Rauman Lukko 2024–2025 – kohti ääretöntä ja sen yli

• 738 031
  • 5 464

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eli SaiPa, Kookoo ja Ässät ei voi tulla ekalla kierroksella vastaan. Muutoin peräti viisi vaihtoehtoa vastukseksi, joten spekuloitavaa riittää. Kenties Vaasa-mörköä taittamaan?

Lämsä-ketjuun jo veikkasin, että Tappara tulisi vastaan. Tuo lienee minusta todennäköisin vastustaja puolivälieriin. Välierissä sitten HIFK ja finaalissa Ilves.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tappara, TPS, Kespoo , tuossa todennäköisyysjärjestyksessä uskoin vastustajan tulevan. Mieluiten ottaisin Tapparan, koska se kuuluu asiaan ja olisi kiva olla eka joukkue sotien jälkeen joka pudottaa Tapparan neljän sakista.

joan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On siinäkin jotain historiallista, että Lukon toista runkosarjan voittoa sai olla yleisökin todistamassa. Nyt sitten vaan sankoin joukoin kannustamaan Lukkoa päätyyn asti ja pitämään ääntä peleihin.

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Maistuu ja vanhakin herkistyy

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Henkisesti aika iso juttu, että saatiin runkosarjan voitto vähän tuolla tavalla vaivihkaa ja lopetettiin kuuden matsin voittoputkeen. Huomattavan iso ero lähteä tuosta louhimaan pleijareita kuin esim Ipalla, jonka runkkarin voitto piti olla jo varma, mutta sössivät viimeisellä kierroksella.

Onhan tää fiilis kyllä aika hurja, hitto sentään.

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Kuinkakohan monta kertaa Liigan runkosarja on voitettu sarjan huonommalla ylivoimalla? Vielä 16 joukkueen sarja. Een usko, että monesti
Tämä on kyllä käsittämätön juttu. Kertoo kuinka laadukasta oikeasti tuo meidän 5v5 peli on ollut läpi kauden. Itse olen toitottanut pitkin kautta, että mestaruutta ei tällä ylivoimalla voiteta. Mutta katsotaan nyt.

Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olin liigan sivujen ja tämän palstan varassa tätä mahtavaa hetkeä todistamassa. Kyllä tälläkin tavalla sai sykkeen nousemaan ja tuntuu kyllä niin älyttömän hienolta tavalta päättää runkosarja!

(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Lukon laukaisuero asettui lopullisesti lukemaan +918.

Lukema on täysin posketon ja varmasti ennätysmäinen. Toiseksi isoimman laukaisueron saavutti SaiPa: +334.

Tuollainen lukema saattaa jo jonkun pompun kääntää tulostaulullekin ja viedä sen turvin runkosarjan voittoon!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy