Karvanoppaelvis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Lämän niininii kiekko
ONHAN TÄMÄ NYT UPEAA!!! RUNKOSARJAN VOITTAJA!! RAUMAN LUKKO!!!
Eli SaiPa, Kookoo ja Ässät ei voi tulla ekalla kierroksella vastaan. Muutoin peräti viisi vaihtoehtoa vastukseksi, joten spekuloitavaa riittää. Kenties Vaasa-mörköä taittamaan?
Siitä lähdetään että tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryytys, siksi minimi. Skål!Minimi? Kyllä tämä tässä vaiheessa kautta on jokseenkin maksimi. Yhdet sille!
Vieraasta pöydästä huutelen, mutta suuret onnittelut teille sinne Raumalle runkosarjan voitosta!
Mitä minä sanoin.Itse laskin, että seuraavat viisi peliä Lukko voittaa ja samalla voittaa runkkarinkin.
Lämsä, saa suorittaa.
Nääh. Kyllä runkosarjan voitosta voi onnitella kun on voitettu runkosarja. Mahdollisesta mestaruudesta sitten uudelleen.Sitten vasta kannattaa onnitella kun ollaan voitettu mestaruus.
Ja kiitos myös sinne Kuopioon. KalPan apu oli tarpeen runkosarjavoitossa.Vieraasta pöydästä huutelen, mutta suuret onnittelut teille sinne Raumalle runkosarjan voitosta!
Täsmälleen sama fiilis. Tänä vuonna kevät on pitkä.Mulla on jotenkin todella luottavainen ja varma olo tuosta Lukon joukkueesta. Jotenkin sellainen fiilis ettei sille löydy pysäyttäjää.
Melko käsittämätön tilasto. Saa koittaa peräs hei!Kuinkakohan monta kertaa Liigan runkosarja on voitettu sarjan huonommalla ylivoimalla? Vielä 16 joukkueen sarja. Een usko, että monesti
Tämä on kyllä käsittämätön juttu. Kertoo kuinka laadukasta oikeasti tuo meidän 5v5 peli on ollut läpi kauden. Itse olen toitottanut pitkin kautta, että mestaruutta ei tällä ylivoimalla voiteta. Mutta katsotaan nyt.Kuinkakohan monta kertaa Liigan runkosarja on voitettu sarjan huonommalla ylivoimalla? Vielä 16 joukkueen sarja. Een usko, että monesti