Rauman Lukko 2024–2025 – kohti ääretöntä ja sen yli

  • 151 523
  • 1 338

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Oliko Meidän Jessellä vielä ensi kausi sopparia jäljellä?

Mutta mahtaako Morand pelata sentterinä kuitenkaan? Ilmeisesti Fontaine lähtee myös?

Jandric-"Audette"-Repo
Morand-Krannila-"Allu"
Nyman-Pattu-Pottu
Hämäläinen-Kainulainen-Ylitalo

Jos 4-5 palasta puuttuu, kaksi pakistoon noiden lisäksi ja sitten Leben kaveri.

Mitenkään Mattilaa väheksymättä, niin kyllähän kunnon playmaker muuttaa kokonaisuutta aika paljon. YV:stä lähtien, toki mielestäni päättyneellä kaudella ei se materiaali ollut YV:n suurin ongelma. Mutta ei se paremmasta materiaalista huononisi.

Ja Ilves-Kalpa sarjassa nähtiin osittain mitä tapahtuu kun yv:t pelataan n. 0% tehokkuudella
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän Tapolalla ole ”muutama” muukin vaihtoehto Bernin jälkeen vaikka Lukosta nätit hokijargonit heittikin.
Nimenomaan Tapola puhui juuri kohteliaisuuttaan. Itse en sekuntiakaan usko Tapolan tulevan Lukon valmentajaksi ennen kuin sopimus julkistetaan ja äijä istuu Lukon huppari päällä lehdistön tentattavana.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Oliko Meidän Jessellä vielä ensi kausi sopparia jäljellä?

Mutta mahtaako Morand pelata sentterinä kuitenkaan? Ilmeisesti Fontaine lähtee myös?

Jandric-"Audette"-Repo
Morand-Krannila-"Allu"
Nyman-Pattu-Pottu
Hämäläinen-Kainulainen-Ylitalo

Jos 4-5 palasta puuttuu, kaksi pakistoon noiden lisäksi ja sitten Leben kaveri.

Mitenkään Mattilaa väheksymättä, niin kyllähän kunnon playmaker muuttaa kokonaisuutta aika paljon. YV:stä lähtien, toki mielestäni päättyneellä kaudella ei se materiaali ollut YV:n suurin ongelma. Mutta ei se paremmasta materiaalista huononisi.

Ja Ilves-Kalpa sarjassa nähtiin osittain mitä tapahtuu kun yv:t pelataan n. 0% tehokkuudella
Melkoista rahantuhlausta rakentaa Lämsälle iskukykyistä joukkuetta. Mahtaako sitä ykkössentteriä löytyä tulevalle kaudelle, kun markkinat ovat varmaankin edelleen melko tyhjät.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse ainakin olen kuullut (sellaisilta ketkä ovat yleensä asioista hyvin perillä), että jatkosoppari on tehty.
Se mitä taasen minä olen kuulut jo kauan sitten, oli että Tare on varma lähtijä.

Hetki sitten tilanne oli ainakin (jälleen kerran kuuleman mukaan) että jatkosopimuksia puolustuksessa olisi tehtynä vain kaksi, Almari sekä Ervastin option lunastus.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Se mitä taasen minä olen kuulut jo kauan sitten, oli että Tare on varma lähtijä.

Hetki sitten tilanne oli ainakin (jälleen kerran kuuleman mukaan) että jatkosopimuksia puolustuksessa olisi tehtynä vain kaksi, Almari sekä Ervastin option lunastus.
Ykkössentteri ja ykköskassari ovat siis katiskassa ja nämä puuttuvat 4-5 palasta ovat kaikki pakistosta.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aidostiko uskot, että Sahlstedt ajattelee lähtevänsä kauteen tuolla keskikaistalla?
Ihan rehellisesti en tiedä.

Toi yllä ole kyllä lähinnä hypoteettinen ilman mihinkään fakta- taikka huhupohjaan perustuva heitto.

Itse en ole kyllä törmännyt yhteenkään uutiseen ykkössentteristä.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Ihan rehellisesti en tiedä.

Toi yllä ole kyllä lähinnä hypoteettinen ilman mihinkään fakta- taikka huhupohjaan perustuva heitto.

Itse en ole kyllä törmännyt yhteenkään uutiseen ykkössentteristä.
Sahlstedt kertoi kaksi viikkoa sitten, että 4-5 sopparia puuttuu, jotka tärkeitä ruutuja mutta eivät kaikki.
Eli taatusti se ykkösentteri puuttuu yhä, mutta yhtä varmasti pakistoon on tehty myös jatkoja.
Vai meinaatko että kusetti tuon lehdelle?

Samassa yhteydessä kertoi rosterin olleen liian huono ja nyt sitten oltaisiin vielä paskemmalla lähdössä luottavaisin mielin pelaamaan TOP4-sijoista?
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Minusta Westerholmien sopimusta ei kannattaisi purkaa. Vaikka ovat kaiketi kalliita pelaajia, niin taso riittää kolmoskenttään aivan hyvin, ja pystyvät tarvittaessa pelaamaan ylempänäkin. Sopimusten purkaminen tulisi kuitenkin kalliiksi, ja se olisi sitten taas muualta pois. Sitäpaitsi minusta tuntuu, että heistä ei saatu oikein mitään irti päättyneellä kaudella. Pelasivat paljon ylivoimaakin, mutta tehoja ei tullut. Oliko sitten pelaajien huonoutta vai minkä, eihän tuolla ylivoimalla alkukauden jälkeen oikein kukaan muukaan onnistunut.

Lebedeffin sopimus minusta pitäisi purkaa. Ei onnistunut Lukon liigapeleissä. Jotenkin sen oloinen kassari, että epäonnistumiset ruokkivat hyvin vahvasti seuraavia epäonnistumisia, mutta toisaalta saa vahvasti virtaa onnistumisista. Nyt, kun kausi oli mikä oli, ei parasta tasoa minusta nähty. Lebedeffin voisi olla hyvä lähteä hakemaan onnistumisia jostain helpommasta sarjasta, missä saisi kuluneen kauden epäonnistumiset pyyhittyä pois mielestä ja vähän semmoisen uuden alun. Tanska, Norja, DEL2...
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi tulla kalliiksi, jos kyseessä ovat esim Pattu ja Pottu. Aina huono asia, jos joudutaan soppareita purkamaan. Tietysti virheitä pitää korjailla ja jos ensi kausi mennään Lämsän trappi-kiekolla, niin tarvitaan möyrijöitä rosteriin.
Ei välttämättä. Riippuu tietysti paljon pelaajien intresseissä ja mihin suostuvat menemään, mutta tuolla SHL-historialla joku kyllä ottaa ja nykyinen palkkatasokin lienee kohtuullinen esim. SHL/DEL akselille. Eikä nyt päättynyt kausikaan mikään karmea floppi ollut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hagi

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jandricin optio käytetty.

 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Virityksiä on kuulemani mukaan yhteen Liigan kärkiporukoista.
En itse ainakaan yllättyisi yhtään, jos painaisi jossain Tappara/Ilves/KalPa akselissa sen +40 tehopistettä ja ottaisi viimeisen stepin ihan sinne kärkipuolustajien joukkoon.

Lämsän kiekko on ehkä kaikkein kamalinta myrkkyä Tarmon tapaiselle pelaajalle, eikä sen puoleen viime kauden perusteella Lämsä osaa persoonia käsitellä sitten yhtään.

Vaikka todennäköisesti lyökin hirmutehot jossain muualla, niin en kyllä silti miehelle jatkoja toivo. Ehkä eniten Tarmon itsensä puolesta on kaikkein parhainta päästä pois täältä.
 

Kepakko

Jäsen
Todella tärkeä jatkosopimus. Jandric oli yksi harvoista valopilkuista.

Taren tilanteeseen: Jättänyt lähtemättömän jälkensä Lukkoon ja Raumaan. Seuralegendaksi ei voi kutsua, mutta Tare tulee saamaan aina lämpimän vastaanoton Raumalla. Tarjonnut tunteiden ääripäitä ja tuonut isosti persoonaa kentälle. Hieno mies ja pelaaja sanan varsinaisessa merkityksessä.

Itse en ole kuullut mitään, mutta tällä hetkellä en tiedä mitä Reunasen jatkosta ajattelisin. Vähän tuntuu, että onko Tare kuitenkaan sellainen pelaaja, jonka varaan mestaruusjoukkue rakentuisi. Ei ehkä. Tulipa jatko tai ei, niin ei tälle miehelle voi toivoa kuin hyvää. Toivottavasti saisi otettua vielä stepin eteenpäin urallaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös