Viestin lähetti psychodad
Usein Nielikäisen taustajoukot kysyvät "Miksi miehestä sitten puhutaan jos se on niin turha". Tässä kysymyksessä ei ole suuremmin järkeä. Miehestä puhutaan siksi koska hän rikkoo sääntöjä, ja hänellä on pari fanaattista kannattajaa jotka pitävät keskustelua elossa. Paljonko se maksaa sulle Cairns? Tuskin äijä olisi liigassa jos sinä et jaksaisi kampanjoida.
Joku jo sanoi että psykoisillä on kusenkeltaiset lasit. Minulla on nyt pasilasit ja ne on tosi kivat, ei hierrä ja on helpompi pierrä. Kusenkeltaisten lasien omistajilla on näemmä ahdistusta ollut viime päivät.
Ei minulle makseta mitään, valitan. Ja olisihan se hienoa - jos totta olisi - että mielestäsi minun "kampanjointini" pitää Pasin liigassa. Hän pääsi sinne ilman minua ja pysyy siellä vaikka koko rauma raiskaisi ja tappaisi minut. Ne ovat vain nettisivut kuten tämä Jatkoaikakin, jos niin kovasti ahdistaa niin älä ihmeessä vieraile kummallakaan sivustolla. Uskoisin myös, että brother JHag & co. pitivät nivalakeskustelua pystyssä kauden aikana yhtä innokkaasti (ja sokean fanaattisesti) kuten minäkin.
Ole mies äläkä kitise. Ja älä kommentoi Pasi-juttuja, silloin niitä on "aina yksi vähemmän" ja maailma on sinulle parempi paikka elää. Ole esimerkkinä tässä vallankumouksessa.
<3