Real Madrid C.F. 2020–2021

  • 52 005
  • 358

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Surullista. Tämä Perezin yli 30-vuotiaille ei anneta monivuotisia soppareita -politiikka alkaa olemaan jo aika 2000-lukua. Cristiano Ronaldo, Messi, Suarez, Lewandowski, Benzema, Zlatan, Modric... Siinä muutamia esimerkkejä pelaajista, jotka ovat maailman huipulla vielä yli 30-vuotiaina. Ja sitten kun vielä hyväksytään se vuoden lappu niin päiväys on mennyt umpeen.

Perezille helvetin iso lampaanperse. Ala-arvoista toimintaa jälleen kerran seuralegendan kohdalla.
 

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#13, MG#64, Real Madrid
Pakko vielä tuohon ottaa koppi että samassa Ramos myös itse toteaa että ilmoitti realille ettei häntä kannata laskea mukaan ensi kaudelle. Sen jälkeen muutti mielensä. Ja sen jälkeen tarjous ei ollut enää voimassa.

Näistä ei koskaan tiedä mitä siellä on taustalla. Olen kylläkin sitä mieltä että tämä vedettiin taas vihkoon johdon toimesta, että tuollaisille pelaajille pitäisi aina löytyä paikka vaikka tilanne olisi mikä. Mutta tosiaan vähän molemminpuolinen töppäily nyt.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Silleen ei kyl ihan putkeen tämä kesä Ramosille. Neljä peliä vajaa maajoukkue-ennätyksestä ja ei valita euroihin. Sen jälkeen sitten lähtö Realista, vaikka olisi halunnut jatkaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Onhan se hieno mies. Ei siirry kasvattajaseuraansa, koska Sevilla on Real Madridin kilpailija. Lisäksi Ramos sanoi palaavansa jonain päivänä Madridiin, kotiinsa.

Kyllähän tälle miehelle rooli löytyy. On löydyttävä. Koska tahansa.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Ancelottin paluu on pistänyt Varanen myyntisuunnitelmat jäihin. Carletto todennut, että haluaa tehdä Varanesta puolustuksen uuden liiderin, jonka varaan tulevaisuus rakennetaan.

Jatkosopimusneuvottelut edelleen jäissä kisojen ajan, mutta olen hieman optimistisempi sen suhteen, että ranskalainen jatkaa Madridissa. Mikäli näin tapahtuu, niin joukkueen runko on edelleen todella hyvä. Sillä yhdellä Mbappella tuo olisi helvetin kova nippu.
 

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#13, MG#64, Real Madrid
Ancelottin paluu on pistänyt Varanen myyntisuunnitelmat jäihin. Carletto todennut, että haluaa tehdä Varanesta puolustuksen uuden liiderin, jonka varaan tulevaisuus rakennetaan.

Jatkosopimusneuvottelut edelleen jäissä kisojen ajan, mutta olen hieman optimistisempi sen suhteen, että ranskalainen jatkaa Madridissa. Mikäli näin tapahtuu, niin joukkueen runko on edelleen todella hyvä. Sillä yhdellä Mbappella tuo olisi helvetin kova nippu.
Juuri tähän olikin juttua espanjan mediassa, että Varane haluaa pelata ensi kaudellakin realissa. Tosin vain päättääkseen sopimuksen, sillä saa valtavat bonusrahat kun siirtyy ilmaisella siirrolla. Itsellä ei oikein ole enää uskoa, että Varane on mikään pitkän tähtäimen ratkaisu.

Toivotaan toki että tekisi jatkosopimuksen, mutta itsellä ei oikein usko riitä
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Itse en tuota topparitilannetta kamalan katastrofaalisena näe. Alaba paikannee sangen hyvin Ramosin jättämää aukkoa kun taas Militao oli jopa yllättävän hyvä päättyneellä kaudella. Nacho sitten yleismiehenä hoitaa paikan kuin paikan vakaasti ja vakuuttavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös