PokerJoker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Red Wings
Mourinho haluaa kapteeniksi kenttäpelaajan, jotta voi kommunikoida kapteenin kautta tehokkaammin tuomareille. Ainakin näin minä ymmärsin Marcan uutisen mukaan, mutta google kääntäjä + oma espanjan osaaminen ei ole se kaiksia luotettavin lähde. Toteutuesssaan tuo olisi täysin taktinen veto. Se ei tule muuttamaan sitä faktaa, että Iker on joukkueen tuki ja turha sekä se todellinen "El Capitano". Mistään Real-fanien silmäänkusemisesta tuossa ei ole kyse vaan puhtaasti taktisesta vedosta. Itse en kuitenkaan usko, että kapteenin natsoja vietäisiin Ikermanilta pois.
Mitä tuohon Coentraon siirtoon tulee niin mies pystyy pelaamaan molempia laitoja. Ei olisi siis mitenkään mahdotonta laittaa Ramos toppariksi ja Coentrao oikeaan laitaan. Näkisin puolustuskvartetin tälläisenä (4-3-3):
Marcelo - Carvalho - Ramos - Coentrao
4-2-3-1:ssä Carvalhon korvaisi Pepe, joka 4-3-3:ssa pelaisi keskikentällä. Saa nähdä, että millä formaatilla Real lähtee kauteen, itse toivoisin kyllä 4-2-3-1:stä, mutta saa nähdä.
Sitten vähän siirtohuhuja koskien Real Madridia:
-Arsenal on tarjonnut Benzemasta 30M€:n siirtosummalla.
-Tuore Ranskan mestari Lille on kiiinnostunut Sergio Canalesista, ilmeisesti sopimusehdotuksia on useampiakin, joten hyvin todennäköisesti Canalesia ei Realissa ensi kaudella nähdä.
-Neymarin agentin mukaan sekä Real että Barca ovat valmiita maksamaan Santosille 45M€:n purkukorvauksen Neymarin sopimuksesta, mutta Real haluaa Neymarin heti tulevalle kaudelle, Barca on valmis odottamaan tulevan kauden.
-Lassin tilanne sen sijaan on täysin auki, mutta pitäisin melko epätodennäköisenä, että mies nähdään valkopaidoissa ensi kaudella.
EDIT: Linkit vievät Marcan sivuille.
Mitä tuohon Coentraon siirtoon tulee niin mies pystyy pelaamaan molempia laitoja. Ei olisi siis mitenkään mahdotonta laittaa Ramos toppariksi ja Coentrao oikeaan laitaan. Näkisin puolustuskvartetin tälläisenä (4-3-3):
Marcelo - Carvalho - Ramos - Coentrao
4-2-3-1:ssä Carvalhon korvaisi Pepe, joka 4-3-3:ssa pelaisi keskikentällä. Saa nähdä, että millä formaatilla Real lähtee kauteen, itse toivoisin kyllä 4-2-3-1:stä, mutta saa nähdä.
Sitten vähän siirtohuhuja koskien Real Madridia:
-Arsenal on tarjonnut Benzemasta 30M€:n siirtosummalla.
-Tuore Ranskan mestari Lille on kiiinnostunut Sergio Canalesista, ilmeisesti sopimusehdotuksia on useampiakin, joten hyvin todennäköisesti Canalesia ei Realissa ensi kaudella nähdä.
-Neymarin agentin mukaan sekä Real että Barca ovat valmiita maksamaan Santosille 45M€:n purkukorvauksen Neymarin sopimuksesta, mutta Real haluaa Neymarin heti tulevalle kaudelle, Barca on valmis odottamaan tulevan kauden.
-Lassin tilanne sen sijaan on täysin auki, mutta pitäisin melko epätodennäköisenä, että mies nähdään valkopaidoissa ensi kaudella.
EDIT: Linkit vievät Marcan sivuille.
Viimeksi muokattu: