Rautakanki putosi lähelle kissaa HIFKin toimiston edustalla!!

  • 14 951
  • 121

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Asioista vaietaan jopa hallitustasolla. Kenen on vastuu? Kysyn vaan. Luulenpa, etten tänäkään vuonna saa kutsua itsenäisyyspäivän juhliin, koska olen valtaeliitin epäsuosiossa etsiessäni vastausta kissan ja rautakangen tapaukseen. Tähän mennessä olen saanut selville, että Urho Kekkonen oli humanoidi. Lisäksi punapukuinen lenkkeilijä hukkui hämärissä olosuhteissa kolera-altaaseen. Hänet tunnettiin hyvänä uimarina.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Lenkkeilijän murhaaja on lähteeni mukaan tarjoilija.

-- edit --
LISÄÄ järkyttäviä todisteita!
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti vilpertti
Lenkkeilijän murhaaja on lähteeni mukaan tarjoilija.

Mutta toimiko tarjoilija yksin? Kuinka hän osasi olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan? Kuka ajoi hänet paikalle? Kuka maksoi tarjoilijan palkasta tellit? Kuka faksasi tarjoilijalle pohjapiirroksen? Kuka maksaa tarjoilijan talon vesikattoremontin? Kuka palkkaa eniten tarjoilijoita ja ylipäätään työntekijöitä, joiden ei tarvitse tehdä mitään palkkansa eteen? Miettikää sitä - jäljet johtavat yhteen paikkaan, yhteen osoitteseen. Tiedätte kyllä minne.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JHag

Kuka palkkaa eniten tarjoilijoita ja ylipäätään työntekijöitä, joiden ei tarvitse tehdä mitään palkkansa eteen? Miettikää sitä - jäljet johtavat yhteen paikkaan, yhteen osoitteseen. Tiedätte kyllä minne.

Voiko tämä olla totta, johtavatko jäljet sylttytehtaaseen mikä toimii Ilmalassa, väärinkäsitysten välttämiseksi, en nyt tarkoita sitä jaffatölkkiä vaan sitä suurta "keltaista kusetusta". Arvannette mitä tarkoitan... sitä joka työllistää, joka kuljettaa mutta ei vie tuotteita koskaan perille saakka - ehjänä.

Sen palveluksessa on jopa paljon tarjoilijoita ja muita työntekijöitä, joiden ei tarvitse tehdä juuri mitään palkkansa etteen, tämä tosin on ymmärrettävää koska firma jossa he työskentelevät on maksavinaan palkkaa joten työntekijät ovat vain tekevinään töitä.

Vai, olenko sittenkin väärässä? Löytyykö syyllinen sittenkin Jaffa-areenan alta? Eikös Jaffala ole todellisuudessa ufojen telakointiasema?

Pelastakaa minut ja kertokaa minulle totuus...

vlad#16.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
KAKSI (2) PUNAPUKUISTA...

Viestin lähetti JHag
Lisäksi punapukuinen lenkkeilijä hukkui hämärissä olosuhteissa kolera-altaaseen. Hänet tunnettiin hyvänä uimarina.

Meikäläinen tunnetaan vieläkin hyvänä uimarina. Nähtävästi kyseessä on ollut joku toinen punapukuinen lenkkeilijä. Itsekin uin usein kolera-altaasta suokin kautta Herttoniemeen.
Jonkunlainen kusetus tässä on ilmiselvästi ja minua yritetään sotkea tähän rautakanki-episodiin. Nyt ei pidä hätäillä, vaan polla täytyy pitää kirkkaana ja ajatella rauhallisesti.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kanki ilmestyi taas vaanimaan...

Pitihän se arvata. Ei ehtinyt kauden 2003-2004 aloituskiekko märkään jäähän Hartwallilla läiskähtää, kun CNN jo kertoo tähän ketjuun sopivia kankiuutisia:

USA:ssa Tallahasseessa (tällä ei ole CCN:n uutisankkurin mukaan mitään tekemistä Lassien kanssa) on kaupungin poliisiaseman katolta löytynyt hiiltynyt rautakanki. Tutkimusten mukaan kanki on selkeesti pudonnut katolle jostakin ylhäältä - se jököttää pystyasennossa jämäkästi kiinni kattorakenteissa, sillai että kangen kärki on näkyvissä n. 40 cm matkalta poliisiaseman sisäpuolelta vintiltä kangen iskupaikkaa syynätessä. Kangen isku muuten aiheutti poliisiasemalla murtohälytyksen. Koskaan aikaisemmin ei Tallahasseen poliisikotoon oltu näin rivolla tavalla hyökättykään, joten kaikki paikalliset vuorossa olleet sheriffit ryntäilivät pumppuhaulikot muodikkaasti tanassa piirittämään kadun toisella puolella sijainneen K-Marketin ovia - sieltä kun ne hälyt yleensä aina tulivat. Sheriffien päivystäjäkersantti sentään malttoi pitää liipasinsormensa levossa ja hän sitten komensi radiopuhelimilla joukkonsa takaisin poliisiasemalle, koska hälytyksen aiheuttaja oli lähempänä kuin lähin K-Market.

Kissaa ei CNN raportoi kuitenkaan nähdyn lähimaillaakaan. Senpä takia tämä uutinen ihmetyttää. Onko tämä juttu ankka, koska Tallahassee yleensä yhdistetään populan mielikuvissa Lassieen, siis koiraan - kissoista ei yleensä mainita mitään tämän kaupungin yhteydessä.
Elämme mielenkiintoisia aikoja.

Tämä järki- ja polvilumpiopohjainen ketju herää unestaan aina SM-Liigan alkaessa.

Seuraavaksi JHag haastattelee Pentti The Pena Sir Matikaista tämän illan loisteliaan pelin jälkeen. Ennen elokuun 2005 alkua.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
YLÖS!

On syytä nostaa tämä legendaarinen, selkokielinen ketju ylös. Tätä lukemalla ainakin kaikki IFK:n fanit voivat psyykata itsensä sopivan seesteiseen olotilaan ennen huomista IFK-Ilves matsia.

Vai pitääkö tämäkin asia vääntää rautakangesta?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Melko vahvistamattomien huhujen mukaan Pena on lopettamassa yhteistyön 3-goalsin kanssa ja ensi kauden pelaajat hankitaan kesän ajan Eila Kaislan kautta ja kauden aikaiset täydennykset tulevat Varamiespalvelulta.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti dana77
Melko vahvistamattomien huhujen mukaan Pena on lopettamassa yhteistyön 3-goalsin kanssa ja ensi kauden pelaajat hankitaan kesän ajan Eila Kaislan kautta ja kauden aikaiset täydennykset tulevat Varamiespalvelulta.


Ei olisi muuten paha rasti. Itse vuokrattuna konsulttina tiedän ,että meidän työpanoksemme ja motivaatiomme on paljon parempi, kuin vakkarihenkilöstön.

Nim. Atk-huora.

Edit, sisäsiittoisuuden takia en ole ikinä lukenut tätä ketjua. Oliskohan jo aika?

K
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Kaiser Soze
[BEdit, sisäsiittoisuuden takia en ole ikinä lukenut tätä ketjua. Oliskohan jo aika?

K [/B]

Anna mennä! Kerran se vaan kirpaisee. Kissa on tänään Nordiksella, menen paikalle.

Kiitos Predator, kun nostit TOTUUDEN esiin!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Rautakanki on löydetty jälleen. Tällä hetkellä se on Raksilan jäähallilla Oulussa. Kanki onkin vaihtanut kohdetta ja on lähellä Kärppää tällä hetkellä. Itse asiassa on epäilty, että rautakanki on valmentanut Kärppiä nimellä Kari Heikkilä jo useamman vuoden ajan. Epäilykset vahvistuvat aina lehdistötilaisuuksien aikana pelien jälkeen.

Kissa on jätetty maukumaan Helsinkiin. Siitä on tehty havaintoja bermudan kolmiossa Hadanka-Mexital-Nordiksen halli. Tähän omituiseen n. hehtaarin kokoiseen alueeseen on useina iltoina kadonnut jopa tuhansia ihmisiä kissan lisäksi. Liikkuminen tiettyinä päivinä klo 16-03 lähellä Nordista on aiheuttanut huimausta ja pahoinvointia lukuisille ihmisille seuraavana päivänä. Asiaa tutkivat rikospoliisi, Stakes ja Suomen epätieteellinen seura. Suomen hallitus seuraa tilannetta huolestuneena. Yhteyttä alueella järjestettäviin kirpputori-tilaisuuksiin pidetään mahdollisena.

Olisi hyvä, jos joku alueella asuva kävisi ruokkimassa kissaa, jonka ruokavalio on kylmää lenkkimakkaraa paloiteltuna ja lämmintä keskiolutta (Koff) kaadettuna lautaselle. Tällaiset annokset voisi joku eläinystävä sijoittaa ensi yöksi lähelle Nordista. Aamun koittaessa lautaset ovat varmasti tyhjät.

Kissa syö myös nakkeja, mutta omituista kyllä vain yhdessä kattilassa keitettyjä. Siihen saakka kunnes kattila on mahdollisesti käytettävissä, ruokkikaa kissaa makkaralla.
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
... ruokkikaa kissaa makkaralla.

'Please feed the pussy' pitäisi löytyä pakollisena joka daamin seinältä :)

Eiköhän siellä Mexitalin kulmilla tänäänkin kissanetsijöitä riitä. Jos ei kisuliini löydy, niin yrittäkää edes irrottaa se rautakanki, istutetaan se sitten perjantaina uudelleen valitsemaamme Kärppäpelaajaan. Käsittääkseni IFK:n toimisto on löydetty jo kertaalleen slovakianseisoja Hurtan toimesta. Huoh.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti tant gredulin
'Please feed the pussy' pitäisi löytyä pakollisena joka daamin seinältä :)


Nii mutku pussy tarkoittaa pentua tai pil... öö pilvenpiirtäjää? Nimittäin tämän ketjun kissa ei ole enää pentuikäinen, vaan oikein kunnon aikuinen vonkale. Sellainen joka ei vastaa sanoistaan, eikä hallitse vauhkona viuhkovan häntänsä liikkeitä.

Jos me nyt riputellaan tuonne Johanneksen maitsemalle alueelle makkaraa ja nakkeja, niin mistäs me sitten tiedetään ettei niitä ole syöneet talviunesta heränneet siilit, härskit taksikuskit, Kisahallin poliisit, tai jotakin lämmintä mestaa samaiselta alueelta etsivä Pasi Rautiainen? Mä kysyn vaan?

PS: Onx rautakangella playoffs lippis? Syökö se vain ja ainoastaan rautatabletteja ja paskantaa kettinkiä?
 

Carlos

Jäsen
*aukko sivistyksessä*

Anteeksi penauteni arvon veljet, mutta voisiko joku teistä valaista minua aiheesta että mikä tämä kissa&rautakanki homma oli alunalkaen? Silloin aikoinaan olin juuri muualle huomioni kiinnittänyt, ja en päässyt tähän ketjuun enää sitten messiin kun se avattiin.

Itse ketjusta sinänsä, tämän voisi varmaankin tulostaa ja ripustaa vaikka Kiasman seinälle. Menee nykytaiteesta ihan täysillä, toistasataa viestiä ilman järjen hiventäkään. :-)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: *aukko sivistyksessä*

Viestin lähetti Carlos
[B Silloin aikoinaan olin juuri muualle huomioni kiinnittänyt, ja en päässyt tähän ketjuun enää sitten messiin kun se avattiin.

[/B]

Herätä itsestäsi sinussa alati uinuva rautakanki, vedä purjeet Väinämöisen kaltaiseen munanvarteen, ennenkuin nuolet vesiohenteisia kasvovärejä toiseen potenssiin.
Kamu sanoi " minä olen mursu, minä olen timanttinen housunlahje ja koskematon hevosen perse...
Näin John Lennonia harekrishnavaiheissa mukaillen ja Matti Nykästä matkien, ollos hyvä piimä, sinä Keski-Euroopan sekopää.
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: *aukko sivistyksessä*

Viestin lähetti Predator
Herätä itsestäsi sinussa alati uinuva rautakanki, vedä purjeet Väinämöisen kaltaiseen munanvarteen, ennenkuin nuolet vesiohenteisia kasvovärejä toiseen potenssiin.
Kamu sanoi " minä olen mursu, minä olen timanttinen housunlahje ja koskematon hevosen perse...
Näin John Lennonia harekrishnavaiheissa mukaillen ja Matti Nykästä matkien, ollos hyvä piimä, sinä Keski-Euroopan sekopää.

Kiitos, tämä selvensi asian. :-)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kissa on onnistunut pääsemään Nordiksen halliin sisälle tänään aamulla HIFKin aamuharjoitusten ollessa käynnissä. Siellä kissa odottelee jo innolla rautakangen (= Kari Heikkilän) saapumista paikalle. Nordiksen vahtimestarit eivät ole onnistuneet saamaan kissaa kiinni ja ovat päättäneet antaa sen olla rauhassa hallin sisätiloissa. Kissa näyttää olevan hyvässä ja keskittyneessä vireessä, eikä vaikuta janoiselta. Nälkää sen sijaan riittää.

Perjantai-iltana voimme ehkä päästä todistamaan Nordiksella kuinka rautakangen johdolla pudotaan lähellä kissaa HIFKin toimiston edustalla.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
YLÖS!

Tämä ketju on aivan pakko nostaa punteista ylös aina näin keväällä. Ihan senkin takia, että ketjun aloittaja JHag harrastaa punttien nostelua (silläkin uhalla että pakkanen voi puraista nilkkaan kun puntti on nostettu ylös) ja sen takia, että tässä ketjussa ilmenee sellainen sopivan vauhkohko IFK-henki. Vauhkohko? Siis täysvauhko.

Ja muutenkin näin keväällä puistoissa kävelevän ihmislapsen lepattavia nenäkarvoja alkaa hivellä sulavan lumen alta paljastuvan kissan paskan miehekäs aromi. Tai koiranpaskan - noh, eipäs takerruta pikkuseikkoihin. Kuulaan sinisellä kevättaivaalla lentävät banaanikotkat, nuo keltaiset päsiäisen airueet, tuovat myös oman mausteensa tähän piakkoin alkavaan pudotuspelisoppaan, mämmistä puhumattakaan.

Eniten kuitenkin askaruttaa rautakangen kohtalo. Mihin se on ajautunut näinä Arajuuren roolituspelaamisen aikoina?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tätäkin viestiketjua katsellessa, ei oikeastaan enää yhtään ihmettele sitä miksi joillain on niin hirmuisa määrä viestejä täällä JHatgoajassa.

Eipä siinä mitään, jatkakaa! Tämä oli vain tälläinen väliälähdys.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Viestin lähetti Ted Raikas
Tätäkin viestiketjua katsellessa, ei oikeastaan enää yhtään ihmettele sitä miksi joillain on niin hirmuisa määrä viestejä täällä JHatgoajassa.

Ai tää onkin joku kirjoituskilpailu? En ollut tajunnutkaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Gagne
Ai tää onkin joku kirjoituskilpailu? En ollut tajunnutkaan.

Alas näpytellä, äläkä ihmettele. !!! Eniten kirjoittanut palkitaan, vissiin ???
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös