Mainos

Reaaliaikaiset käyttäjätiedot

• 1 202
  • 14

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mikäs minun näyttööni on tullut, kun en enää näe keitä muita on samaan aikaan Jatkoajassa langoilla. Siis onko tämä informaatio poistettu kokonaan, vai olenko onnistunut sössimään jonkun asetuksen pieleen?

Kysymys saattoi olla tyhmä, mutta aiheellinen ;).

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Samaa ihmettelin minäkin, joten todennäköisesti et itse ole taikonut porukkaa bittien avaruuteen.

K

kangaroo

Juuri aprikoin samaa.. Eihän sen poistossa olisi mitään perustetta, joten lienee tekninen häiriö, toivottavasti.

F

Flonaldo

Arvelisin, että Lelu on toistaiseksi laittanut ne piiloon, koska tuovat serverille lisää kuormaa. Tässähän on alkuviikosta joka iltapäivä taottu uusia kävijäennätyksiä ja välillä palsta on tuutannut varattua. Ongelma pitäisi luultavasti poistua, kun saadaan iskettyä ensi viikolla uusi 256-muistipalikka sisään.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti theLock
Mitenköhän tämä projekti on ottanut edistyäkseen?

Liekö ollenkaan?:confused:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
=)

Joo, ette näköjään! *kiitos ja kumarrus*

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Ja totta kai myöskin synttäritiedote oli pois päältä juuri sillon kun mulla sattui olemaan syndet. Ja mä kun odotin ja odotin koko vuoden ilmoitusta keskustelupalstan etusivulle..:(

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Cosmo
Ja totta kai myöskin synttäritiedote oli pois päältä juuri sillon kun mulla sattui olemaan syndet. Ja mä kun odotin ja odotin koko vuoden ilmoitusta keskustelupalstan etusivulle..:(

Mulla oli ihan sama juttu, piti viikko sitten sunnuntaiaamuna kello neljältä baarista tulon jälkeen tulla katsomaan keskustelupalstalta synttäritiedotetta, vaan eihän sitä näkynyt... :(

No joo, on sitä ehkä tärkeämpiäkin asioita elämässä.

AkkeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AIK, Lugano ja Montreal Canadiens.
Aika säälittävää tommonen synttäreitten oottelu.;)

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti AkkeK
Aika säälittävää tommonen synttäreitten oottelu.;)
Melkein yhtä säälittävää, kun foorumin floodaaminen...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy