Mainos

Reality-ohjelmat; kaiken loppu vai se elämän suola?

• 3 796
  • 26

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Fiesto kirjoitti:
Herääkin kysymys mihin suuntaan nämä ohjelmat menevät kymmenen vuoden aikana. No ainakin se on varmaa, että tämän tyylisten ohjelmien suosio ei laannu.
Englannissa seurataan cheddar-juuston kypsymistä. Päivittäisenä kohokohtana klo. 10 tapahtuva juustomöykyn kääntäminen. Linkki ohjelman sivuille: http://www.cheddarvision.tv/.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Redalert kirjoitti:
Minun mielestäni EHDOTTOMASTI kaiken loppu ! Eipä paljon typerämpää ohjelmaa voisi tv:stä tulla. Ketä tosissaan kiinnostaa ? Ei minua ainakaan. Ihan täyttä p:tä ovat. Tähän kylläkin sellainen iso poikkeus, että AINOA HYVÄ reality-ohjelma on minusta The Osbournes. Ja syykinhän on varmasti jo monelle selvä... :-)
Olen SAMAA mieltä. Tai enpäs oleKaan. Yritin kerran katsoa televisiota, sieltä tuli uutiset ja sää ja urheiluruutu. Sitten käänsin YLE24:lle ja sieltä tuli ne samat uutiset ja sää ja se sama urheiluruutu. Mitä järkeä on lähettää samaa ohjelmaa koko ajan ? Typeryydempää voi vain etsiä!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy