Rauman Pitsiturnaus 2004

  • 60 444
  • 399
Tila
Viestiketju on suljettu.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti psychodad
Ja 2+10 tuli kuulemma törkeästä selkään taklauksesta joten ämmämäisyyksiähän se siis oli, kuten uskalsin epäillä tuossa aiemmin.

Mutta juuri selkäänhän niitä raumalaisia pitääkin ajella, et vain tunnu käsittävän. Ei lukkolaiset ansaitse kunnioitusta.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Raportin mukaan Lukko voitti ansaitusti 2-0 Ässät kenttäpelissä
ja taasen Nielikäinen Harikkalan 6-0 rehdissä nyrkkitappelussa,
johon Pasi haastettiin.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Viestin lähetti Cairns
Mutta juuri selkäänhän niitä raumalaisia pitääkin ajella, et vain tunnu käsittävän. Ei lukkolaiset ansaitse kunnioitusta.
Nyt meni hermot. Kauan tätä kestikin. Miksi Lukkolaiset ei ansaitse kunnioitusta, miksi jotkut muut ansaitsevat kunnioituksen? Kuka on raumalainen on kussut aamukahviisi.
Haista sinä kuule iso p... siis pasi kullannuppusi

Ps. selkääntaklaus on aina ämmämäisyys oli sen tekijänä kuka tahansa.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti mafioso
Nyt meni hermot. Kauan tätä kestikin. Miksi Lukkolaiset ei ansaitse kunnioitusta, miksi jotkut muut ansaitsevat kunnioituksen? Kuka on raumalainen on kussut aamukahviisi.
Haista sinä kuule iso p... siis pasi kullannuppusi

ootko vähän herkkä ja menit helppoon provoon? 100-0.

No en mä tiedä onko L4E aina tosissaan mutta hänen viestiensä kautta olen löytänyt "sen punaisen langan" raumalaisista.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Cairns
Mutta juuri selkäänhän niitä raumalaisia pitääkin ajella, et vain tunnu käsittävän. Ei lukkolaiset ansaitse kunnioitusta.

Seuraava veikkauksen peli voisi olla tyyliin "kuinka monen sukupolven sukurutsan tulos on tämä kommentti", saataisiin sinullekin hyötykäyttöä.

Turnauksen pääasia on se että Ässien tie päättyy alkulohkoon, tappeluilla sun muilla naurettavuuksilla nyt ei ole mitään tekoa homman kanssa.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä saa mitä tilaa, piirit pyörii. Kyllä se pitäisi tietää että jos puhuu niin vastuu on kannettava. Sieltä raumalaisten leiristä on huudeltu koko kesä että pasi puhuu vaan. Noh toivottavasti Harikkala pystyy vielä puhumaan.

P.S. mafioso ei varmaan kannata kääntää sitä selkää? PUHDAS OLI! Soita äitilles jos noin ahdistaa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Cairns
ootko vähän herkkä ja menit helppoon provoon? 100-0.

No en mä tiedä onko L4E aina tosissaan mutta hänen viestiensä kautta olen löytänyt "sen punaisen langan" raumalaisista.

Ehkä L4E uskoo sinun noudattavan jatkoajan sääntöjä siltä osin, ettet kirjoittaisi viestejä provoamistarkoituksessa vaan selkeänä mielipiteenäsi. Eihän jatkoajassa kukaan koskaan provoa, se on vastoin sääntöjä. Joten etkös sinä nyt mennyt 100-0?
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Viestin lähetti psychodad
Turnauksen pääasia on se että Ässien tie päättyy alkulohkoon, tappeluilla sun muilla naurettavuuksilla nyt ei ole mitään tekoa homman kanssa.
Uskotko nyt itsekkään tähän?

Tällä turnauksella ei ole muuta virkaa kuin ottaa luulot pois vastustajilta. Siinä Ässät (Toivonen & Nielikäinen) tänään onnistui. Vapise Hippohiiruilainen.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti psychodad
Seuraava veikkauksen peli voisi olla tyyliin "kuinka monen sukupolven sukurutsan tulos on tämä kommentti", saataisiin sinullekin hyötykäyttöä.

sen verran voin paljastaa että sukujuuret ovat suomesta ja kanadasta joten en ole sukurutsauksen tulos, valitan etten kuulu samaan heimoon kanssasi.

Höllätkää nyt sitä kravattia, tää on vaa internetti ja ainakin täällä päässä repeillään kun jotkut innostuvat noin paljon _huonosta_ provostani.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Viestin lähetti Cairns
ootko vähän herkkä ja menit helppoon provoon? 100-0.

No en mä tiedä onko L4E aina tosissaan mutta hänen viestiensä kautta olen löytänyt "sen punaisen langan" raumalaisista.

Olen näitä sinulta ilman kommenttia jo kestänyt jo kauankin mutta nyt vaan meni kuppi nurin.
Sinua en arvosta, enkä tule arvostamaan ajatusmaailmasi pohjalta koskaan. Lähes kaikki viestisi on suoraa tappeluiden ihannointia ja Pasin jumalana pitämistä, kiitos ja näkemiin.

ps. Myönsit siis tahallasi provonneesi, mitenkähän moderaattorit tähän suhtautuu.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti mafioso
Olen näitä sinulta ilman kommenttia jo kestänyt jo kauankin mutta nyt vaan meni kuppi nurin.
Sinua en arvosta, enkä tule arvostamaan ajatusmaailmasi pohjalta koskaan. Lähes kaikki viestisi on suoraa tappeluiden ihannointia ja Pasin jumalana pitämistä, kiitos ja näkemiin.

ps. Myönsit siis tahallasi provonneesi, mitenkähän moderaattorit tähän suhtautuu.

Se on ikävä asia että internetin kautta heitetyt huulet uppoavat kuin veitsi voihin. Ehkä ihmisten kannattaisi taas keskustella in-real-life jotta ei tulisi aina toiselle osapuolelle itkukohtauksia.

moderaattorit tekevät varmasti työnsä. Olenhan ainoa joka on provonnut tänään, eilen ja huomenna.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Viestin lähetti psychodad
Seuraava veikkauksen peli voisi olla tyyliin "kuinka monen sukupolven sukurutsan tulos on tämä kommentti", saataisiin sinullekin hyötykäyttöä.

Turnauksen pääasia on se että Ässien tie päättyy alkulohkoon, tappeluilla sun muilla naurettavuuksilla nyt ei ole mitään tekoa homman kanssa.

Tjaah. Itse ajattelen juuri päinvastoin, tuloksilla ei ole niinkään väliä, eihän joukkueilla ole edes parhaita pelaajiaan kentällä.

Sama se kumpi voittaa pelin, parempi on, että Ässät saa fyysisen & henkisen yliotteen Lukosta jo kauden ensimmäisessä pelissä, jolloin tosipelien alkaessa saattaa Lukkolaisilla alkaa puntti pikkuisen väpättää...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Roomie
Uskotko nyt itsekkään tähän?

Tällä turnauksella ei ole muuta virkaa kuin ottaa luulot pois vastustajilta. Siinä Ässät (Toivonen & Nielikäinen) tänään onnistui. Vapise Hippohiiruilainen.

Ässien uusi taktiikka on siis ottaa luulot pois muilta häviämällä. Uskon että Ässät ottaa kauden aikana luulot pois vastustajalta ainakin 35 kertaa, näyttää rosteri juuri tuohon tarkoitukseen rakennetulta.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Mr.Bletch
Tjaah. Itse ajattelen juuri päinvastoin, tuloksilla ei ole niinkään väliä, eihän joukkueilla ole edes parhaita pelaajiaan kentällä.

Sama se kumpi voittaa pelin, parempi on, että Ässät saa fyysisen & henkisen yliotteen Lukosta jo kauden ensimmäisessä pelissä, jolloin tosipelien alkaessa saattaa Lukkolaisilla alkaa puntti pikkuisen väpättää...

Miksi alkaisi'? Jostain pienestä nuhjaamisesta harjoitusottelussa ei kenenkään puntti suuremmin tutaja. Liigassa kun niitä tappeluita ei edes suuremmin ole, eikä Nielikäinen pelota ketään, paitsi Cairnsia.
 

Kapo

Jäsen
Viestin lähetti mafioso
ps. Myönsit siis tahallasi provonneesi, mitenkähän moderaattorit tähän suhtautuu.

No on se nyt perkele kun näitä kotimoderoijia ei saada millään kuriin.

Mistäs väki seuraa tota turnausta? en jaksanut lukea koko ketjua läpi, eli jos on jo mainittu, niin ilmoitelkaa eli kuuluuko tyyliin nettiradiosta vai onko teillä agentit paikalla vaiko ehkä jopa läppärit hallilla?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti psychodad
eikä Nielikäinen pelota ketään, paitsi Cairnsia.

näin se on. saisin turpaani jos en tekis mitä Iso-Pasi sanoo.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Älkää enää, alkaa minua pientä itekttää kun Lukko ei pärjää ensi kaudella. Heti ensimmäisessä pelissä Ässä-pelaajat pistää luun kurkkuun ja Lukkolaisille koko kaudeksi kuset housuun. Kuka näitä pili-pali pelejä keväällä enää muistaa.
Tuudittautukaa vaan tähän hyvän olon tunteeseen että Ässillä on fyysinen ylivoima, mutta se ei auta jos jäähyllä ollaan, sieltä ei pelejä tulla voittamaan.
Voittohan tässä oli tärkein vai oliko?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Cairns
moderaattorit tekevät varmasti työnsä. Olenhan ainoa joka on provonnut tänään, eilen ja huomenna.

Olet varmaankin, kukaan muu ei ole niin tyhmä että myöntäisi. Minä ainakin olen esittänyt pelkästään omia mielipiteitäni ja joissain tapauksissa yrittänyt niitä perustellakin.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti psychodad
Olet varmaankin, kukaan muu ei ole niin tyhmä että myöntäisi. Minä ainakin olen esittänyt pelkästään omia mielipiteitäni ja joissain tapauksissa yrittänyt niitä perustellakin.

on tää internet kiva :D pilasin jo mafioson elämän ja nyt olen syyllistynyt jo "tyhmyyteen". toivon etten ole ainoa joka hymyilee koko ajan.

rakastan teitä kaikkia! <3
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Viestin lähetti mafioso
Lähes kaikki viestisi on suoraa tappeluiden ihannointia ja Pasin jumalana pitämistä, kiitos ja näkemiin.

Voih, sinä et ilmeisesti ole lukenut IFK-osiossa olevaa "Kim Hirschovits - floppi vai Aikamme Gladiaattori" -ketjua yhtään, sillä siinä se vasta onkin pelimies jonka pöksyissä Cairns viihtyy.

Hakkaa nyt hyvä mies sitä raportoi tämä viesti moderaattorille-nappia niin pirusti, niin näemme mitä modesedät tykkäävät inhottavasta provosta, jonka Cairns ilmoille laski.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Niin, aikamoista jääkiekkoilullista irvikuvaahan tuo Nielikäisen ympärillä oleva show on ja eräs tietty kiekkopiirikin sen ympärillä. No, antaa kaikkien touhuta tyylillään. Kaikki on luvallista, vahingoittamisyrityskin (jos sen tekee oma idoli). Tässähän oppii aina uutta.

Näitä Cairnsien, Tormentorin ja poikain juttuja on kiva lueskella. Tuo ainakin eräänlaista rikkautta ja toisinajattelua tänne Jatkoaikaan. :D Mielipiteitähän saa olla, vaikka en olekkaan ollenkaan samaa mieltä edes periaatteista. Siispä otan huumorilla.

P.S. Eipä kukaan yksin tappele, ei edes Nielikäinen. Kyllä siihen aina kaksi tarvitaan, joten oppivathan kumpikin osapuoli taas tästäkin jutusta jotakin.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Lukon metsästäjä
Mielipiteitähän saa olla, vaikka en olekkaan ollenkaan samaa mieltä edes periaatteista. Siispä otan huumorilla.

JEAH! Sulle tarjoan kaljan jos joskus tavataan.

Paha mieli (=ranteet auki melkein......VITSIVITSI ÄLKÄÄ PILLASTUKO) tuli kun täällä jo oikeasti kuvitellaan että joku ihannoisi selkääntaklauksia. Se on se ikävä asia kun kommunikoidaan kirjainten välityksellä eikä käytetä hymiöitä. Tapa, jolla olisin tuon ääneen sanonut naamanilmeineni olisi todennäköisesti vain aiheuttanut pari hymähdystä. Nyt saatiin raumalle kolmas maailmansota.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Cairns
on tää internet kiva :D pilasin jo mafioson elämän ja nyt olen syyllistynyt jo "tyhmyyteen". toivon etten ole ainoa joka hymyilee koko ajan.

rakastan teitä kaikkia! <3

ei vaan kaikki muut kirjoittavat otsa kurtussa ja hiki hatussa mielipiteitään jääkiekosta ja sinun tehtäväsi on yrittää provosoida koska et saanut huomiota nuorempana. Loppujen lopuksi saat (taas?) pelikiellon, ja villien huhujen mukaan jossain hymyiltiin leveästi, mutta toki kukaan ei myönnä sitä koska kukaan muu ei tietenkään ole kirjoittanut tänne mitään provosoimistarkoituksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös