Älä liikaa vittuile, onhan ne jo ulkoistaneet pahimman idioottinsa Amerikan kautta Milanoon.
Ei kyllä se Pepe on yhä siellä kokoonpanossa. Tarkkana siellä. Nyt se korkki kiinni...
Ei vaan itse ainakin osaan arvostaa Becksiä. Miehen ympärillä pyörivästä härdellistä tai hiusmuodista vaimosta puhumattakaan ja siten naismaustakin voi olla mitä mieltä tahansa, mutta ihan persoonana David Robert Joseph Beckham on ainakin omasta mielestäni harvinaisen tervejärkinen ja kunnioitettava tapaus. Nöyrä ja ihmisystävällinen sielu, joita ei nykydiivojen seassa liikaa ole. Hieno pelaaja vaikka valkoista paitaa onkin erehtynyt kantamaan. Korjasi virheensä kuitenkin suhteellisen nopeasti...vaihtamalla toiseen valkoiseen...joten annettakoon anteeksi. Tai mistä minä sitä tiedän kun ole koskaan miestä tavannut, mutta tälläinen kuva ainakin itselleni on miehestä välittynyt. No joo tulipahan sitä nyt puolustettua Cruisen Tompan kaveria.
Itse Realista sen verran että itse ainakin uskon vielä valkoisten viimeiseen kiriin. Ei peli vielä ole pelattu näin uskon mä. El Clásicokin ja kaikkea vielä luvassa. Saadaan hieno kevät aikaiseksi. Onkos RvN:n kunto muuten millainen kun tuntuisi toi maalinteko hieman tuottavan teille tuskaa vieraissa? Hevosnaama nyt ainakin haistaa ne maalipaikat ja pistää karat pussiin jos vain jalat kantaa sinne paitsioon asti kyttäämään.
Viimeksi muokattu: