No jaa, kyllä mä näen aika marginaalisena tämän hyödyn kun vaakakupissa painaa omien kannattajien kusettaminen.Ei näitä aina kannata liikaa avata julkisuuteen, etua vaan itselle jos voimasuhteet hiukan hämärät kun kovat pelit alkaa.
No jaa, kyllä mä näen aika marginaalisena tämän hyödyn kun vaakakupissa painaa omien kannattajien kusettaminen.Ei näitä aina kannata liikaa avata julkisuuteen, etua vaan itselle jos voimasuhteet hiukan hämärät kun kovat pelit alkaa.
Ympäripyöreys hyvä, oikeastaan silloin juuri ei päästä kusettamisestakaan syyttämään, koska kukaan ei kuitenkaan pysty nyt alle 24h vamman syntymisen jälkeen sanomaan että koska Gelinas on pelikunnossa. Tuo viikkoja on ihan hyvä, itse ymmärrän sen suurinpiirtein aikavälinä 3 - 12 vko, jota pidempi olisi sitten jo (useita) kuukausia.No jaa, kyllä mä näen aika marginaalisena tämän hyödyn kun vaakakupissa painaa omien kannattajien kusettaminen.
Minä taas 3-7 viikkoa. Kahdeksan viikkoa on jo kaksi kuukautta, jolloin puhuttaisiin mielestäni kuukausista.Tuo viikkoja on ihan hyvä, itse ymmärrän sen suurinpiirtein aikavälinä 3 - 12 vko, jota pidempi olisi sitten jo (useita) kuukausia.
No ei sitä liioitellakaan kannata. Gelinasin vaikutus yksittäisen ottelun voittoon on max muutama prosentti sinne tänne. 11 ottelua jäljellä niin nopealla päässälaskulla jos Gelinas missaa nuo kaikki pelit niin vaikutus Lukon loppukauden pisteodottamaan on karkeasti luokkaa 1 piste.Gelinaksen loukkaantumisen myötä Lukko punnitaan nyt täysin erilailla. Iso Eric on yksi isoimmista tekijöistä Lukon tämänhetkiseen sarjasijoitukseen. Ja tuohon uutiseen jossa miehen odotetaan pelaavan vielä tällä kaudella niin tulkitsisin tuon niin että runkosarja menee kuntoutukseen varmasti. Moni eilen kirjoitti että ei sota yhtä miestä kaipaa. Juu ei varmasti kaipaa mutta silloin kun on todella hyvästä pelaajasta kyse niin se ei voi olla näkymättä. Toivottavasti Lukko pysyy top-4. Voi viineri sentään.
En osaa laskea paljonko yksi pelaaja tuo joukkueeseen pisteitä. Eli koko runkosarjan otannalla Gelinas olisi tuonut n. 6 pistettä? Itse pidän vain Gelinasta sellaisena pelaajana joka näitä pelejä kääntää voitoksi. No lopuissa peleissä nähdään mihinpäin Lukon kelkka keikahtaa, jos keikahtaa.11 ottelua jäljellä niin nopealla päässälaskulla jos Gelinas missaa nuo kaikki pelit niin vaikutus Lukon loppukauden pisteodottamaan on karkeasti luokkaa 1 piste.
Lukon tärkein pelaaja.....fyysinen ja henkinenkin vaikutus suuri moneen muuhunkin pelaajaan. Saa nähä millanen vaikutus....Ps. huomenna tullaan kylään.En osaa laskea paljonko yksi pelaaja tuo joukkueeseen pisteitä. Eli koko runkosarjan otannalla Gelinas olisi tuonut n. 6 pistettä? Itse pidän vain Gelinasta sellaisena pelaajana joka näitä pelejä kääntää voitoksi. No lopuissa peleissä nähdään mihinpäin Lukon kelkka keikahtaa, jos keikahtaa.
Sääliksi käy Hokkia kun jouduttiin pyytämään Salonen takaisin, 2.erä vielä kesken ja tulostaululla 10-0 Ketterälle Imatralla..
Jukureita vastaan voisi.Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta eikö tota Salosta nyt voi kokeilla maalilla?
Vaikka pari kolme peliä putkeen niin näkee riittääkö liigataso, Ortio kyllä kestää muutaman pelin penkillä.Jukureita vastaan voisi.
Nielsen oli silloin Bluesia vastaan poffeissa todella hyvä.Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta eikö tota Salosta nyt voi kokeilla maalilla? Pahimmassa tapauksessa meillä on tapaus simonnielsen poffeissa kun Letelle tulee takapakkia ja Ortio menee paskaks. Siirtoraja on kiinni ja 2 pelivireetöntä u20 kaveria vaihtelee.
Vaikka pari kolme peliä putkeen niin näkee riittääkö liigataso, Ortio kyllä kestää muutaman pelin penkillä.
Nielsen otti Noroselta ykkösen paikan kauden 2011-2012 lopussa ja torjui pudotuspeleissä vaatimattomilla 96,7% torjuntaprosentilla ja 0,92 päästetyn keskiarvolla sen reilut kaksi peliä ennen kuin hajosi. Noronen sitten maalille ja 3-1 johto sulasi tuossa pelissä 3-7 tappioksi. Siitä sitten lomille. Jumalauta kun vitutti tuolloin.Nielsen oli silloin Bluesia vastaan poffeissa todella hyvä.
Homma kusi kun hän loukkaantui ja Noronen pistettiin ratkaisupelin alussa maaliin. Muistaaksenk näin
Tammikuun kotipelissä Jukureita vastaan olisi voinut tällä ajatuksella Salosen maalille laittaakin. Jukurit laukoi tuossa pelissä 19 kiekkoa Lukon maalia kohti eikä yksikään niistä vaatinut Lethemonilta mitään epäinhimillistä torjuntaa. Jos itse tehdään 8, niin kyllä uskaltaisin sanoa, että Salonen ei noin paljon liigatasollakaan päästä.Kyllä siellä varsinkin maalivahtivalmennuksella on oltava se näkemys etukäteen että taso riittää Lukon maalille, eikä niin että lyödään maalivahti maalille ajatuksella ”No katotaan nyt onko se tarpeeksi hyvä”.
Samaa mieltä, tämänpäiväinen olisi kyllä julma ensimmäinen paikka. HIFK-matsissa taas oli paineet tappioputken katkaisemisesta. Itse toivon ja luotan, että ensi viikolla Salonen on esim. Jukureita vastaan aloittava veska.KooKoon arvioisin menneiden pelien perusteella veemäisimmäksi vastustajaksi tehdä Lukon häkissä debyytti. Kokoajan saa olla vastaanottamassa ylivoimahyökkäyksiä nopeista käännöistä kun Myrrän pojat painaa duunia.
Toivottavasti se näytön paikka Saloselle tulee vielä. Tyhjänpäiväistä availla luukkua ja A-junnut taitaa olla aikalailla pelattu läpi.
Samoja muistikuvia, Nielsen oli kyllä erittäin hyvä tuolloin. Muistaakseni kävi vielä niin, että Nielsen hajosi torjuntatilanteessa, kun otti haamukopin venytyksestä räpylällä. Sitten toki tuli vielä jobin postia loukin lisäksi siitä, että tilanne tarkistettiin videolta, ja räpylä olikin kopin aikana maalin sisällä, joten kiekko vietiin kuitenkin keskelle.Nielsen otti Noroselta ykkösen paikan kauden 2011-2012 lopussa ja torjui pudotuspeleissä vaatimattomilla 96,7% torjuntaprosentilla ja 0,92 päästetyn keskiarvolla sen reilut kaksi peliä ennen kuin hajosi. Noronen sitten maalille ja 3-1 johto sulasi tuossa pelissä 3-7 tappioksi. Siitä sitten lomille. Jumalauta kun vitutti tuolloin.
Noin se meni. Blues teki avausmaalin tuossa tilanteessa ja Nielsen pelasi vielä hetken, Noronen maalille, Lukko teki kolme häkkiä ja otti hyvän tuntuisen 3-1 johdon ja peli kulki erittäin hyvin, vaikka Blues vielä ekassa erässä 2-3 kavennuksen saikin. Toisesta erästä alkoi kaikki menemään päin persettä. Pelin lopputulos oli muuten 6-3 eikä 7-3 kuten eka kirjoitin, mut ihan sama toisaalta.Samoja muistikuvia, Nielsen oli kyllä erittäin hyvä tuolloin. Muistaakseni kävi vielä niin, että Nielsen hajosi torjuntatilanteessa, kun otti haamukopin venytyksestä räpylällä. Sitten toki tuli vielä jobin postia loukin lisäksi siitä, että tilanne tarkistettiin videolta, ja räpylä olikin kopin aikana maalin sisällä, joten kiekko vietiin kuitenkin keskelle.
Jotenkin tuolla tavoin tilanne aivolohkoon on ainakin palanut.
Tässä on sellainenkin pointti että mikä on Salosen tilanne ensi kautta ajatellen. Mitään tietoa minulla asiasta ei ole mutta jos hän on jo ehtinyt sopimaan ensi kaudesta jonnekin muualle kuin Raumalle, on kynnys debyyttiin varmaan suurempi kuin jos jatkosopimus Raumalle on taskussa.Samaa mieltä, tämänpäiväinen olisi kyllä julma ensimmäinen paikka. HIFK-matsissa taas oli paineet tappioputken katkaisemisesta. Itse toivon ja luotan, että ensi viikolla Salonen on esim. Jukureita vastaan aloittava veska.