Kuhlman-Morand-Jandric
Saarela-Khodorenko-Repo
Krannila-Westerholm-Westerholm
Nyman-Kainulainen-Ylitalo
Ikonen+loput
Ai saatana sentään. Tomi, saa suorittaa.
Kokoonpano vaikuttaa oikeasti hyvältä ja valmiilta, ainut huolenaihe on tuo maalivahtiosasto. Toivottavasti se kestää.
Ylitalo ei varmasti aloita Mestiksessä. Voi olla 13. hyökkääjä kyllä. Ikonen ottaa turhia koukkujäähyjä, Nikke hommaa niitä vastustajalle.Ikonen on kuitenkin Lämsän luottomies, joten Ylitalo aloittanee kauden Mestiksessä. Kaikkien ollessa terveenä. Nyman/Krannila myös sellaisia, että voivat tehdä tilaa.
Lämsällä ovat pelinappulat sellaiset, että top4 on ainoa tavoite runkosarjassa.
Tuossa on kovaa kisaa, ketkä pääsevät ylivoimaa pelaamaan.
Ei siellä ECHL:ssä ihan paskaa molaria parhaaksi valita. Mä luotan Lethemoniin.Alkaahan sitä jo itsekin innostua taas vaikka viime kauden jäljiltä kesä on vähän sivusilmällä seuraten mennyt.
Kokoonpano vaikuttaa oikeasti hyvältä ja valmiilta, ainut huolenaihe on tuo maalivahtiosasto. Toivottavasti se kestää.
Nyman voi olla se peliä tekevä laituri. Kainuharrilla tarjoiluista hyvä laukaus ja Nikke tekee tilaa.Saarela- Kuhlman- Krannila- Nyman pelaavat 1-3 kentän toisen laidan paikoista. Näistä ainoastaan Kuhlman on sellainen jota voi 4. kenttään ajatella.
Veikkaan että Kuhlman menee wewe-kenttään, jos wewe pelaa samassa kentässä.
4. Kenttään Ikonen, Kainulainen, Ylitalo.
4. Kenttään jotka pystyy tosissaan maalintekoo, niin ideasta puuttuu peliä tekevä sentteri.
Tykkään kyllä tästä, että nyt on joukkueessa vielä viime kautta enemmän nopeutta ja luistelutaitoa. Vähän tuli tuon Kuhlmanin luonnehdinnasta Jandric mieleen. Luistelee, pelaa aggressiivisesti ja uskaltaa ajaa maalille. Kiva, jos joukkueessa on useampiakin tuollaisia pelaajia.Jandric-Morand-Repo
Saarela-Khoborenko-Kuhlman
Tämän takia W:t eri ketjuun, tai sitten Jandric/Kuhlman toiseen laitaan.Oikeastaan hyökkäyskokoonpanosta ainoastaan Westerholmit erottuvat heikohkolla liikkeellä. Toki heillä on muita vahvuuksia ja liekö vielä näyttävät minun kaltaisilleni, että osaavat kyllä pelata.
Mulla on itellä hyvä "kutina" Lethemonista. Veikkaan, että tulee yllättämään kaikki. Samanlainen fiilis oli muuan Zapolskin kohdalla ja ihan hyvä tarina siitäkin muodostui.Ei siellä ECHL:ssä ihan paskaa molaria parhaaksi valita. Mä luotan Lethemoniin.
Mitään asiasta tietämättä, epäilen ainakin Kuhlmanin mukanaoloa.Ovatkohan Kuhlman ja Khodo mukana jo Pitsissä?
Tykkään tästä sommitelmasta.Tämän takia W:t eri ketjuun, tai sitten Jandric/Kuhlman toiseen laitaan.
Jandric-Khodorenko-Ponthus
Saarela-Westerholm-Repo
Morand-Krannila-Kuhlman
Nyman-Kainulainen-Ylitalo/Ikonen
Tuolla lähtisin itse kokeilemaan.
No tuleehan ne kesken kaudenkin hankitut pelaajat usein muutamassa päivässä tänne pohjolankin perukoille, että sen puolesta tuskin on ongelmaa. Eiköhän herra pakkaa vaatteet ja pelikamppeet mukaansa ja vaimo pakkaa loput tavarat rauhassa ja seuraa myöhemmin koiran kanssa perässä. Lukolta saa kalustetut asunnot, joten vaatteet ja muut henkilökohtaiset tavarat ovat ainoita jotka tulee mukaan.Mitään asiasta tietämättä, epäilen ainakin Kuhlmanin mukanaoloa.
Jos tänään tehnyt sopparin ja viikon päästä maanantaina alkaa treenit, siinä on kiire muuttokuorman kanssa.
Ovatkohan Kuhlman ja Khodo mukana jo Pitsissä?
Toivottavasti ovat, pääsevät heti ryhmäytymään muun porukan kanssa leppoisissa tunnelmissa ja turnauksen jälkeen tuopille rentoutumaan joukkuekavereiden kanssa. Meillä on nyt kuusi p-amerikkalaista, joista toisilleen seuraa vapaa-ajallakin.
Motivaatiota on varmasti kaikilla, kun joukkue pelaa hyvin ja menestyy. Lämsän ja muun valmennuksen pitää toden totta tämä saada viime kautta x10 paremmin toimimaan.Toivottavasti tulevalla kaudella Lämsä saa miehet patisteltua lenkille tuopillisen sijaan. Viime kaudella osa oli liian janoisia.
Lämsällä duunia rakentaa joukkuehenki, peräti 10 ulkkaria ja kova kisa esim ylivoiman pelipaikoista. Penkillä istuu kovia nimiä ylivoimien aikana. Miten esim Pattu+Pottu motivaatio, jos yv-aikaa ei tule?
Tämän voi halutessaan tietty kääntää niin että huonommin tuskin enää voi mennä. Itse katson tässä vaiheessa tulevaisuuteen todella positiivisella mielellä.Motivaatiota on varmasti kaikilla, kun joukkue pelaa hyvin ja menestyy. Lämsän ja muun valmennuksen pitää toden totta tämä saada viime kautta x10 paremmin toimimaan.