Rauman Lukon Logo: Lukko Vai Kettu?

  • 13 582
  • 30

Kumpi logo?


  • Äänestäjiä
    188
  • Poll closed .

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Antakaa nyt jo saatana olla tuon suippokorvakinastelun!

Ja jos vielä itse aiheesta jonkin verran niin näyttää pahasti siltä että Lukon johto ei tule tuota logoa muuttamaan takaisin uhallaankaan, tuntuu nimittäin että siellä on niin vaikeaa myöntää virheitään ja tuo ketun hylkääminen tarkoittaisi juuri sitä. Mutta onhan tuo päätös tehty Helsingissäkin joten kyllä pitäisi Raumallakin uskaltaa tehdä se ainoa oikea päätös ja vaihtaa ketun tilalle lukko. Oli se sitten joku noista aikaisemmista lukkologoista tai sitten ihan uusi ja päivitetty lukko.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensi kaudeksi tämä paitamalli käyttöön joko lukko-logolla tai Lukko-tekstillä. Samalla vieraspelipaita takaisin keltaiseksi valkoisesta.

Kyllä mä tähän Kettuunkin olen jo niin tottunut että sekin menettelee, olen minä huonompiakin virityksiä nähnyt. Oikeastaan on sekin ihan sama onko vieraspaita valkoinen tai keltainen.

Tämä linkissä näkyvä Eepin päällä oleva juhlapaita olisi varmaankin kaikkein paras vaihtoehto. Valitettavasti mainokset pilaisivat sen heti.

Toiseksi paras vaihtoehto olisi sininen kotipaita tuolla logolla mikä on Vehmasen Joppen päällä, ja kolmas vaihtoehto olisi sitten tuo lehvälogo ilman mailoja.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Silloin 90-luvun Ämeeriiiiiicca-boomistahan nämä kaikki "uuslogot" juontuvat.

Nimenomaan. Kiekkolehtikin oli silloin pullollaan näitä äänestyksiä, milloin äänestettiin "IHL:n hienoin logo" ja milloin jonkun muun sarjan hienoimmasta elukka-aiheisesta logoa, jossain vaiheessa taidettiin jo äänestää Saksan liigankin hienoin elukan kuva.

Aika hyvin tuo avausviestissä oleva UR:n juttu kertoo mistä tämä Raumalla alkunsa sai.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Lukko-logo muodossa tai toisessa on parempi kuin kettu. Tosin tuo Lukko-tekstikään ei olisi lainkaan huono vaihtoehto.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kun kerran seuran nimi on Lukko, sopii lukkologo mielestäni paremmin. Vanha takaisin vaan rohkeasti.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Se ihan ensimmäinen kettu oli kamala, toinen kettu samoin, sitten tuli Eetu, joka ei ollutkaan ihan niin kamala. Tosin lapsillehan tuolla logolla fanituotteita markkinoidaan. Itse olin ensimmäisen logouudistuksen aikaan juuri tuota kyseistä ikäluokkaa (n. 10-vuotiaat), enkä innostunut. Lukko oli minulle jo silloin ainoa vaihtoehto. Fanipaitoja en ole ostanut.
Sain joululahjaksi käytetyn pelipaidan, jossa on järjestyksessään toinen kettulogo. Sitä on sitten ollut pakko käyttää, koska minähän en rahojani mihinkään muoviseen Eetu-rihkamaan työnnä (no okei, haalarimerkin ostin). Toimistolle terveisiä: kunhan logo vaihtuu takaisin lukoksi, niin tämä fani ostaa uuden fanipaidan.
Näi o.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös