Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä ehkä rajoitan nyt sananvapautta, mutta mä toivon, ettei toi yks kirjoittaisi tähän ketjuun.
säännöt on Realille erilaiset kuin muille.
Cristiano Ronaldon olisi syytä herätä tähän vuoteen. Penkkikomennukseen ei taida Zidanen ballsit riittää.
Riittää. Zidane on kuitenkin Madridissa isompi nimi kuin Ronaldo.
Tappio ja mahdollinen putoaminen copassa ei juuri harmittaisi, mutta eilinen peliesitys oli huolestuttava. Sevilla-ottelussahan Madrid oli hyvä lopun nukahdusta lukuunottamatta, mutta eilinen oli kyllä rimanalitus. Iscoa ja/tai Jamesia tuo hyökkäys vähän huutaa. Eilen olisi ehdottomasti pitänyt lähteä hyökkäystriolla Ronaldo - Morata - Benzema. Carvajalin loukkaantuminen on isku, mutta tulevan kuukauden otteluohjelma ei ole mahdoton Danilollekaan.
No, edelleen liigassa piikkipaikka ja peli rästissä lisäksi pääkilpailijoiden otteluohjelma ei ole ainakaan yhtään helpompi kuin el Realin.
Palaan jälleen omiin kommentteihini kauden alta: Cristianosta olisi pitänyt/pitäisi päästä eroon. Vuosi vuodelta tämä mennee enemmän siihen, että joukkueesta on enemmän hyötyä Cristianolle, kuin päinvastoin.
Real Madrid ei yhtä miestä kaipaa, rosteri on niin kova että C. Ronaldo voi aivan hyvin vaihtaa maisemaa, jos meno ei miellytä.
Olen jälkiviisaasti samaa mieltä. Real Madrid ei yhtä miestä kaipaa, rosteri on niin kova että C. Ronaldo voi aivan hyvin vaihtaa maisemaa, jos meno ei miellytä.
Lisää huonoja uutisia ja myös Modric loukkasi itseään ja on n. kuukauden sivussa. Järkyttävä määrä kyllä avauksen miehiä nyt loukkaantuneena, mutta ei mahda mitää.Valitettavasti Marcelo loukkasi itsensä ja jätti kentän heti ottelun alkupuolella.
Ja lisää miehiä sivuun... Varane ei ole edes nimettynä joukkueeseen tänää. Lisäksi ainakin livetulokset.com sivuston tietojen mukaan Ronaldon pelaaminenkin on epätodennäköistä. Ronaldon pelaaminen nyt on siltä näyttänytkin ettei todellakaan täysin kunnossa ole.
Achraf Hakimia huhuillaan avaukseen joten puolustus näyttäisi siis todennäköisesti tältä Danilo - Nacho - Ramos- Hakimi
Heitetään nyt oma veikkaus avauksesta. Vastaa tässä Realin tilanteessa lottokupongin täyttämistä.
-------------------Casilla--------------
Hakimi----Ramos---Nacho---Danilo
----------------Casemiro---------------
----------Kovacic--------Kroos--------
--L.Vazquez---Morata------Isco------