänne SaiPalle, on kaikkea muuta kuin urheilun kannatusta.
Nyt olette liigan pohjasakkaa fanituksessa

No tämähän ei pidä alkuunkaan paikkaansa. En todellakaan puolustele tuolien rikkomista tai mynttonien heittoa mutta jos muutama ihminen käyttäytyy niinkuin idiootti niin turha leimata kaikkia muita vai onko täällä jatkiksen palstalla oikeesti vaan 15v poikia kirjoittelemassa? Mulla ja mun seurueella ei oo esimerkiksi ikinä ollut mitään ongelmaa missään vaan päivastoin. Eiköhän nää kitinät jo pikkuhiljaa riitä koska eiköhän kaikki normaalit aikuiset ihmiset ymmärrä jo missä on menty vikaan ja missä ei.

Redandwhite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Toivon että osa idiooteista faneistanne ole koko totuus
Paikkojen hajoittaminen ja tavaroiden heittely kohti vastustajaa, kuten hävittyänne SaiPalle, on kaikkea muuta kuin urheilun kannatusta.
Nyt olette liigan pohjasakkaa fanituksessa
Miksi toivot jotain, mikä itse kirjoittamassasi lauseessa myös osoittautuu todeksi?
Eihän se osa ääliöitä tietenkään ole totuus koko porukasta.

Punavalkoiset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan sport.
Kuulin, että Porin matkalta oli jäänyt melkein bussillinen tulematta eivätkä ilmoittaneet mitään perumisesta. Toivottavasti RA perii nämä maksut heiltä jotka jäivät pois.

Laxman

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF Sport från Dragnäsbäck
Koskaan ei tiedetä, onko nyt viimeinen mahdollisuus nähdä vaasalaista liigakiekkoa. Lähden siis itse ehdottomasti mukaan Tampereelle, toivottavasti saadan katsomo täyteen!

Punavalkoiset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan sport.
Ilmoittautuminen on ollut puheiden mukaan todella heikkoa. Toivottavasti Vaasalaiset eivät pilaa tätä matkaa. Red army on painottanut ja mainostanut, että paikkoja on varattu 1000. Ei ainakaan pitäisi olla mitään epäselvää.

Palloseura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport,Vps
Ilmoittautuminen on ollut puheiden mukaan todella heikkoa. Toivottavasti Vaasalaiset eivät pilaa tätä matkaa. Red army on painottanut ja mainostanut, että paikkoja on varattu 1000. Ei ainakaan pitäisi olla mitään epäselvää.
Tuntuu ehkä, että tämä reissu on hautautunut tällä hetkellä tämän talousuutisoinnin ja kahden pelaajan aiheuttaman kohun alle.

makke246

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sun kannattaa vähän taas rauhoittua.

Ilmoittautumisia ei ole vielä joo liiaksi, mutta onko tuo somessa julkaistu määrä se, joka on ilmoittautunut bussiin vai se määrä joka on ostanut liput? Veikkaan ensimmäistä.

Tuskin 1000 ihmistä lähtee busseilla Vaasasta, mutta en epäile etteikö siellä 11.1 olisi vähintään 1000 Sport kannattajaa.

Tampere on monesta suunnasta hyvin saavutettavissa oleva kaupunki. Porukkaa tulee junilla monesta suunnasta. Vaasasta tulevissa junissa on hyvin paljon punaiseen pukeutunutta, koska junalla matkustus on mielekkäämpää ja voi samalle Tampereen reissulle sisällyttää muutakin kun itse ottelun.

Bullseye

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mistä Sporalle on nää 1000 lippua varattu? Tod.näk. seisomakatsomo, ja sen ympäriltä X määrä istumapaikkoja(?)

Vois etelän veteläkin liikahtaa, ja junailla Tampereelle matsia varten.

flanderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jep, juuri niiku pari viestiä ylempänä mainittu. Täältä tulossa 5 tyyppiä omin neuvoin, mutta liput jo hankittuna.

Palloseura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport,Vps
Jep, juuri niiku pari viestiä ylempänä mainittu. Täältä tulossa 5 tyyppiä omin neuvoin, mutta liput jo hankittuna.
Ymmärtääkseni omatoimimatkaajien täytyy ilmoittaa lipun oston lisäksi myös matkaan lähtevien määrän kannattajayhdistykselle, jolloin pysytään kokonaisluvussa kärryillä.

flanderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ymmärtääkseni omatoimimatkaajien täytyy ilmoittaa lipun oston lisäksi myös matkaan lähtevien määrän kannattajayhdistykselle, jolloin pysytään kokonaisluvussa kärryillä.
Mä kysäsin tätä ainaki RA:lta, että tarviiko ilmottaa niin silloin sanottiin et ei tarvi, mutta jos jollain muuttunutta tietoa, niin otetaan vastaan. Olishan se toki loogista, että pitää kun ei busseihin voi ottaa silloin tota 1000 ihmistä.

Palloseura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport,Vps
Mä kysäsin tätä ainaki RA:lta, että tarviiko ilmottaa niin silloin sanottiin et ei tarvi, mutta jos jollain muuttunutta tietoa, niin otetaan vastaan. Olishan se toki loogista, että pitää kun ei busseihin voi ottaa silloin tota 1000 ihmistä.
Itse ymmärsin että olisi hyvä ilmoittaa, että pysytään kärryillä lähtijöistä :D mikäli omatoimiset ostavat pelkästään liput ilman ,että ilmoittavat tulostaan, menee reissun lähtijämäärän päivittäminen ja tiedottaminen somessa melko hankalaksi.

flanderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Itse ymmärsin että olisi hyvä ilmoittaa, että pysytään kärryillä lähtijöistä :D mikäli omatoimiset ostavat pelkästään liput ilman ,että ilmoittavat tulostaan, menee reissun lähtijämäärän päivittäminen ja tiedottaminen somessa melko hankalaksi.
Jep. Täytyy ilmoittaa toi luku kun tietää tarkasti paljo tulossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy