Ottelu Al Saddista takana ja itse El Siete teki taas maalin Real Madridin paidassa. Ottelun alku oli tunteikas kun Raul kävi kättelemässä monet isot kihot. Raul juoksee katsomosta Real Madridin linjastoon suoraan Cristiano Ronaldon viereen, kunnes Iker tekee huikean teon juoksemalla Raulin luokse ja asettaa nauhan miehen käteen. Peli valmiina alkamaan ja itse El Siete siis johtaa taas Valkoisia. Kaikki menee nappiin Real Madrid tekee kentällä mitä tahtoo, Raul on erittäin aktiivinen ja maalissa on Iker Casillas. Peli on juuri sellaista kuin sen kuuluukin olla. Di Maria tarjoilee tuon tuosta Raulille mahdollisuden räjäyttää katsomon, mutta pelin alussa kapteeni ei onnistu. Vähän kosketukset höntyilee, toki tunnetaso on varmasti normaalista poikkeava. Sitten on kaikki kohdallaan. Cristiano jatkaa Di Marialle joka jatkaa vaikean pallon suoraan Raulille, joka ottaa pallon jumalaisella tavalla ja pamauttaa fantastisen laukausen maalin perukoille. Aivan huikeaa. Katsomo repeää, kaikki on ennallaan. Real Madrid kukkii Real Madridina. Päälle tuuletus, missä sormet menee tekstiin "Raul 7". Kyllä te tiiätte sen tuuletuksen, mitä minä sitä selittämään.
Sitten tulee se isku, mitä kukaan ei odota. Pelikellossa noin 40 minuuttia ja kamerat siirtyy Diego Lopeziin. Mies ottaa kentällä lämpöä, pienien vihellyksien saattelemana. Siis mitä helvettiä? Täydellinen Valkoinen Teatteri on pilattu hetkessä. Jokainen tuossa vaiheessa tiesi mitä tulevan pitää. Italiainen pelle penkin takana (Carlo Ancelotti) alkoi lopullisesti kaivamaan tuossa vaiheessa itselleen kuoppaa. Helvetin syvää sellaista. Loistava juttu, että kameramies ei mennyt hassuttelemaan tähän rakoon ja poiminut Ikeriä kuviin. Mitä mies on tehnyt ansaitakseen tämän kohtelun? Oliko se Casillaksen vika, että kaverit ei pistänyt viime kauden alussa palloa pussiin tuhansista paikoista? Onko tämä joku sairas tapa pyrkiä tuhoamaan Espanjan ylivoimaisin maalivahti? Carlo, jos nyt pystyt hoitamaan tämän junan päin vittua ennen joulua, niin saat lähteä nopeasti vatkaamaan pitsataikinaan omaa maahasi. Real Madrid antoi sinulle mahdollisuuden, elä ole tyhmä.